Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz cyberkind #110 üzenetére
Az elso es legnagyobb problema nem is az lenne, hogy sose jeleneik meg! Hisz konkretan a Valve HL3-at nem jelentett be se nem igert! Ellentetben a HL2EP3 -al aminek minimum 2009-ben ki kelett volna jonni. Mert ezt IGERTEK! Illetve, hogy evente jonnek az episodok de az meg belefert, hogy ebbol masfel lett. De az nem, hogy az igert 3. elmaradt es befejezettlen a sztori. Segget csinaltak a szajukbol nem is akarhogyan... Ez a gond!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz cyberkind #113 üzenetére
Raadsul jottek az "etetesek" utalasok a EP3 -ra a Portal 2 -ben is a Borealis voltan illetve osszekotottek Aperture Science -et a Black Mesa Research Facility -vel. Igy meg ha kesve is de tenyleg johettek volna Ep3-al meg ha csak 2012-ben is.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz cyberkind #115 üzenetére
Az egyetlen elfogadhato "erv" az lett volna vagy lenne ha total uj Source2 Engine-re jonne es ezert tart eddig. Bar hozza teszem meg ez se mert ha megnezi az ember, hogy 6 ev telt el a HL1 es az vadi uj engines HL2 kozt akkor most mar jo 11 evnel jarunk. Ennyi ido alatt nem ossze dobni az uj motort meg...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz wjbhbdux #127 üzenetére
HL3 nem de az EP3 ugy tudom igen. (szokas ezt egy lapon emliteni pedig nem ugyanaz) Az eredetileg egy nagy kiegeszitot daraboltak szet epizodokra es igertek evente oket es konkretan harmat en ugy tudom! Anno, igaz reg volt mar mikor ezeket a hireket olvastam. Ep2 utan szep lassan jottek is a Valve -tol a skiccek, artok, az evek meg teltek majd a nagy semmi aztan ahogy irtam idokozben a Portal2-ben jottek az utalasok a Borealis-ra ami eltunt a Aperture szaraz dokkjabol es meg emlitik a teleportalos kiserleteket es ez marmint a hajo es a rajta talalhato "cucc" az Ep3 fo story resze lenne.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz wjbhbdux #133 üzenetére
na igen, meg jo pelda volt mikor kijott a Black Mesa es sok fiatal ekezte a jatekot mert nem tud ugrani se. bar ez mas tema. attol fuggetlen aki segitseg nelkul ezt nemtudja vegig vinni ahoz inkabb nem fuznek kommentet. teny viszont, hogy a mai jatekok nagy resze nem kivan sok eszt.
de jo is volt meg a thief sorozat vagy egy stalker.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Medocsabi #140 üzenetére
Az vicc igen. Black Mesa is megmutatta, hogy mai napig meg allja a helyet! Sot az engine is amibol meg sokkal tobbet ki lehet hozni. Ha jo a story nem a grafikan fog mulni.
Mas de ezt most ujra kelett neznem tegnap, nosztalgia HL2 okan:
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Dilikutya #154 üzenetére
Mondjuk ilyen szempontbol nekem a HL1 tortenete es felepitese sokkal jobban bejott. Emlekszem mikor vegre kijott a Black Mesa 2012-ben meg igy is, hogy ismertem a story-t jobb elmeny volt vegig tolni mint anno a HL2-ot. Nekem spec nem jott be ez a Combine fele ur technologia es a poszt "apokaliptukus" 80-as evek beli kozeg osszekavarasa sem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Dilikutya #160 üzenetére
Alapvetoen igen, persze nem mindenre. De joval tobb szabadsagra e teren. Jo pelda, hogy a fa deszkakat leverted a veszitovassal barhol ugyanakkor ha pl. tobb ellen ott volt egy felallvanyozott epulet szelen a fa deszkakon, hiaba dobtal oda az aljahoz egy granatot semmi nem tortent a helyett, hogy osszedol es lepotyognak sorban.
Ide vag a video ami meg 2003-ban demonstraltak a motort. Itt meg voltak ehez hasonlo megoldasok aztan a veglegesben kiadasban ez eltunt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz #32839680 #174 üzenetére
Kicsit off de mondjuk az igazi CS es mint a tenyleges cooperativ jatek mentem es taktika mint olyan megszunt letezni az 1.5, najo az 1.6 utan! Persze CS Source-ig elmentem en is de inkabb atnyergeltem DoD:S-ra ahol nyomokban fel lelheto volt ami elveszett! En meg azok koze tartozom aki CS-et 1.0 elott kezdte! Nem 2-3 perces korok voltak es eszetlen rush es hasznaljuk ki a fegyver toltesi animacios bugokat, gyors toltes es tarsai...
Osszehasonlithatatlanul elvezhetobb public jatszmak voltak hajnali 3-ig akar azokban az idokben. Nem csak 6-7 palyan mert nem sirt a nyikhaj gyerek ha ismeretlen palya jott vagy nem ismert unalomig. Olyan serverek voltak, ahol a 16 majd 18 alatti jatekost rugtak ki szepen. LAMAs- pl.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz wjbhbdux #176 üzenetére
A feneket Akkor is voltak profik akik eszemenet reakcioidovel es pontosan lottek es osztottak a hs-t. Es porgos volt akkor is de nem a skalp vadaszat volt a lenyeg onkenyesen hanem a csapat jatek es pont szerzes! Mindenki figyelt a masikra. Total mas volt. Utana pont azert kezdtem el DoD:S-al jataszani mert ott tenyleg az kellett a sikerhez ha megvolt a csapatjatek. Na meg oda is csak azok mentek akik tenyleg jok mert 1 golyo es meghaltal ha nem a labadba kaptad. Anno mikor oda imvitaltam profi ifjabb CS-es emberkeket el ment a kedvuk tole mert ott az a jatek amit csinaltak nagyon nem jott be. Elsokent haltak
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
az tok mind, pontosan celozni nem felejtettek el es 3 honap utan is elsonek haltak... figy maradjunk annyiban, hogy en a legjobb korszakban "cseztem" 1.0-1.5. ezt csak az vagja aki akkor benne volt. mi is waroztunk. profi csapatban. clan tag votlam nem is akar hol. lasd LAMAs es eleg sokan ismertek a nevem. nem veletlen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz #32839680 #202 üzenetére
L4D-bol nem tudom lenne-e barmi ertelme lehuzni meg egy bort. Tele volt amugy is zombis jatekokkal az elmult 2-3 ev. En szemely szerint vartam volna vmi nagyobb update-et(sok uj palyat) DoD:S -hoz, igy akar ujra fel is tennem vagy konkretan egy ujabb DoD-ot ha mar CS-bol csinaltak. Portal meg be lett fejezve.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz #32839680 #205 üzenetére
En fel eve vittem ujra a CoD 2-ot es marha jo volt meg ma is. Portal2-ot teszem azt Oculus Rift -el pl kibrobalnam ujra de amugy ez az ugri bugri eleg volt 2x
Nem sokat jatszom de ha igen nalam mostansag amugy is retro van. Command & Conquer Covert Operations meg Red Alert kegeszitok, emlitett CoD2
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Azert nem kar mondjuk szerintem. Azota, hogy a Westwood megszunt (gyak. Tiberieum Sun ota) nem jott ki jo CnC. (TW mondjuk annyira nem volt rosz bar azt is csak multira hasznaltam)
Dune II soundtrack-ek ma napig itt vannak a gepemen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Horgász topik
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Iqos cigaretta
- További aktív témák...
- InPods 12 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- J55 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- i50 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- i53 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- Dahua PoE Switch PFS4218-16ET-240 managed rackbe szerelhető 16 portos switch