Új hozzászólás Aktív témák
-
lacam71
tag
Sziasztok, lehet hogy off de mi a különbség a HM ill HM-RTD között? vagy csak néha lefelejtik az RTD-t?
Kösz
Laci
-
lacam71
tag
válasz karesz501 #1262 üzenetére
Remélem sikerül beszerezned mert e-nélkül nehéz lesz bármit intézni. Amikor hívtam a CHS-t több dolgot kértek a címkéről. Mondjuk a DELL is rakhatna vmi figyelmeztető levelet a dobozba, hogy a júúzer tartsa meg a dobozt vagy legalább a címkét vágja ki a doboz oldaláról és tegye el a fiókba, úgy 3 évig.
Emiki6: vigyázz mer rád küldöm az avatarom és kicsipkézi a zöld pixeleket
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
Szia,
Ha megnézed a képet akkor látod hogy a zöld pixelek 100-on vannak...folyamatosan, e-miatt a karakterek szétestek, ez csak a monitor bal oldalán egy 20-30 cm-es sávban e-miatt cseréltem gariban. Úgy tűnik hogy nem csak nálam fordul ez elő. 2013 májusi gyártás 3 hónapot bírt
asdf_: Tudok cifrábbat: Szóval felhívom a CHS-t egy nagyon kedves hölgy veszi fel elmondom bánatom, kéri az adatokat előre felkészülve eltudok mondani neki mindent + e-mail cím. Gyakorlatilag azonnal kapok tőle egy levelet az megrendelési számmal amivel megrendelte az új monitorom 2 nap múlva nálam lesz! NEM LETT, helyette egy e-mail tőle hogy újra meg kellett rendelnie mert AZ UPS NEM TALÁLJA A CÍMET!!! (Tiszaújváros) e miatt visszadobta a megrendelést. 4 nap múlva felhívnak ismeretlen szám, felveszem AZ ANGLIAI DELL központból hívott egy hölgy adategyeztetés miatt. Tört angolságommal elmondtam, hogy mi van. Ők is küldtek egy levelet:
Hello Mr. Laszlo,
Please be advised that the replacement part which you have recently ordered from DELL is currently out of stock.
Please note that as soon as the part will be available it will be delivered to you.
If you need further details regarding the estimated time of the delivery please contact Dell and provide them with your order number mentioned in the subject.
Please accept our apologies for any inconvenience this may cause.
Kind Regards,
Milda Malcyte
UPS Supply Chain Solutions
Business Support Centre
Tel: 00 44 207 949 0099
Fax: 00 44 207 949 0350
Email: dellbsc@ups.comAz gondolom világos, hogy ők teljesen más indokkal utasítottak vissza. Szóval elküldtem ezt a magyar CHS kirendeltségnek annak a hölgynek akivel kapcsolatban állok. Ekkor megrendelte 5!!-jére de Miskolcra egy helyi szervizbe és végül is ők hozták ki. Majdnem 2 hétig tartott a 2 nap.
Bocs a hosszú levélért nem elrettentés miatt de akkor kiakadtam....egy picit
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
válasz DNReNTi #1276 üzenetére
cseréld fel a drótokat és megtudod!
De ha jól emlékszem egyrészt irta valaki hogy monitor és monitor között nagy különbségek lehetnek ill. a rev A00 van egy jelenség amit "yellow tint" -nek hívnak külföldi blogok, elvileg a magasabb revíziók már jobbak de éppen te tudnád megmondani akinek több monitora van esetleg más rev-vel.
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
válasz DNReNTi #1278 üzenetére
OKs. A fehérrel mi a helyzet? Erre panaszkodtak sokan hogy ha egymás mellé teszik az A00-st a többi revessel sokkal "sárgább" meg sem közelíti az igazi fehéret a többihez képest. Nekem 2013/májusi REV A00-ást cseréltek 2012/augusztusi REV A00-sra. Sajnos nincs összehasonlítási alapom de nekem ez az egy monitor így is jó ahogy van.
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
Erre a lehetséges válasz verziók amelyik tetszik:
1. Az A06-után újraindították a számozást A00-val.
2. A kezdeti félretett A00-ás panelektől a termék kifutásánál próbálnak megszabadulni.
3. DELL expert válasza egy support oldalon: Nincs semmiféle REVIZIÓ, kicsit ideges volt mert előtte elküldte az egyik hozásszóló a DELL-t melegebb éghajlatra [link] :
All,Profanity is not allowed on our Forum. We do not sell monitors based on revision number. We have no idea what revision is on the monitor in the box. We sell the next one in line. Concerning buying them locally, we have no control over what they are doing with the Dell monitors they bought.
Liaison for Desktop, Alienware, and Monitors. Forum Moderator.
4. Akkor most mi van?
Ami aggaszt, hogy az esetek 90%-ban A00-sokkal van a baj.[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
válasz Melorin #1351 üzenetére
Ha jól tudom van az alaplapodon AsRock FM2A75M DGS integrált video kártya. Kösd rá és rögtön kiderül hogy mi van. A videokártyádat így kizárhatod hogy az zavar be.
De valószínűleg garis ahogy előttem is írták.
Egyébként egy csalódás nekem ez a monitor, rengeteg hibás van. Az enyém is az volt kaptam helyette másikat, IPS glow a bal sarokban ez nem zavar de mi az az IPS glow szerű sárga fény a jobb alsó sarokban(?) lövésem sincs, mondjuk csak matt sötétben lehet látni ha fekete a képernyő.[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
2013/májusi RevA00-ást cseréltek 2012 augusztusi Rev A00-sra. Az első bezöldült a baloldalon, de ilyen "yellow tint" ahogy külföldi blogokban olvastam azon még nem volt. Ennél olyan mintha a baloldal fehér, a jobb oldalnak sárgás("piszkos") árnyalata lenne, lefényképezni nem lehet sajnos, csak hogyha előtte ülök akkor lehet "érezni".
Teljesen sötét szobában viszont a sárga bevilágítás már szemet szúr fekete alapon. Mintha az IPS glow nem fehér hanem sárga lenne.Neked milyen számmal jött?
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
Nem a glow miatt fényképeztem. Tényleg nem ilyen a valóságban. Még egyszer: engem az IPS glow nem zavar az viszont igen hogy a jobb oldalon a sarkok sárgák, ha egy homogén fehéret nézek akkor olyan mintha koszos lenne a jobb oldal.
Fényerő 0-n volt.DJsaba: 3 hónapot bírt ki az első. És kutatva a neten többeknek előjött.
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
Hi,
Lehet, hogy már leírta valaki ezt: a hivatalos DELL munkatárs válaszának egy részlete a csere monitorokról:
"Note - Once 30 days has passed from the original invoice date, the replacement monitor will be refurbished. "
Csak 1 kérdés merült fel bennem: ha 30 napon belül romlik el csak akkor kapok újat? Úgy érzem szívó ágon vagyok, és most már tudom, hogy miért kaptam a 2013/májusi helyett 2012 augusztusit. Ez nem olyan mintha pl egy netes boltból direktbe egy használt monitort vennék olcsóbban? Csak én érzem úgy, hogy valami probléma van ezzel?[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
Voltunk még így néhányan: [link]
Ha vissza nézed sajnos elég gyakori.
Szóval csere.Ps: Tele van a t**m ezzel a monitorral: szép képe van csak lehet hogy elkezd vibrálni, esetleg sárgás a fehér háttér, vagy be se kapcsol, vagy a háttér megvilágító ledek nem kapcsolnak be egy területen, vagy olyan hangosan ciripel a tápja hogy zavar, kicserélik ha rossz persze, egy legalább 1 éves monitorra amit más kínzott ez előtt...és a többi. Emberek a DELL ultrasharp U2312HM sorozat egy megbízhatatlanul legyártott szar.
Aki akar vitatkozhat.
-
lacam71
tag
válasz Meghivott #1601 üzenetére
Szia,
1. Fel kell hívni a CHS-t. Ahonnan vetted ott kapnod kellet egy garancia levelet a CHS-től(nekem velük csak jó tapasztalatom van, előzékenyek) vagy hasonló szervezettől.
2. Elmondod mi bánt. DE előtte előhalászod a monitor dobozát mert a címkéken lévő néhány adatot kell bediktálnod.
3. + válaszolsz a kérdésekre hogy: más gépen kipróbáltad-e, alaphelyzetbe állítottad e?, sérülés látható-e rajta.
4. Párnap alatt küldik a másikat DE csak a monitort esetleg a tartóval, szóval ne csomagolj össze semmit.
Én a javított cseremonitoromat Hollandiából kaptam.Nem romlott el de az előzőhöz képest ennek a bal oldalán fehér a jobb oldalán piszkos sárga bevilágítás van és néha elfelejt bekapcsolni vagy teljesen vagy "csak" a háttérvilágító ledek maradnak off-ba.
És amiért ki vok akadva: 3 hónapos monitort cseréltek egy több mint 1 évesre. Én úgy gondolom ha teljes árat fizettem egy monitorért akkor ne egy 1.5-évest küldjenek mert ha használtat akartam volna venni fél áron akkor megtehettem volna.[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
-
lacam71
tag
válasz old_artist #1618 üzenetére
Szia,
Cseszhetem ha nálam már a második is szarakodik néha a háttérvilágítással és nem küldhetem vissza mert ki/be kapcsolás után megjavul.
Azért megnézném, hogy a U2311h-ban mikor megy tönkre(1 hónap után) a LED háttérvilágítás.
2 különböző szériáról beszélünk. 2312HM-nél még az is gáz hogy ha fél évvel később másikat veszel a képe köszönő viszonyba sincs az előzővel. Nem tudom, hogy a 2311-nél volt-e ilyen.[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
Érdekes és tanulságos lenne ezt valakinek végigjárnia. Ha nem 200 km-re lennék a kiskertől valószínűleg én is tettem volna egy próbát. Vagy ott hagytam volna a szereldébe, hogy azt kapjam vissza amit megvettem.
Abban meg biztos vagyok, hogy van vmi kiskapu amit ki tudnak játszani. Lehet, hogy futok egy 2. kört ezzel is. -
lacam71
tag
Igen, igen, persze.
1. Leállok a kiskerrel vitatkozni ami 100 km-erekre van tőlem ,békéltetőbizottság, vásárlók könyve, bíróság...ahogy írtad,
2. vagy szólok pl a CHS-nek hogy mi van és egy szó nélkül cserélik hozzák, viszik... egy "refurbished"-re ami bármit is jelenthet de legalább működik az esetek 99%-ban.Szerinted melyiket választom, vagy válassza a nagy átlagos vásárló aki épp nem " számtech. kiskerben" dolgozik?
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
Elolvastad, mit írtam? "Kiskerbe bevisz" ---180 km oda 180 km vissza Így gondoltad? Esetleg feladjam postán, futárral stb?
Értem én ezt az egész fogyasztó védelmi témát de ebben a DELL-es dologban 100x egyszerűbb/gyorsabb/ a szervizzel beszélni mint egyezkedni, fenyegetőzni, a tőlem 100 km-erekre lévő kiskerrel. Én is visszavinném ha néhány metró megállóra lennék tőlük nekem elhiheted de vagyunk még így pár millióan ebben az országban. Valamint én is egy nagyra becsült kiskertől vettem ahol itt hajlonganak többen is nekik és valóban nagyon segítőkészek voltak amikor felhívtam őket, "hogy mit is kell megadnom ha felhívom a szervizt " a 3 hónapos "bezöldült" monitorommal.
egyik 3 napig tart, a másik mennyi(?) 3-8 hónap és go békülni Bp-re?Ha konkrét tapasztalatod van mint nekem akkor írd meg, googlizni néhány fvh-s doksit én is tudok.
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
Ma cseréltettem ki másodjára a monitort az elmúlt 7 hónap alatt.
-
lacam71
tag
válasz #59816064 #1890 üzenetére
Szia,
Engem nagyon érdekel, hogy mire jutsz 2013. Júniusában vettem egy 2013 Májusi gyártásút, majd 3 hónapra rá cserélni kellett kaptam egy 2012 Augusztusit , majd nem régen megint cserélni kellett kaptam egy szintén 2012 Augusztusi gyártásút. Természetesen mindkettő javított volt, nem új.
Írd meg mi lett a vége mert tényleg érdekel.Kösz
Laci
[ Szerkesztve ]
-
lacam71
tag
válasz pvt.peter #1965 üzenetére
Nem, a garanciát attól az időponttól számítják amikor először megvetted a boltban.
Igen, javítottat, kapsz. Nekem 1 év alatt 2 szer kellett cseréltetnem, Hollandiából küldték szervízből egy papírdobozban csak a monitort és a konzolt. Gondolom te sem egy új dobozost kaptál...de legalább 24"!.. ilyet még nem hallottam, picit irigyellek.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
- Samsung Odyssey G7 32" 240Hz 1440p
- Beszámítás! Acer Nitro VG271U QHD IPS 170Hz Gamer monitor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Dell Alienware AW2521HF 24 FHD 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Dell IPS 22" LED FullHD Monitor 22 " P2214Hb DisplayPort HDMI DVI
- Beszámítás! AOC 24B1H 24 FHD 60Hz 8ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen