Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Ha tudnám mi lesz és most kezdhetném újra tiszta lappal az egészet, akkor én sem kezdenék bele az tuti.
Nem mindenki járt így, de tudok olyan esetekről is amikor sokkal hamarabb megadta magát a technika, olyankor mondták is, hogy mit "sírok" amikor nekem a hajtókar még ki se nézett a blokkon vagy hasonlók. Nagyon lutri tud néha lenni, hogy mi is sikerül és mi nem.DeathAdder és sekli: Hivatalos eredményem még nincs, ha sikerül jól betapadni a rajthoz akkor saccra 5.5 másodperc kellhet, kettes végén meg van a 100km/h, tehát 1 jó váltás kell hozzá csak, inkább az indulással van a gond. Ha eljutok gyorsulási versenyre akkor lesz hivatalos adatom is.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
-
senior tag
Amikor tudtam ott voltam a szerelésekkor, meg lehet tanulni, főleg ha csak '1 típussal dolgozik" az ember, de a szakértelmen kívül nincs se csápos emelőm, se aknás garázsom.
Az tuti, hogy a féltengely csere már menne.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Napfénysüti #39 üzenetére
A mostani állapotban még nem találkoztunk sajnos, de azért remélem valahol összefutunk még idén.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Ez így is van, ha összespórolom ugyanezt a pénzt és egyben költöm el akkor vehettem volna mást (3-4 évvel később), meg én sem így képzeltem el az elején.
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat!
Azt is elfogadom, hogy nem tetszik mindenkinek, erre számítottam is, de azért örülök, hogy többségében azt olvastam, hogy az írás és a kocsi is jó lett. Bárcsak hamarabb és kevesebb pénzből meg idegességgel sikerült volna ezt elérni, én lennék a legboldogabb.[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Nem tudtam volna vele semmit sem kezdeni. Se számla, se javítási papír, semmi. Nem vagyok híve a "csapjuk meg technikának sem, ha agyonütöm attól nem kapom vissza a pénzt, elhozni sem lett volna semmit, így végül csakis a történetem megbeszélése maradt a Hondás fórumon ami után csökkent rendesen a vevői köre. Azt a pénzt amit vissza adhatott volna (mivel nem millókról volt szó) sajnos elköltöttem volna ügyvédre, tárgyalásokra és még lehet akkor sem lett volna eredményes, illetve paráztam attól is, hogy közben a kocsira rászállnak a szervek a nyomozáskor, hiszen olyan átalakításokon esett át ott, ami nem "tiszta" és akkor még meg is büntetnek érte engem is. Ahogy hallottam utána tényleg kevesebben vittek hozzá Hondát, illetve történt ott olyan dolog is ami úgymond a "fagyi visszanyalása", de nincs róla pontos infóm. Szerintem én korrekt voltam, fizettem neki, ő meg bekamuzott pár dolgot ami alapjaiban megrendítené bárkiben a bizalmat. Főleg amikor látható valami laikus szemmel is, hogy nem az aminek állítja. Nagy butaság volt tőle, meg ami a legjobban zavart, hogy mások a történetem beírásakor, ott frissen 2010-ben megírták, hogy ilyet ők is tapasztaltak vele, de akkor nekem miért nem szóltak? Még volt aki ajánlotta is korábban, pedig tudott róla.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz ---Lasali--- #48 üzenetére
A Hangyász megint egy szép project, főleg azt nézve, hogy ez tényleg szinte a semmiből épült fel, meg a motorcsere utáni dolgok, bele tudtam élni magamat az idegeskedésébe.
Az autóm külseje nekem most sokkal jobban tetszik, ezért lettek lecserélve az elemek, nem ár alapján kerestem alkatrészeket (tehát volt adott elemből olcsóbb meg drágább is) vagy a megszokott "menőség" alapján, hiszen akkor az enyémen is csak vti toldat lenne meg agyonmatricázott sárhányó és persze porigültetve lenne csakis megfelelő. Nem, én egyedivé, de egyben számomra tetszetőssé szerettem volna "varázsolni". Olyasmit sohasem tennék rá ami nem tetszik, ezért a motorháztetőt először majdnem vissza is küldtük, nekem túl magasnak hatott az a beömlőkúp, de aztán a teljes front elkészültekor megbékéltem vele. A hátsó lámpa tényleg furán néz ki beépítve, de önmagában megtetszett és valahogy egy transformers mellkasára hasonlít vele a hátulja most már.
Kinek a pap, kinek a papné, kinek a ministráns.
Bele lehetne tenni szívó motort, de egyik sem volt olyan erős amivel szívesen megtartottam volna az autót. Ültem 200 lovas Type-R-ben, nagyon megérezni azt a -87 lovat meg főleg a -115Nm-t, az max szerpentinen nagyobb élmény egy jó sofőrrel ahogy az Integra Type-R is, nekem meg a gyorsulás a szívemcsücske, oda ez jobb. VTEC váltás most is van, ha valamikor kerül bele komolyabb vezérműtengely akkor érezhető is lesz ismét, mert az igaz, hogy a turbo úgymond elfújja azt. A gyári motor a Type-R-nél is VTEC alatt sajnos eléggé csiga, utána beindul, de nekem is most már jobban tetszik, hogy 6 év után már nem csak 6000-nél lehet előzni vele, hanem lentről is megy, ugyanakkor ha tovább pörgetem akkor is jön további power, de nem kell már annyira azt kihasználni utcán. Nem tudom ezt így jól elmagyarázni, ezt érezni kell, aki utána megteheti már nem ül vissza szívóba. Az igazi az egy 2.0T lenne, ott tényleg lehetne hamarabb 400ló. Ma egyébként bebizonyosodott, hogy ez a motor sem elég erős (viccelek), egy Porsche Panamera Turbo csúnyán elment, most néztem csak meg ,hogy az egy 500 lovas szörny, attól nem szégyen kikapni.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Köszönöm.
Akkor kaptam is egy privátot egy Hondástól, hogy jó hogy végre valaki leírja a negatívot is a 2 "szent tehén" egyikéről. Hiszen én az elején jogosan dícsértem őt, nem csak gyors volt, de olcsó és precíz is és másokat is csak úgy szoktam, ha megérdemli ahogy nálam is elvárható, a felesleges elhallgatás az élet minden területén rosszhoz vezet, ezért szoktam más szolgáltatásoknál is úgy értékelni, hogy másoknak megmondom, megírom mi volt és ha rossz volt többet nem megyek vissza, de nem reklamálok, majd megteszik mások, én nem fogok senkivel sem vitatkozni, illetve ha direkt kérik értékeljek akkor max, de majd úgyis rájön mi lehet a gond, ha magától nem akar visszajelzéseket gyűjteni.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Igaz csak egy Civic, de azért a gyári állapoton sok lett javítva, kezdve ott, hogy a rohadt sárvédőíveket és küszöböket megcsináltattam, a hátsó lámpa valaki "kedves" által meg lett ütve és befolyt a víz a repedésen, ezért cseréltem le újra, a fényezésem sok helyen hibás volt, a motorháztető szintén korródálódott már 2 kis pöttyön, a csomagtartó meg volt nyomva 1 ponton és a jobb első sárvédőmet is valaki kedvesen elintézte csak nem hagyott névjegyet. Ezek összegyűltek az évek során és bizony közelről nézve eléggé lepusztult volt a verda. Azt megfogadtam, hogy gyári használt alkatrészeket nem veszek, inkább legyen tuningos új.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Szia!
Lehet elkerülte a figyelmedet, jelenleg egy Tein Super Street állítható magasságú és keménységű futómű van alatta, amihez lehet EBC-t beszerelni és akkor bentről is lehetne állítani a keménységet. Tein usa
A Bejonál alkatrész is lett beszerelve, ezért csak munkadíjat nem tudok pontosat írni, de a szelepvezetőkkel, szelepszárszimmeringekkel, támcsapágyakkal együtt kb. 90K-t fizettem.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz cassius.clay #82 üzenetére
Hello,
Más is mondta már ezt, ha egyben lett volna 3.5 millám akkor a Civic max munkába járós lenne gyári motorral és rossz külsővel (ennek is meg van az oka, meg lehetne újítani csak gyárira, de előbb megvárnám míg valaki úgyis belémjön vagy ilyesmi), de sohasem volt egyszerre 1.5 millánál több pénzem és várni éveket meg nem tudok. Ezért lett a Civic tuning inkább. Hitelbe nem fogok beszállni soha, se kölcsönbe (a családit kivéve). Akinek meg erős gyári autó kell nagy motorral annak több benzinnel kell számolnia és valószínűleg több alkatrészköltséggel is. Tegyük fel veszek 3.5-ért egy használt WRX STi-t amihez csak annyira értek, mint anno mikor a Civicet vettem. A motorja lehet sokkal rosszabb állapotú mint sem egy gyűrűzés segítene, az is lehet ugyanúgy rohad egy-két eldugott helyen és az eladó nem biztos, hogy engedi átnézetni. Kapásból lehet rákölteni akár 1 millát is ami ugye nem lenne. Addig meg mivel járjak? Persze lehet kifogni jót is, de itthon nehéz a helyzet, ami jó annak meg nem 3.5 az ára sajna. BMW-t nem szeretnék, nekem valahogy nem tetszenek, kivétel a 850i, az egy bukólámpás szépség, egy remekmű, de nem tudnám fenttartani a hatalmas étvágyával. Ez a Civic ha nem nyomod neki még városban is elmegy 8-9literrel.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Peterson_ #69 üzenetére
Köszönöm.
Látod én a Trabantos szenvedélyt is megértem, volt nekünk is, valahogy megvolt a feelingje ahogy összehozta a családot (még gyerekként is nagyon közel ültünk benne egymáshoz) meg ahogy pöfögött és aztán ahogy kétszer szegény össze lett törve meg besült a motorja, volt azzal is kaland nem kevés, csak a Civichez képest fillérekből újra összeállt.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Talán a 33-as hozzászólásomban írtam, hogy nagyjából 3.5 misi a mostani állapot a Vortech-es 1.5-es történetet nem nézve. Amikor visszacseréltem gyárira szinte mindent akkor visszajött nagyjából 6-7 ezrem, tehát az autó ára+minden kb. 6misit tesz ki. Durva egy összeg, ha egyben lett volna meg és nem 8 év alatt akkor nem VTi-m lenne az tuti.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Szia, köszönöm!
Ha csak a motor+műszerek+turbo+váltó+futómű költségeit nézzük akkor 2.2 milla.
Ha egy minimál költséget nézünk, mert mondjuk neked nem kell műszer meg váltó se futómű akkor egy jó kovácsolt belsős turbos konfig kijön nagyjából 1.7 misiből. Kuplungot azért számoltam, mert a gyári képtelen megtartani ezt a többleterőt, meg kipuffot is teljes egészében.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Igen.
Autó megvétele 1.5 (2005), felni+gumi 200e, kipuff 100e, Brembo fék előre 70e, Monroe gátlók 90e (2006-2008), Vortech+motor+váltó 1.5milla (2010), Gyárira vissza -700e (2011), Turbo+motor+váltó+OBX féltengely 2 milla (2012), lakatolás, fényezés, első sárvédők, hátsó ívek, hátsó lámpák, carbon dolgok 700e (2012), Tein futómű 250e (2013), lökhárítók, küszöbök, első lámpák, fényezés 380e (2013), gyári féltengely+csonkállvány 50e (OBX beszámítással), Yonaka féltengelyek 85e (2013). Nagyjából ennyi.
Senkit sem szeretnék befolyásolni, mindenkinek azt szoktam mondani, hogy nem lépném meg én sem még egyszer ezt, inkább vennék egy RWD vagy AWD autót ami gyárilag erős és tetszik, már csak a hajtási gondok miatt is, bár azért az nagyon jó érzés amikor néznek át, hogy ez csak egy tuning Civic, aztán jön a zöld és szépen lassan kezdenek lemaradni vagy amikor előzés közben megpróbálnak megszivatni, elkezdi neki nyomni, aztán mégiscsak beférek.
Valószínűleg ezt sohasem fogom megtenni (másik erős rwd vagy awd), mivel nem tudom összehozni a pénzt rá, mindig van amire lehet költeni.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Nem teljesen értelek Lapa.
Azt mondod ez nagyon nagy luxus, hogy 8 év alatt építettem meg egy kocsit vételárral együtt 6 milláért? Ezt irigyelné valaki? Akkor talán inkább olyan cikknek kéne megjelennie, hogy "most vezettem egy 80 millás Lambo-t és törtem össze, de mivel focista vagyok és évente millákat könnyen keresek semmi gond". Én nem
keresek évente millákat, de ha meg tudom fogni a pénzemet akkor az miért gond, hogy mire költöm? És nem irigylem a Lambos focistát, nekem elég a Civicem, csak ő benne volt a hírekben, róla lehet tudni, mint ahogy én is megírtam ezt a cikket azért, hogy egyrészt léteznek iszonyat szívások egy ilyen kocsinál és erre fel kell készülni ha tuningolni akar az ember, másrészt vannak Honda meg autófanatikusok akiket érdekel az ilyesmi. Én is szívesen szoktam olvasni kinti emberkék Nissan, Toyota, Audis stb. írásait és nem azt feszegetem, hogy ugyan már hány ezer Eurot költöttél el erre, hanem ellesem a dolgokat, például a Tein is onnan jött ,hogy kint sokan használják és dícsérték, míg itthon alig ismerik. Drága? Igen, drága, de összespóroltam rá. Nem cigizek, nagyon keveset bulizok és akkor sem költök 10 ezreket. Külföldön talán 2007-ben voltam utoljára, nincs szinte más hobbim. A lámpánál elgyorsulás meg általában úgy szokott végződni, hogy begurulunk egy benzinkúthoz és beszélgetünk, semmi köcsögözés meg anyázás. Szívesen beszélgettem volna tegnap kicsit a Porsche Panamerás férfival is, de valami idegen nyelven beszélt, úgy már nem mertem megszólítani, pedig érdekelt a kocsija.Látod ezért nem szabad semmihez árat írni, mert akkor rögtön jönnek az ilyen hozzászólások és most már eldöntöttem, hogy ha lesz valaha másik kocsim vagy ez továbbfejleszve akkor nem írok róla semmit, mert nem érdemes.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Sajnáltam is, hogy eladta azt az Audit, illetve hogy akkor nem volt rá pénzem, mert azt jobban megérte volna megvenni, iszonyat ment az a kocsi.
Köszönöm a tanácsokat, ezt mindenképp megjegyzem, mert még egyszer nem szeretnék így járni, márpedig ezek alapján egy Evo vagy Bubu is nagy szívás lenne ha elkezdődne a tuning.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz hobizoli #113 üzenetére
420-ból így lesz 1.7 simán:
- leömlő+bandázs 45K
- kipuffrendszer további része (downpipe, rezocső, középcső, hátsó dob) 80K
- intercooler 30K
- csövezés rozsdamentesből 50K
- direktszűrő 6K
- olaj és vízcsövek 60K
- kuplungszett: 125K
- váltócsere 130K
- féltengelyek: 85K
- motortartó bakok kikeményítése: 30K
- map sensor 15K
- szelepek: 35K
- 650-es injektorok 60K
- AFR 65K
- olajhő, EGT, turbonyomás 50K
- speckó gyertyakábel 12K
- ARP hengerfejcsavarok 40K
- block guard 27K
- tömítések, hajtószíjak, vezérműszíj 50K
- ACL Race csapágyak 45K
- blokk és hengerfej megmunkálás + szelepszárszimmeringek, szelepvezetők, támcsapágyak 90K
- szerelési díj (motor ki, szétkap, összerak, turbo szett berak) 100K
- P28ECU + átalakító kábel 40K
- programozás 20K
- lefújószelep 20K
- szelepfedél + olajteknő 30K
- Walbro benzinpumpa 30K
- olajlecsapató 10K
- aluhűtő 30K
- vékonyventi 6K
- motorolaj, váltóolaj, szűrők cseréje 28K
- elektromos nyomásszabályzó 40KEz kérlek 1.9 misi!
És ebben vannak használt alkatrészek is, sőt a benzinezést nem is számoltam, meg az első 400Km utáni olajcserét, de szerintem ezek mind kellenek, hogy üzembiztos legyen egy megépített 1.6 turbo és így tudja is a kb. 300 pacit! Aki meg tudja magának otthon csinálni, illetve bízik a gyári motortartó bakjaiban meg a féltengelyében, esetleg szelepeiben az tud spórolni belőle, főleg ha össze meri rakni 60K-s kínai turboval, én sajnos nem így voltam, ezért nálam a drágább verzió lett és még akkor lehetne cserélni vez. tengelyeket, fokoló kerekeket, szívósort, hogy erősebb legyen.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz hobizoli #128 üzenetére
Abban igazad van szerintem is, hogy a szívó tuning nagy pénznyelő és ha nincs kikönnyítve mondjuk 800-900 kg-ra a kocsi akkor a turbos, gyári súllyal elveri bárhol már 270 lóerő körül, ezért is nem kezdtem bele a szívó tuningba soha.
Ozolit ismerem, tudom volt neki kínai, na de most nem az van, ez is érdekes. Inkább megmaradok a beváltnál, bár tudom mindenben szerencse is kell, szóval lehet jó a kínai is, minden csak a pénztől függ.
Én a hengerfejben a szelepeket inkább lecseréltettem, a többit nem, bár az erősebb VTEC érzés miatt lehet még a későbbiek során megteszem.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz baluka26 #131 üzenetére
Nyugodt tempóban, 3000-3500-as elváltásokkal 7.5-8.5 között, természetesen a városi a nagyobb a sok hidegindítás miatt. Ha már ki is használod az erejét és úgy előzől, illetve beállsz autópálya tempóra akkor 9.5-10.5 liter. Ha meg nagyon sokat nyomod neki akkor 12-től a csillagos égig. Nálam átlagban 9-10-et eszik, mert inkább hosszabb utakra megyek vele (200km-300km), viszont az erejét azért szoktam használni előzéshez, kigyorsításhoz. Szerintem nem horror.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz baluka26 #138 üzenetére
Ez természetesen így is van ahogy mondod. Tegyük fel egy gyári VTi elmegy nagyobb gond nélkül 7-800 ezret, mondjuk közben már kicsit jobban csipegeti az olajat meg sajnos elkezd szétrohadni, de megy, 160 pacival. Egy ilyen turbos konfig meg elmegy mondjuk 150 ezret, de 300 pacival. Ebbe én belegondoltam, tisztában vagyok vele, ezért nem is használom sűrűn a hétköznapokon. Ha elmenne 150 ezret komoly gondok nélkül akkor nagyon boldog lennék.
Kieg.: komoly gond: a "csapágyas lett", szelep beszakadt, hajtókar kinézett, dugattyú megrepedt. Az nem, hogy mondjuk kell cserélni hengerfejtömítést vagy szelepszárszimmeringet.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz DeathAdder #134 üzenetére
Az sok.
Ahhoz sokat kell hidegindítani és sokat kell VTEC váltani szerintem.
Nekem a gyári általában 8.5 körül evett, akkor ment 1 literrel feljebb ha sokat mentem vele melóba. Hungaroringes nap után volt 14 liter körüli fogyasztásom, pontosan nem tudom, mert mentem még utána vele és úgy tankoltam rá, nagyjából 30km volt pluszban a csak ringezés utáni telitankból. Na ott végig próbáltam 5000 felett tartani a fordulatot.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz hobizoli #142 üzenetére
A gyűrűzés csak 1 dolog, szerintem ha nem zavart volna, hogy 1 liter olajat megeszik 1000 km alatt, akkor még mindig úgy menne és menne is. Óra szerint valami 234000 km volt akkor a motorban, de szerintem vissza volt tekerve legalább egy 100-ast, akkor legyen 300 ezer km vs 150 ezer km, az is csak fele élettartam és valószínűleg a 150 ezer sem lesz 150 ezer, én csak igazat adtam neki, hogy igen, ez nem olyan játék hogy egyszer kész aztán nincs vele többé gond, el kell ismerni.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Az igazat megvallva Hondáéknál én egyedül az NSX-et hagynám meg szívóként (kis csiszolással még) a többibe mind vennék turbo-t, bár a hangja másabb lesz, de mégis odaüt. Ma viszonylag alacsony fordulatról indultam egyben és nem is volt rossz a tapadás, meg is lepődtem, hogy milyet húzott a kocsi és nem csikorogtak a gumik. Aztán pakoltam még egy harmadikat is, mire azt mondja fater, hogy ez neki félelmetesen megy.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
-
senior tag
Egy kis update még szeptember végéről:
Közben az autó jelenlegi motorjával elérte a 12.000 km-t és hengerfejes lett. Nem kell drasztikus dolgokra gondolni, annyi, hogy nyomta kifelé a vizet nagyobb gázadásra, de nem keveredett olajjal, mivel sokat nem is vártam vele, így elég volt egy hengerfejtömítést cserélni. A gond csak az, hogy a hengerfej levétele után megnézettem hajszálrepedésre is (nincs), illetve egy kis síkolás azért kellett a biztonság kedvéért. Nem csak a hengerfej tömítését illendő cserélni ilyenkor, hanem a szívósorét is, illetve a leömlőnél lévőt is kellett, mert az meg szétégett. Ez a mostani leömlőm egy vicc kategória, vettem is már nyáron egy másikat, de nem került fel idő és pénz hiánya miatt, úgy voltam vele, hogy majd jövő tavasszal, a szezonkezdet előtt. Főleg hogy idén télen már kell használnom néha a kocsit, eldőlt, tehát kell téligumit is vennem ami 205/45 R16-ban azért nem olcsó móka (nem veszek Wanli és társait).
A korábbi olajcsövek helyére komolyabbak kerültek, illetve a direktszűrő is egy nagyobb K&N lett végül. Az elektromos HKS nyomásszabályzó, a másik leömlő külső wastegate-el pedig csak ment és jött, ami végülis nem is biztos, hogy gond, mert sokan arra tippelnek, hogy a tartósabb padlógáz következtében előforduló vízmelegedésem a block guardnak köszönhető, ami sajnos nem indult meg felfelé az egyik oldalán amikor lekerült a hengerfej. Ha pedig nem tudjuk könnyen kiszedni akkor ott farigcsálni kell aminek következtében megsérülhet ott valami és rossz is lenne belegondolni, hogy mennyibe kerülne újraperselyezni a motort, akkor már inkább váltanék egy 1.8-as mocira és azt megcsinálni ennél is komolyabban vagy elfogadom, hogy 402 méterekre jó lesz a kocsi, viszont a hosszabb padlógázos távokat nem érdemes vele erőltetni, mert valószínűleg azok "nyomták" meg a hengerfejet is apránként a "sok kicsi sokra megy" elve alapján. Az ilyenek:Civic 1.6 sprint, valós 250km/h-igRYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz hobizoli #189 üzenetére
Köszi az infókat!
Ozoli nem fújja szét? Neki úgy tudom valami 1.6 bar nyomáson megy, na jó lehet csak versenyen, de nekem sem végig 1.3-on ment a 12K km alatt. Most kicsit vastagabb a tömítésem, meglátjuk ezzel hogy bírja, bár becsapós lesz, mert tavaszig nem kap 1.3-as nyomást, mivel a program elállítódott, elment szegénybe a keverékem, úgyhogy lábbal szabályzom, hogy ne menjen el szegénybe, még 1 bar-t sem tölt be a csiga általában.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz hobizoli #191 üzenetére
Meglátjuk, tavaszig marad így, aztán akkor indulhat a végső "farigcsálás" egy leömlő cserével, bandázzsal, külső wastegate-el, elektromos nyomásszabályzóval és Thunderrel. Ha tudok szerezni használtan valami jobb szívósort akkor az még belekerülhet, de eszembe jutott, hogy a fékekkel is kezdenem kell valamit, hátul legalábbis kell új betét és tárcsa, elöl meg kompletten szeretném cserélni új féknyeregre, tárcsára, betétre, fékcsőre amit lehet.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Hello,
Nem sikerült eladnom, azóta pedig agyaltam, hogy a 2014-es dragracing szezon a nyakunkon (márc. 29) űgyhogy megmaradt a kocsi és kis fejlesztéseken esik át, hamarosan dokumentálva lesz ha minden összejön. Fék, futómű, motor részeken lesz változtatás.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Nekem nem ez a hajtóerő, sőt jobban örülök ha kevesebbet kell szenvednem egy-egy oklevélért vagy kupáért, a szenvedés úgy érzem már elég volt, pont az lenne a nagy pofon, ha most erősödne föl a kategóriám és labdába sem rúgnék még egy 8. helyért sem, asszem akkor mondanám, hogy jó nagy pofon volt a sz@rnak az egész. Azt láttam, hogy évről évre csökkent a létszám, de még sokszor így is sokat kellett sorba állni egy időmérésért, ami meg maga a vicc kategória, mert elmegyek 250km-ről, aztán egész délelőtt tudok menni 2 mérést? Persze az enyém nem szuperdrag speciál gép, de nem tartottam sohasem fairnek, ha valaki azért mehetett előre soron kívül, mert nagyon ki akarták tapasztalni hogyan menjen 9-es időt, mert ugye én nem költöttem a kocsira meg nem fektettem bele energiát? Aztán lehet 2 év múlva már én sem indulnék, sőt amit többen megtettek, mint anno Schumi vagy most Vettel, hogy sorban nyerték a kategóriát azt sem követném. Megnyernék 1 szezon iszonyat boldog lennék ,megnyernék még 1-et még ok, de akkor ott a vége is. Hagynék mást is "szóhoz jutni", ezért sem hiányolom annyira az "öregeket", el kell ismerni nagyot mentek, de már egy idő után idegesítő volt és nem csak számomra. Meglátjuk, lehet el sem jutok egyre sem ha mondjuk "felrobban" a motorom, mert nem lenne pénz hirtelen másikat építeni meg akkor már lépnék feljebb B18-ra vagy B20-ra, persze turboval.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
-
senior tag
Igen, ismerem is trebront, az övé volt az tuti.
Az NSX ára mikor írtam a cikket volt 4.5 misi is és ahogy számolgattam, hogy Vortech+GT28+GT30 meg még a mostani pár dolog és sajnos ott is vagyok. (ez nem neked szól, hanem a hüle fejemnek).RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Új hozzászólás Aktív témák
- Laptop Lenovo ThinkPad X280 Magyar billentyűzettel win 10 pro INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad T480 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad L470 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS !! MONITORCENTER.hu
- HP ELITEBOOK 840 G4 14,1" I5-7200U, 8GB RAM, 120GB SSD
- HP Elitebook 840 G4 G5 G7 450 G8 850 G7 G8 650 G9 MAGYAR BIL.!!! i5 i7 7-12. gen. 3 hó gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest