Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Nem draga es nem igazan rakkelto:
CARCINOGENIC EFFECTS: A4 (Not classifiable for human or animal.) by ACGIH, 3 (Not classifiable for human.) by
IARC. MUTAGENIC EFFECTS: Mutagenic for mammalian somatic cells. TERATOGENIC EFFECTS: Not available.
DEVELOPMENTAL TOXICITY: Not available. The substance may be toxic to lungs, upper respiratory tract. Repeated or
prolonged exposure to the substance can produce target organs damage.Toxicological Data on Ingredients:Titanium dioxide LD50: Not available. LC50: Not available.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
De szabad. Az oregedes rendszerint azert van, mert a kemiai reakcio nem 100%-ig reverzibilis, azaz kialakulnak olyan kotesek is amelyek onnantol nem foghatoak tobbe munkara(passzivalodik). A masik ok ezen kivul, hogy az anyag raccszerkezete is megvaltozik, igy pl. a porozussagat elvesziti es az adott terulet felulete lecsokken(ekkor csak a fajlagos teljesitokepesseg csokken) vagy elzarodik az elektrolit elol(ekkor a kapacitas is csokken).
-
-
Reggie0
félisten
1. Mert amig nem terjednek az elektormos autok az akkuk lassu fejlodese miatt, addig igy is ugy is a belso egesu jarmuvek lesznek forgalomban, az meg helyileg fog szennyezni, barmit is csinalsz. Az emberek mentalitasa egy dolog, az csak a valasztasi strategiat hatarozza meg, de nem azt, hogy mibol lehet valasztani. Mert ugye az autogyartok nem a 20 eves csotroganyok eladasi statisztikaira alapoznak, hanem az uj autot vasarlokra. Amugy ha igazad lenne a Prius sosem terjed volna el, tehat kijelenthetjuk, hogy az altalad felvazolt szituacio nemileg elter az uj jarmuvet vasarlok eseteben.
2. Egyszeruen ok-okozati kerdes. A fejlodest a hadiipar huzza jelentosen es onnan csorog le polgari felhasznalasra. Itthon is azert van u235 nyomottvizes reaktor, mert ez a technologia elerheto jelenleg, mert ez pattant le a hadiiparbol es nem azert, mert itthon titokban plutoniumot gyartanak. A thoriumos reaktorral meg az a baj, hogy jelenleg nincsen kereskedelmi technologia, tehat hiaba mutat jol papiron, addig el is kell jutni. Addig meg azzal kell fozni, ami van. (Az internet sem a macskas videok kedveloi miatt pottyant az olunkbe, pedig mennyivel jobb azt nezni, mint haboruzni, ugye?)
3. Megis mi lenne feljebb szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
1.a. Ez hulyeseg, egyutt okozzak. Legfeljebb nalunk koros a jarmupark, atlagosan 12.5 ev, de a nemeteknel es angoloknal joval fiatalabb, olyan 8 ev koruli es megis jelen van ez a problema. Pedig egy 8 eves kocsi legalabb euro 4-es es most euro 6-nal jarunk ugye. Most kitilthatnak azt a megmaradt es most is uzemelo 100 darab ketutemi trabantot a forgalombol, de lenyegeben ettol nem fog valtozni semmi. Akkor mar inkabb jobban aggodnek a dunai hajozas miatt, mert ott meg lehet kentartalmu uzemanyagot felhasznalni.
2. Ez nem valasztas kerdese, hanem racionalis oka van. A nyomottvizes reaknornak annyi koze van hozza, hogy a technologiakbol ezt sikerult osszehozni legrovidebb uton, ami a hadiiparbol indult ki.
A plutoniumot, mar nem gyartjak, bar varhato hogy megis lesz valami, mert az urszondakban meg mindig szukseg van radiotermikus generatorokra, amit jelenleg a meglevo keszletek felelesevel tudnak kesziteni.
Urant nyugodtan lehet dusitani, lasd eszakkorea, nem kell hozza fedoprogram, legfelebb csak azonak, akik alairtak a non proliferacios egyezmenyt. Iran alairta, Izrael nem.
A legtobb allam nem a fegyverkezes miatt hasznal u235 eromuvet, hanem mert meg nincs mas. Torium Indiaban lesz, ha sikerul osszehozniuk a kiserleti eromuvet. Mellesleg nekik erdekuk is, mert oriasi torium keszletuk van a fold alatt.3. Write-only-ra gondoltal? Mert ugye az elozo kommentem is iras soran jott letre(meg ez is), tehat nyilvan nem lehetek read-only. Sebaj, de ennyire nehez valaszolnod? Kezdem ugy erezni, hogy csak a levegobe beszeltel es most kinos neked.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
3. Nem irtal sehol semmi ilyet.
1. Nem hasracsaptam, nezd meg a kibocsajtasi normak tablazatat es meglatod, hogy mi valtozott az euro 4-es motorok ota. Marpedig azt tudjuk, hogy a jarmupark legalabb fele euro 4-es nalunk.
2. Ezt mondtam en is, nem veletlen, hogy ezt az utat jarta be a technologia. Ha nem lehetett volna bombat gyartani belole, meg atomeromuvunk se nagyon lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
1. Az autok 15%-a diesel magyarorszagon, tehat inkabb a benzines oszlopot nezd, az az erdekes. Valamint erdekes modon megjelent PM korlat a benzinesekre, mert az agyonoptimalizalas miatt ott is megjelent ez a szennyezo tipus, pedig eddig nem volt. Igaz nem a nitrogenoxidoktol fogunk fulladozni, csak tudorakot kapunk az apro szemcsek miatt. A szallo por csak egy dolog, a kerdes a szemcsemeret. Ugyanis minel kisebb annal melyebben bejut a tudobe, sot egy meret alatt a veraramba is bekerul. Az egy dolog, hogy ezt felveri egy mozgo jarmu, hanem jonehany termeli is. A CO2 valoban tok mind1 honnan jon.
3. Nem arra gondoltam h write/read-only, hanem nem mondtal semmilyen nagyobb nagysagrendu akksi felhasznalast, mint a villamos autok.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
1. Itt van pontos adat: [link].
3. Nem tertel ki ra, hogy milyen hullamzast akarsz kiszabalyozni. A napi hullamot vagy csak rovidebb periodusokat? Amugy ez az akku felhasznalas szempontjabol sokkal kisebb lepteku, mint az elektromos auto terjesztese, ugyanis a beepitett eromuvi gepkapacitas tized akkora sincs, mint a jarmuvekbe beepitett gepkapacitas.
-
Reggie0
félisten
3.a Napit most is egyenlitenek ki, csak suritett levegos vagy szivattyus tarozoval, valamint kapcsolt fogyasztokkal.
3.b Ha osszeadjuk a forgalomban levo gepjarmuvek motorjainak mechanikai teljesitmenyet, valamint ezt megtesszuk a mukodokepes villamos eromuvek elektormos teljesitmenyevel, akkor az elobbire tobb mint 10x nagyobb szamot kapunk. Konkretabban, kb. 150GW-nyi szemelygepjarmu motor van az orszagban es kb. 10GW villamos eromuvi teljesitmeny.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Igen, mindegyik tarozo problemas ekkora meretben. Meg az akku is az lesz, mert azt is huteni kell.
Amugy az elkepzelt cel az, hogy az emberek hazaerve ugyis toltore rakja a kocsijukat, azokat pedig smartgridben szabalyozva ki lehet egyenliteni az ejszakai volgyet, illetve melyvolgyet. A tovabbfejlesztett otlet pedig az, hogy az ezen feluli halozati szabalyozasba is beszallo autotulajdonosok meg arengedmenyt is kapnanak. Azaz ha halon van az autod es hozzajarulsz, hogy nem csak tolthetik, hanem igeny szerint vissza is taplalhatnak az autoakksirol, akkor kb. fele annyiba kerulne a toltes.(Nyilvan a kisuteseket levonjak.) Az elosztott tarolas elonyeit gonolom nem kell ecsetelnem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya