Új hozzászólás Aktív témák
-
Assimilator
őstag
Tul nagyok az elvarasok?
Valaha a Doom arrol volt hires, hogy mindig nagyot dobott technologiai teren.
Ezt en nem varnam el.
Csak legalabb egy 2014-es szintet szerettem volna latni.
Egyebkent nem arrol van szo, hogy rossz jatek lenne, illetve a jatekmechanika is pazar.
Csak a kontos tunik erosen korosnak.
Na mindegy. -
Assimilator
őstag
"És hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba a Doom (1-2, meg ez) alapvetően nem horror játék, szóval nem kellett, és nem kell hogy félelmetes legyen, ez csak a darálásról szól..."
Pedig pont, hogy celja volt mindig is, hogy felelmetes legyen. Illetve horror jatek a javabol.
Vagy ha ez nem horror, akkor mi a horror? (tenyleg erdekel)[ Szerkesztve ]
-
-
Assimilator
őstag
Ezert jobb az IGN megfogalmazasa: IGN: "science fiction horror-themed first-person shooter"
De azt en se mondom, hogy nem akciojatek. Az is egyertelmu, hogy inkabb akcio, mint horror.
De ettol meg celja a fosatas is.
Doom 3-ban amikor kellett egy rohadt kartya az ajto nyitasahoz, hat persze, hogy abban a szobaban volt ahonnan elcsuklo noi hang sikoltozott es valami trutymo csungott a falbal. Amikor mar "nyultam" a kartyaert, akkor megjelent egy pentagramma nehany szorny kisereteben. Persze kb. korom sotetben.
En ezen beszartam, mar bocsi. Es az csak 1 pelda.
Na meg azert nem mindegy, hogy a Doom 1 es 2-t, 8-10-15 evvel kesobb jatszod, nevetve a grafikan, vagy 1-2 evvel kesobb, amikor az meg "komoly" cuccnak tunt.
De most nem is celom a meggyozes, csak leirom az en nezopontom. -
AusWolf
őstag
Én annyira nem találtam az 1-2-t fosatósnak, inkább csak feszülten vártam, hogy milyen lesz a következő pálya. Gyerekkorom meghatározó játékos élménye volt, főleg az 1.
A 3 tényleg elvitte egy kicsit horror irányba a dolgot, ami engem nem zavart, sőt még talán tetszett is (a fegyverhangokkal ellentétben, amik tényleg pocsékak letek). Vagy ha a horrorizálás annyira nem is, de az új UAC atmoszféra mindenképp bejövős volt. Még akár kedvenc játék is lehetett volna belőle, ha nem éppen akkor jött volna ki a Half-Life 2 is.
Ez a mostani rész meg ilyen... izé... nem is tudom. Minden sárga, minden fegyver és szörny egyforma, de lehet lőni, osz' csókolom. Nem igazán tudok mit kezdeni vele.
A videó amúgy poén.
(#26) Ragnar_: Így van.
[ Szerkesztve ]
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
AusWolf
őstag
"Erre a játékra úgy kell tekinteni, mint ha a Doom 1 grafikailag felújított változata lenne, ha pedig így nézzük akkor a karaktermodellek tökéletesek."
Hát, nem is tudom... a Doom 1 karaktermodelljei egyéniségek voltak. A Doom 3-éi is, csak másképp. Ezek meg olyan... SÁRGÁK!
Kicsit olyan amúgy, mintha nem is Doom, hanem valamelyik multis Quake remake-jét nézném.
Csak nem hagy nyugodni a kérdés: ennyi sárgaságtól hogy nem fájdul meg az ember feje?
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Ragnar_
addikt
A doom3 szerintem totálisan méltó folytatása lett a doom szériának, próbálták kicsit túlélőhorror irányba vinni a játékmenetet a henteldéstől, nekem tetszett, de sokaknak nem. Most 50% doom3 50% doom1, de ez se lesz jó mindenkinek. Az meg, hogy a doom felújított változata lenne még rendben van, de néhány év eltelt azóta, az akkori designtól a doom3 dizájnja sokkal modernebb volt, és az új doom megint retrosabb karakterdizájnt kapott. Erre pont a pinky demon a legjobb példa. (Nekem a mancubus és a hellknight designból is inkább a doom3 verzió jött be)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Ha rebootról lenne szó (elvileg lehet, mivel szimpla doom a címe ugye) pont, hogy lehetne moderníteni a designon, hagyva az alapkoncepciót. Mondjuk a hellknight azért annyira nem rossz az újban sem (ami a képen is van), de a mancubus, cacodemon , meg a pinky olyan, mintha a Serious Samből ugrottak volna elő. (Amúgy semmi bajom a SSammel, megvan mindegyik része) A környezet viszont jól meg lett csinálva. Kicsit tágasabb minden, mint a doom3-ban volt, ezért is lehet pörgősebb szabadabb a játékmenete mint anno a doom3-nak volt.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Assimilator
őstag
Lassan az lesz mar, hogy a Doom 1-2 gyorsabb jatekmenettel rendelkezett, mint a Quake. Ugyan mar. Prolixussal karoltve valami egeszen masrol beszeltek.
Az alapveto problema az, hogy a "gamerek" 95%-a igy kezdte a Doomot: IDDQD, IDKFA.
God modban, minden fegyovel, kivilagitott palyakkal ertheto, hogy nem volt felelmetes, meg gyors volt a jatekmenet. Nem kellett 5 percet veszodni egyetlen pinky daemonnal, nem kellett a korom sotetben ket villano feny kozott rajonni, hogy honnan horog a dio. stb.
De is fura, hogy abbol indultatok ki, hogy a Doom nem horror. Mar ott tartunk, hogy azert a Doom 3 megiscsak az. Meg beszelgetunk egy kicsit aztan mind az lesz.