Új hozzászólás Aktív témák

  • hunspirit

    csendes tag

    Nah pont ma fejeztem be. Játékstílustól függetlenül azt kell, hogy mondjam, hogy a Doom3 sokkal jobb volt ennél (bár a Doom3 rengeteg játéknál jobb). Ez egy tipikus aréna shooter, se több se kevesebb.

    A harcok nagyon jók, a fegyverek nagyon jól kiegyensúlyozottak (érdemes mindet használni), mindnek megvan az előnye, hátránya, a maga bája. A karabély 1 lövése leszakítja a zombi fejét, amiből spriccel a vér, a chain gun halálos golyózáport zúdit, de ugribugri közben nehéz célratartani, a supershotgun széttép közelről, de folyton tölteni kell, a gauss cannon halálosan pontos, de hátralök, ami a szakadék szélén nem túl jó ötlet, a BFG pedig kuglibábuként tarolja a démonokat, ha van hozzá lőszer. A szörnyek is jól sikerültek. Agresszívan támadnak, lebecsülni egyiket sem szabad és csak jönnek végeláthatatlanul. Nekik is megvannak az erősségeik, gyenge pontjaik. A cacodemonnak kilőheted a szemét, ezzel előnyre téve szert, a pinkyt meg érdemes hátulról támadni, mert szemből lőve nagyon ellenálló stb... Grafikailag is nagyon szép a játék (még a sok rikitó színű lebegő powerup sem rontja el), és rohadt simán fut egy gyengébb hardveren is. A hangok is szinten remekek. Ez a része egy élmény. De ...

    A többi része a játéknak meg elég átlagos. A tűzharcok között szinte semmi nincs, max keresgethetünk a pályákon mindenféle hülyeséget (vagy a következő arénát) amik teljesen megtörik a játék lendületét. A nyomorék codok nyomán ittsem maradhatott el, hogy perkeket rakjunk a ruhára meg mindenféle attachmentet a fegyverekre. A tűzharcok közötti rész ennél sokkal finomabban kellett volna megoldani szerintem.

    Sztori gyakorlatilag nincs, és az a kevés is háttérbe szorul ami van. Megnyitnak egy portál a pokolba, ahonnét elszabadulnak a démonok, mi meg vagyunk a megjövendölt harcos, aki megállítja őket. Robot barátunk minden map elején elmondja mit kell ott csinálni, aztán szinte teljesen háttérbe szorul az egész. Mehetsz arénáról arénára (gyakorlatilag céltalanul), azt ha kész akkor a következő mapon is teheted ugyanezt. Nem csoda ha vannak akik monotonnak meg önismétlőnek találják a játékot. Kb mint a 93-as Doom felújítva 2016-ban. Kevés.

    Aztán a démonok ugyanazok, akiket a klasszikus Doomokból ismerhettünk. 1 új nincs köztük. Hát ez szintén kevés.

    Azon is meglepődnék, ha 10 óránál tovább nyomtam volna a játékot, mindezt az elérhető legerősebb fokozaton. Persze ha minden titkot fel akarsz kutatni, akkor lehet h kijön a 13-15 óra, csak az teljesen üresjárat. Kevés.

    A multiplayert sokan szidják, pedig szerintem ugyanolyan mint a single. Ugyanazt az élményt nyújtja (már akinek megvan hozzá a skillje), kivéve azt a tényt, hogy a fegyveregyensúly gyengébb. A chain gunnal nagyon könnyű találni, de van 1-2 fegyver amit nagyon gyorsan el kell felejteni, ha nem akarsz béna agyaggalambként röpködni a sok fragre éhes játékos között.

    Összességében a játékról elmondható, hogy korrekt alkotás, de semmi extra. Nálam kb. 7,5-8/10. Akit nem érdekel a multiplayer az inkább várjon egy leárazásra.

    Long live the lord Jen-Hsun Huang!

Új hozzászólás Aktív témák