Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz pohár #58 üzenetére

    Na akkor elárulom mi a nagy büdös helyzet, mert látom manapság nem divat gondolkozni.

    A konzolos portokon sokkal nagyobb a nyereség, köszönhetően a magasabb végfelhasználói áraknak, és a nagyobb eladási mennyiségnek, és ez az olló egyre jobban nyílik.

    Csak az egyszerűség kedvéért tegyük fel, hogy konzolon egy adott játékon 100 egység a nyereség, PC-n meg 30. Elsőre tök jónak tűnik, mert még mindig nyereséges a PC port, de csak addig, amíg nem kalkuláljuk bele a fejlesztéssel töltött időt. Ugyanis a PC-s verzió elkészítése helyett ugyanaz a csapat fejleszthetne egy másik konzolos játékot, amin sokkal nagyobb a nyereség, mint PC-n. Vagyis, ha elkezdesz kalkulálni rájössz, hogy a kiadók egyre gyakrabban fognak tojni a PC-s portra, mert a helyett nagyobb nyereségre tehenek szert egy másik játék fejlesztésével.

    Vagy másképpen megfogalmazva: Vajon mi hoz nagyobb hasznot, 1 játék fejlesztése konzolra és PC-re, vagy 2 játék fejlesztése konzolra?

    Költői kérdés volt, nem kell válaszolni...

    ***

Új hozzászólás Aktív témák