Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Pro-k közé írnám:
Brutál jó hangok.
Mikor az A-s Subaru hangját meghallottam először, azt hittem sírok a gyönyörtől . Igaz van egy-két autó hang, amivel én speciel nem vagyok kiegyezve (Citroen), de alapvetően brutálisan jók az autó hangok.
Kontrák közé írnám:
Elhanyagolt RX.
Hiába a hangos, szép, nagy autók az RX-ben, ha van összesen 3 helyszín és azokon 3 pályavonal. Pedig multiban jó móka az RX, csak hamar kifúj a kevés helyszín miatt .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
davidsone
addikt
nem szeretem a rally játékokat de ez kifejezetten szimpatikus...
...lehet egy próbát megér!...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Osiris
őstag
Érdekes dolog amikor a vezetési élményről beszélünk egy videojáték kapcsán. Mennyire lehet jó vezetési élmény két bottal irányítani egy autót egy fotelből? Jobb esetben egy kormány és pedálok segítségével amik egy fémvázra vannak erősítve a nappaliban egy (legjobb esetben) versenyülés elé. Nekem megvolt ez utóbbi kombó is, de szerintem ahány embernek ilyen van az már olyan szűk réteg, hogy az meg is magyarázza miért van ebben a játékban ilyen kevés pálya: egyszerűen keveseknek van valóban türelmük és igényük ilyen játékkal játszani (és végig is küzdeni), vagyis kevesen is fogják kifizetni érte a 20k körüli árat (konzolon).
[ Szerkesztve ]
-
Agyzuzo
addikt
Azt is kiemelném hogy hihetetlen jól optimalizált a játék, ugyanis egy 970-es GeForce-szal is röccenésmentesen fut maximális látványon UHD felbontásban, ami számomra igen kellemes meglepetés volt.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
Csapoati
nagyúr
Az EGO motor mindig is erről volt híres a Dirt 1-et leszámítva. A játék pedig nagyszerű, nem is lehet kérdés. Azért remélem lesz még helyszínes DLC.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
kerekfej
addikt
"élethű szimuláció" Nem inkább arcade véletlen?
[ Szerkesztve ]
-
gold007
tag
Alapvetően tényleg jó játék, nagyon régóta vártam már egy ilyenre. Az autók nagyon királyak, és a hangjuk is nagyon ott van, imádom őket. A pályák is korrektül ki vannak dolgozva, elég élethűek.
Viszont az irányítással nem voltam kibékülve. Néha teljesen indokolatlanul össze-vissza csúszik a 120 lóerős Fulvia és még félgázzal is irányíthatatlan, az 500 lóerős húsvér rallyautó meg a kézifékre is csak egy pici megingással reagál... Egyáltalán nem következetes, teljesen random és nem is igazán érezni, hogy csúszik-e az autó. Ez, és az irreális, teljesíthetetlen szintidők nekem elvették tőle a kedvemet, pedig nagyon vártam és az elején imádtam isArra jó az erősebb processzor, hogy elbírja a nagyobb hűtőbordát! :))
-
Syz
senior tag
Ez egy remek játék lett, jó hogy már egy ideje megvolt Early Accessként
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
-
dreampage
HÁZIGAZDA
A vezetési élmény akkor jó, ha elhiteti veled, hogy amit a képen látsz, azt te uralod és érzed. Jelen esetben egy raliautót, ami meggyőzően rugózik, farol, érzed a súlyát, a lendületét, hiba esetén a tehetetlenségét, érzed a sebességet, az útfelületek közötti különbséget, vagyis nagyjából mindent, amit egy valódi versenyző. Ezt a játék tökéletesen visszaadja kontrollerrel is, mivel ha kellően a játékra koncentrálsz, már nem azon fog járni az eszed, hogy két karral irányítod az autót, hanem eggyé válsz az élménnyel. A DiRT Rally mindent kihoz ebből (talán még túl sokat is), úgyhogy erre nem lehet panasz.
A játéknak soha nincs vége.
-
D.Va
senior tag
Amikor a finn erdő közepén egy közepes "ugratós" kanyarban hirtelen kormányrárántással tőgázzal nyomom és minden idegszálam feszül közben.... ez valami hihetetlen élmény... nagyon kevés verseny játék tud ilyen adrenalint pumpálni... 10 perc után izzadok... igaz én G27 kormánnyal játszom és projektorral óriás képen...
Nekem annyira bejött a cucc hogy megvettem régen Steamen, de most a dobozosat is megvettem... Respect a Codies-nek ezért a cuccért... Masterpiece...[ Szerkesztve ]
-
D.Va
senior tag
Remélem a következő GRID is ekkora pozitív meglepetés lesz.
-
D.Va
senior tag
válasz Seangaijin #1 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Easyl0ver
tag
Kipróbáltam nagyon tetszetős, bár számomra nehéz.
"They know what is what, But they don't know what is what, They just strut. What the fuck? "
-
cyberkind
félisten
Most már csak egy Dirt 1-et adthatnának ki felújítva és Steam-re, mert ez így nagyon rossz hogy pont az egyik legjobb rallys játék nem található meg sehol se, és akkor le is lenne zárva a kategória, mindenki megtalálná a magának valót, kár hogy csak szép álom.
Ez a Dirt Rally meg eszméletlen jó játék még ha nehéz is, legközelebb beépíthetnének egy árkád fizikát is, és nemcsak 20 órám lenne benne.Paranormal Cocktivity
-
addikt
-
nagyúr
Ez most elég jó játéknak tűnik a Codemasterstől szép lenne ha így folytatnák tovább.
Més que un club!
-
PR0JECTNR56
addikt
A DiRT Rally, hát igen, a Codemasters most tényleg jól megcsinálta és minden tiszteletem a kiemelkedően sikerült optimalizációért, még a notebook-on is élvezhető tud lenni.
Külön pozitívum nálam az egyedi autóskinek lehetősége, remekül kivitelezett darabokat állított már elő a játékos közösség alkotócsapata.
A negatívumok nálam a következőek: noha billentyűzettel is jól terelhetőek az autók, az AI által futott szintidők tényleg kőkemények, nagyon nehéz megverni őket sokszor és a skálázhatóságuk gyenge.
Továbbá még néhány helyszín tényleg csapódhatna a jelenlegi kínálathoz, pl. olasz, japán szakaszok (meg autókhoz a Toyota 222D meg a Group S prototípusai, de ez már az én egyéni listám).Köszönjük a cikket!
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz PR0JECTNR56 #20 üzenetére
Ha már Toyota, akkor inkább a Celica GT Four (1994).
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
TeeBee73
addikt
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
Petyyyyy
addikt
YT tesztek alapján még az én vasam is elég lehet egy ultra grafhoz, úgyhogy szerintem ki is próbálom a közeljövőben. Az itteni kommentek alapján mindenképp megér egy órácskát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
D.Va
senior tag
Amivel nem tudsz rallyzni... Még egy rally-ra alkalmas Lada is 1 millió körül jön ki... de egy erősebb normálisabb 2-3 milla... És az csak egy Lada... Amire minden versenyhétvége után rá kell költeni minimum 3-500 ezret...
Egy 2-300 ezer ft-os használtautóról vett gyári szutyokkal nem lehet rallyzni... az meg hogy kimész a határba és egy nagyobb bukkanón eltörik a féltengely... az nem igazán éri meg... Akkor inkább szimulátor... A rallyzás a milliomosom meg a hozzáértő autószerelők sportja idehaza...
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
Én kormánnyal, PC-n tolom, de szinte mindenben egyetértek a cikkben leírtakkal. Van utalás a cikkben arra, hogy a kiváló fizika, az élethű vezetés néha kicsit túl jól sikerült, ez így igaz, de ez nem a Codm. hibája.
A legtöbb rally szim. a gép előtt ülve nehezebben vezethető, mint a valóságban. Hivatásos rally versenyző mondta, ha így kellene vezetnie, már halott lenne.....
Nem elsősorban a megírt fizika a ludas ebben, bár egy polgári egyterűvel gyorsabban fordulok egy hasonlóan murvás szakaszon, mint a játékban egy erre a célra fejlesztett rally autóval, hanem az érzékelés az ami nagyban különbözik a valóságtól mégpedig negatívan.
A valóság: nagyobb látószög, ami egy egyszerű, gyors fejmozdítással növelhető. Biztosabb távolságbecslés, jobb a kanyarok beláthatósága stb. Egész testtel érezzük az autó mozgását ami sokkal kedvezőbb, mint a csak vizuális, akusztikai információk. A valós vezetésben hiányzik az input lag, az autó azonnal reagál a kormánymozdulatra ami a rallynál létfontosságú és a kormányon érezhető erők megbízhatóbbak, mint a programban megírt FFB, ami valljuk be őszintén minden autós szimben sántít...
A DiRT Rally mindenképpen a jó publikus szimulátorokhoz tartozik ami a rally témában eddig csak az RBR-nek sikerült, pálya szimből több van. -
1tom
tag
Nekem tetszik, tuti vétel ez a játék.
Bunkók kiméljenek! Amiga rulez always!
-
D.Va
senior tag
Én nem követem ki milyen drága cuccal tolja de elég ha van valakinek egy normális kormánya, az 100 ropi, egy nagy képernyő, 100 ropi, (de 3 db benq 27"-os monitor is csak 180 ezer) meg egy pc... ez azért nem a világ vége és bőven nem kell hozzá 20 ezer dollár, de még 3 ezer se... Persze erre is el lehet költeni 100 ezer dollárt is de minek...
PC, kormány, képernyő, esetleg egy ülés (playseat) együtt bőven kijön 2 ezer dollárból...[ Szerkesztve ]
-
gold007
tag
Mert 200.000Ft (plusz ugye maga a gép) az nem is pénz egy átlag magyar ember számára.
Szerintem ha egy játékhoz százezres kormány kell ahhoz, hogy élvezhető legyen, az nem túl nagy pozitívum, viszont annál inkább kicseszés a vevővel...Arra jó az erősebb processzor, hogy elbírja a nagyobb hűtőbordát! :))
-
Csapoati
nagyúr
Nem kell százezres, a 35-40 ezres DFGT-vel is marha jó. Azt tudomásul kel lveni, hogy ez egy szimulátor, amihez kormány dukál. Tehát aki megveszi és utána panaszkodik, hogy nem jó, az csak tudatlan volt, nem lett átverve.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
gold007
tag
Persze, nem mondom, hogy átvertek, tudom jól, hogy billentyűzeten nem lehet szimulátorozni. Csak azt mondom, hogy számomra csalódás volt, mert amíg csomó autós játékot kielégítően lehet játszani billentyűvel/teszkóskormánnyal, ezt szinte lehetetlennek érzem. Az viszont igaz, hogy már 50 alatt is lehet jó kormányt venni, főleg használtan. Csak én nem szánok rá ennyit.
Plusz, ami számomra nehézzé teszi az összes autós játékot: Nincsenek az emberre ható erők. Ez tény, és ezen sajnos nem tudunk változtatni. Amíg egy igazi autóban pontosan érzem meddig lehet húzni a kormányt, mikor kezd el csúszni, vagy mikor blokkol a kerék, illetve mikor kezd el újra tapadni, egy székben ülve maximum a kormány rezgése tájékoztat. És ez számomra nagyon zavaró, hogy nem érzem az autó határait, ezértis nem fektetek bele még 40 ezret se.Arra jó az erősebb processzor, hogy elbírja a nagyobb hűtőbordát! :))
-
fagy53
nagyúr
A problémádra az FFB-s kormány a gyógyír, éppen ez az amit még nem próbálhattál, mert nem tudsz 40k-t sem költeni kormányra, alatta meg csak rezeg...
Az FFB közvetíti az autó futóművének minden rezdülését, ill. amit hiányoltál. Más kérdés, hogy ez mennyire sikerül a programnak, ha sántítva is de azért működik a dolog.
Sajnos ma egy ezt tudó kormány újonnan 50-60k, használtan 20-30k. -
TeeBee73
addikt
-
D.Va
senior tag
Jahh... hogy te NULLA forintból akarsz szimulátorozni... bocsmáá
Átlag magyar fizetésről annyit hogy én se 1 havi fizetésből vettem a cuccaimat... Kb 4 év alatt apránként vettem.. először egy év volt mire összeraktam egy jó PC-t (200k), aztán fél év míg a G27-et (75k), aztán meg kb másfél év míg egy olcsó FullHD projektorra összeszedtem (200k)... Ülésem még most sincs... Van aki tud / akar spórolni van aki nem... meg kinek mi a hobbija... És nincs 200 ezres fizetésem, csak nem költök baromságokra... (no cigi, no kóla, no csecsebecse, no egyéb baromságok)
A másik amit írtál (tapasztalat nélkül okoskodsz...) óriási baromság. Próbáld ki a Dirt Rally-t egy jó FFB-s kormánnyal úgy hogy ülsz előtte legalább egy órát. Ez a game az autó/fizika erőhatásait hihetetlen jól adja vissza... (amikről te azt mondtad hogy egy játékban nincs...)
A jó kormány NEM CSAK ARRA VAN HOGY KORMÁNYOZZ JOBBRA BALRA. ERŐVISSZACSATOLÁS. Az egyetlen amit nem érezni egy jó szimulátorral és kormánnyal az a G erő... minden más kis apró rezzenés, csúszás, bukkanás, tehetetlenség, úthibák, autóhibák stb stb stb... mindent azonnal érezni...Létezik G-Force-os szimulátor is de az m ár a milliomosok játékszere... persze a G erőt tökéletesen egy szimulátor se adja vissza...
De amíg nem próbáltál egy jó cuccot jól beállítva... (az órákon át tartó jó autó SETUP-olásokról még nem is beszéltünk..., ezt mindenkinek magának kell a saját stílusa szerint, és autónként és útszakaszonként változó...), addig ne oszd az észt... majd ha kipróbáltad, és érezted hosszú órák után, MIKOR MÁR TUDSZ IS MENNI ÉS ÉLVEZED ÉS KÜZDESZ A TECHNIKÁVAL és nem csak az árokból próbálsz az autóval kimászni... na majd akkor gyere vissza... és mesélj...
[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Tökéletesen igazad van, abszolút nem lett reális az irányítás.
Vannak olyan szakaszok, ahol egyetlen métert sem bírok megtenni egyenesen. Nem túlzok.
Ez végképp nem realisztikus.Aki vezetett már autót a való életben (akár többszáz lóerőset is), tudhatja, hogy azt nem ilyen sz@r irányítani.
Ez lenne realisztikus szimulátor??? Ugyan már!Számomra óriási csalódás lett, remélem a következő rész jobb lesz.
-
,
addikt
Hát ez az, ez a probléma, hogy a valós életben sokkal könnyebb vezetni, mint ebben a játékban.
Azért egy játék célja mégiscsak a szórakoztatás lenne, még ha szimulátornak szánták akkor is.
De a maximumnak pedig tényleg annak kéne lennie, hogy ugyanolyan vele vezetni, mint a valós életben. Ugyanolyan könnyű/nehéz, de semmiképp sem rosszabb.
Hát ez nagyon nem jött össze ennek a játéknak.Idézet:
"egy polgári egyterűvel gyorsabban fordulok egy hasonlóan murvás szakaszon, mint a játékban egy erre a célra fejlesztett rally autóval"Így van, és pont ezért nem lett ez jó szimulátor. Egyáltalán nem realisztikus.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Autós kamerák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Anime filmek és sorozatok
- PlayStation 3
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Futás, futópályák
- További aktív témák...