Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    A single része érdekel. A multi már elsőre se tetszett annyira, de mikor hallottam, hogy olyan powerup-ot is terveznek ami az item respawn idejét jelzi ki az eléggé nevetséges. Akarva akaratlanul is a Quake-hez hasonlítom a multiplayert, és ott a játék egyik alapja a timming. Persze aki tud játszani az fejből vágja ezt, de a noobokat ilyennel segíteni...Ez nem egy olyan dolog amitől a szerencsétlenek majd jobbak lesznek, csak alapjaiban az arena fps stílus szellemiségével megy szerintem szembe.
    Így is lassan minden mai multiplayer játékba tesznek legális wallhacket perkek, vagy a Battlefront esetében kártyák által. És mindez nem is lenne baj, ha a fejlesztők hagynának lehetőséget promodok fejlesztésére, de erről már rég nincs szó. Én a COD4 esetében találkoztam utoljára promoddal, és szerettem jó is volt.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Vistaboy #5 üzenetére

    Mit vársz azon kívül a single kampánytól, hogy ölöd a pokolfajzatokat, lejutsz a pokolba ott is ölöd őket, átalakulsz te is monszerré és ölöd tovább őket. Közben lesz pár bossfight, ami mellé sztori nem társul, csak öld meg mert az utadban áll? :)

    Úgy gondolom újat már nem fog mutatni nekünk az a kampány. Lejátsszuk majd ugyan azt mint a Doom korábbi részeiben csak szebb grafikával.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Vistaboy #9 üzenetére

    Azzal talán nem lesz gond. Én szemeztem mostanában a legutóbbi Wolfeinstein játékkal is mert még nem játszottam vele. De nem vettem meg mert arra jutottam, hogy ezt a nyomda a gombot és hentelj játékmenetet nem hiszem, hogy sokáig tudnám ma már élvezni.
    Szóval kíváncsi vagyok erre a Doom-re, a régi emlékek miatt, de nem tudom mivel tudnának megfogni a fejlesztők a játékmenetet illetően.

    (#10) wjbhbdux

    És valami értelmes játék is kap ezen kívül?

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz olbaidhun #12 üzenetére

    Én csak azt próbálom mondani, hogy kellene valami amitől frissnek hasson ez a Doom úgy, hogy maradjon a hamisítatlan Doom hangulat. De mi is az a "Doom hangulat"? Nekem inkább az első két rész. A harmadig szerintem jelentősen eltért, ráadásul kicsit összecsúszott a Doom3 és a Quake 4 feelingje nálam. Hiába volt a Doom3 kicsit parásabb.

    Szép emlék az első két Doom, de lehet, hogy ma már túl távoli emlék. Nem tudom mit várjak, és mit várhatok 2016-ban e név alatt. Mondjuk a perk rendszer idegen ebbe a közegbe szerintem, csak ugye trendi. De egy Doomnak trendinek kell lennie? Az örvedetes viszont, hogy potyognak majd a health packok. :)

    Érzek mostanában egy jelentős tanácstalanságot magamban a játékiparral kapcsolatban. Nem nagyon látom merre halad ez az egész, bár ötlethiány miatt véleményem szerint inkább stagnál. Tanácstalanságot, mert már lassan semmmiről nem tudom, hogy mit várhatok tőle, vagy amiről tudom az eleve érdektelen számomra. És akkor most jön a Doom amiről nem tudom eldönteni, hogy a régi rajongóknak szánják, vagy a fiatalabb generációknak akiktől a nagyobb profit jön. Persze a kiadó azt nyilatkozza, hogy mindenki vágyait ki fogja elégíteni a játék. De tapasztalatból tudjuk, hogy ami mindenben jó akar lenni az végül semmiben sem lesz az. Ezért félek kicsit. Kíváncsi vagyok, de nincs nagy várakozás iránta.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz DeFranco #32 üzenetére

    Igen lehet, mert mint játékos már elég régóta "űzöm az ipart", viszont korban nem vagyok idős. Általános iskola óta követem a játékipart. Akkor még PC-m sem volt eleinte, de tonnaszám vettem a PC Guru, 576Kbyte és hasonló újságokat (amiket a mai napig örzök). Mindent kiolvastam bennük. És azzal szedtem magamra egy bizonyos (igényességet) (fogalmazok szerényebben inkább) látásmódot szerintem. Aki ismer itt fórumon az ezen most röhögni fog. De tegyétek félre azt, hogy sokszor hülyéskedek, és haterkedek. Akkoriban ha az ember elolvasott egy tesztet az jó volt. És lehetett abból tanulni, hogy mire érdemes figyelni egy egy játékkal. A szemléletemet csak az ízlésem változtathatott meg alkalmanként. És manapság én se sok mindenben lelem örömömet. Annyira jók a példák amiket felsorolsz, egyik sem érdekel engem sem. Kicsit különcnek érzem magam a mai játékosok körében. Úgy veszem észre, hogy ma mindenkinek minden mindegy. Jön az új AC, jön az új COD és visongva tapsikolnak. Én meg ahogy te fogalmaztál "meh" :/

    Most is örülnöm kellene mert jön az új Doom, a sorozat új része amit imádtam. De nem tudok.

    Az meg a másik, hogy ma a gamer sajtó is teljesen igényltelen. A régiek kiöregedtek. Konkrétan én 2008-ban olvastam az utolsó olyan tesztet ami megmaradt bennem, a Metal Gear Solid 4 kapcsán.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák