Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shyciii

    veterán

    válasz WOT-H-A-C #17 üzenetére

    Csak egy személyes friss tapasztalat a kínai telefonok általad mondott szar support+garijára:
    Telefont elrontottam a fastboot image írásakor (lusta voltam, és nem én írtam be, hanem egy idegen scriptet használtam). Onnantól kezdve telefon hard brickes lett. Support remote desktoppal eljutott oda, hogy használható lett, és volt wifi, de az imei elveszett, és nem tudták távolról megcsinálbni. Úgyhogy teljesen ingyen DHL Expressel elszállították (mésfél nap), kicserélték a hibás készüléket vadi újra, majd szintén ingyen DHL Express-el visszaküldték. És bár én rontottam el a készüléket, semmit nem kellett fizetnem. Hát ennyire szar a kínai support, és garancia. Rövidebb idő alatt megvolt mindez, mint hogy ha ide beviszek egy Sony,Samsung csodát a szervízbe és közlik velem, hogy mi baja van, majd még 2-3 hetet szöszmötölnek vele, aztán vagy jó, vagy nem...
    Amúgy a készülék amivel ténylegesen csodás "kínai" gariztatás ment: Oneplus One. Úgyhogy részemről soha többet márkás szivatós telefon 2x annyiért tele bloatwarekkel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák