Új hozzászólás Aktív témák

  • ceia

    őstag

    válasz Wlac #24 üzenetére

    Elírtam, nem túlélőhorrort akartam írni hanem hentelőset :B Nekem a Doom I-II nem volt hentelős, sosem úgy fogtam fel. Persze lehet úgy is játszani. De én inkább a módszeresen becserkésző típus vagyok és ha csak lehet, igyekszem trükkös megoldásokat alkalmazni és távolabbról végezni a monsterekkel. Vagy megpróbálom egymásnak ugrasztani őket. Mindig azon vagyok, hogy minél kevesebbet sérüljek, nem pedig berohanni a sűrűjébe és nem baj, majd úgyis tápolok.. A videó alapján úgy tűnik, ez hentelősebb lesz, mint a klasszkus részek. Mondjuk ez attól is függ, milyenek lesznek a pályák. De jó lesz, azóta megnéztem még kétszer a videót, és már jobban tetszik!
    Nem várhatod el, hogy egy 2016-os játékban ne lehessen ugrani, és egér se kelljen hozzá. -Nem, ezeket semmiképpen. :)
    Ahogy írtam, 32 bites porton keresztül játszva, teszik, hogy a régi játékokat szebb grafikával, és kibővített lehetőségekkel lehet jászani, mint pl. opengl vagy directx, mouselook, ugrás, víz alá merülés. Először a Risen 3D-t használtam, aztán a Zandronum-ra váltottam. Ez a kép az előbbivel készült, [link] ez pedig az utóbbival [link]

    [ Szerkesztve ]

            it's more fun to compute

Új hozzászólás Aktív témák