Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MageRG

    addikt

    válasz davidsone #49 üzenetére

    Ami 2004-ben nagyot ütött, az a Half-Life 2 volt.
    Egyébként akkor is azt mondták hogy a Doom 3 szebb, de a játékmenet meg a fizikai hiányosságok miatt összességében rosszabb volt.
    Arról nem is beszélve, hogy tényleg voltak illúzióromboló dolgok: a szereplők tekintete tök halott (nem csak a zombiké) , a kopasz fejükön lehetett látni poligonok sarkait, a normal mapping sz@r volt. (Bár már nem emlékszem a kortársai hogy csinálták, de arra igen, hogy ott kilógott a lóláb.)
    Jöttek is utólag grafikai mod-ok.
    2005-ben meg ott volt a FEAR, ami szintén baromi jól nézett ki.

    Szvsz a Doom 3 felejtős volt nekem abból a korszakból.

    "What is bravery, without a dash of recklessness!"

  • wolfman

    veterán

    válasz davidsone #49 üzenetére

    2004-ben ütött a grafikája nagyon, gépeket is megizzasztotta azért rendesen, de ma már ez a grafika amit a képeken látni nem tátatja ki a számat. Sőt inkább emlékeztet egy felturbózott 2004-es grafikára, mint valami újra. Mondom, az a legszembetűnőbb, hogy mindenféle különböző felület (bőr, vas, műanyag, szikla, páncél stb.) ugyan úgy csillog. Bioshock-ban volt még ilyen fintor kényszerem. Ezt azért illene megoldani 2016-ban.

    Ugyanakkor, ezen képek alapján meg pozitívan csalódtam a játékban, mert eddig csak világos helyszíneket mutattak, a Doom 1-2 játékmenetére hajazva, hogy inkább pörgős legyen, most meg végre sötétség van, félelem. Nekem ugyanis a 3 tökéletesen bejött hangulatra, bár tény, hogy erősen scriptelve voltak az ellenfelek és az örök zseblámpa mod-ot is beépítettem, de én nekem egyik kedvencem.

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Új hozzászólás Aktív témák