- Dragon Age: Origins
- Nintendo Switch
- Path of Exile (ARPG)
- PlayStation 5
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Mozgásban az F1 24
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Mortal Kombat 1 - Rövid videón Homelander
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Stauffenberg #12 üzenetére
Abszolút nem gondolnám, hogy ennyit számít a súly Viszont akkor még jól is eszik a cikk alanya
-
brumi1024
veterán
válasz Stauffenberg #43 üzenetére
Egyterű, mint feltörekvő szegmens? Épp az a gond, hogy későn jött, nem megy a szegmens (én mondjuk nem csodálom és nem is bánom).
-
válasz Stauffenberg #48 üzenetére
Az arisztokrata GT műfaj pont hogy 2(+2) személyes mint a kabriózás (nem a spring breakezős vagy a 206CC-zés).
Ha kívülről nem tetszik, az akár célzatos is lehet, sokszor teremtenek egy új, amúgy vonzó műfajt direkt ronda külsővel, hogy elsőre megveszi az, akinek pont az a kialakítás kell, másodjára az is, akinek tetszik és az is, aki addigra pont cserél az előző kiadásról.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Stauffenberg #48 üzenetére
Igen, erre gondoltam. Szerintem kifejezetten ronda és borzalmasan túl is van árazva. Egy nagyobb motorral szerelt néhány plusz extrával megspékelt 5 GT árából már hetes bmw-t is kapni és nem az alapmotoros verziót ami ugyan olyan pazar utazóautó, vagy akár két darab dízel ötöst. Durva mi? De az Audi A7 Sportback és a Porsche Panamera is, hogy néz ki már? Porsche is minek gyárt terepjárót meg limuzint? Vagy oké gyártson de miért erőlteti rá olyan autókra egy kőkemény sportkocsi stíluselemeit amire az abszolút nem illik? Az első generációs Cayenne Turbó a hatalmas légbeömlőivel egy annyira ostoba kinézetű autó volt aminek a megvásárlásához a vastag bankszámlán felül még masszív ízkésficam is kellett. Pont úgy néz ki mint egy tátott szájú retardált béka.
Amúgy sem érem az autógyárakat. Bedobnak mindenféle formabontó dizájn ötletet a világ pénzét beleölik egy egy új típus fejlesztésébe majd a végén rendszerint cummantanak vele egy akkorát mint a ház mert "senkinek" sem kell a termék lásd: Alfa Romeo Brera, Opel Signum, Renault Avantime. Egyedül talán a Chrysler PT Cruiser és a BMW X6 lett a várakozáson felül sikeres modell, meg talán a Fiat Multipla. A többiek mentek a levesbe.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #43 üzenetére
"a piac diktál, ez egy feltörekvő szegmens": helyesen: a szegmens leáldozóban van.
[link] "Gyerünk, srácok, rittyentsetek gyorsan egy egyterűt, hiába van leáldozóban a piacuk, pár tízezret csak elsütünk belőlük."a poszthoz: a bmw hátul kapar. a többi mellébeszélés
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #67 üzenetére
nyissz nyissz
az a probléma a kijelentéseddel, hogy azt feltételezi: vezetés közben hibázik az ember, programozás közben meg nem. Jó lenne, ha a google autója automatán vezetne. HA és egy nyomós feltétel következik: HA a vezérlő szoftvere hibátlan.
De sosem lesz hibátlan, mert emberek programozzák. Mivel vezetni egyszerűbb, mint programozni, ezért valószínű, hogy elfogadható szinten vezetni meg lehet tanulni, míg hibátlanul programozni nem lehet. majd beraknak egy új intel procit a google autójába, összeadja a 2-t a 3-mal, kijön, hogy 8+ áfa és akkor lesel, hogy miért fürdesz munkába menet.
a sávtartó elektronikával is az a fő baj, hogy kellene hozzá sáv. jól látható felfestés. ami megint emberi hanyagság és/vagy pénz kérdése. hiába hozod ide a legjobb nyugati technikát az autóba, ha a város nincs rá felkészülve.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #83 üzenetére
miért, lehet, hogy a gyerek is élvezné
de még mindig az a problémám, hogy azon napok száma, amikor lényeges problémát okoz a nyári gumi meg a hátsókerék meghajtás, erősen konvergál a nullához.pláne, hogy bmw-t napi autónak nem vennék a költségei miatt, csak játszósnak. lenne mellette egy észérvekkel alátámasztható autó is, ha éppen azon napok egyike lenne a kettőből, amikor gond a hátsó meghajtás, mennék egy mezei elsőkerekessel, oszt jónapot.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #116 üzenetére
emlékeim szerint a kategorikus kijelentésem az volt, hogy a peterket által emlegetett alap fapad 320d nem prémium. illetve egy másik hsz-ben rákérdeztem, hogy az általa emlegetett picasso vagy smax mitől lenne prémium.
de persze annyira dühít benneteket, hogy valaki nem nyeli be kritika nélkül a véleményeteket, hogy már olyat is a számba adtok, ami el sem hangzott vagy nem úgy hangzott el. mondtam én olyat, hogy a vectra prémium? szerencsére nem az, a franc se fogja kifizetni a prémium felárat, mikor nem sokkal rosszabb autókat árulnak sokkal olcsóbban.
értő olvasás esetén feltűnhet a ragozás, amely alapján fel kell merülni mindenkiben, hogy több hsz-re válaszoltam egyszerre.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
brumi1024
veterán
válasz Stauffenberg #124 üzenetére
"Már 10 éve is ment a kesergés, hogy ezek a BMW-k már nem azok a BMW-k, hátsókerék hajtás ide vagy oda, már nem adja azt a sportos érzést, mint régen, aki ilyet akar, annak M-et kell vennie."
Azért az M BMW-k nem megoldások erre, azok nem a kicsit sportosabb vezetési élményre vágyók autói, hanem a fanatikusoké. És nincs köztes út, ami azért gond, mert egy korrektül felszerelt 5-öst mondjuk megkapsz 16-18 körül újonnan, addig egy M5 36-38 között lesz.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz Stauffenberg #124 üzenetére
ezek az emberek minek vesznek bmw-t?
kicsit vonatkoztassunk el. vegyük mondjuk a c vectrát, a 407-es pözsót meg a velük egykorú passatot. a reklámszakember, akire rábízzák a marketing kampányt, mit fog bemutatni? megmondom: ilyen kínos nagy erőlködésben összeszedett marhaságokat, vagy eltolnak pár csíkot, aminek jól látható eredménye lesz egy szürreális reklámban. nem tud mit marketingelni, mert ezek az autók a lényeges pontjaikban egyformák.
ehhez képest egy hátsókerekest marketingelni egy csomó fwd-vel szemben nagyságrendekkel egyszerűbb feladat, mert ott van a fő selling point, hogy rwd. nem kell kínos üzeneteket kitalálni, egyszerűen közérthetően annyit mondanak, hogy rwd. pont.
erről mond le a bmw, miközben a vevőiknek fogalma sincs arról, hogy az a megkülönböztető pont, amitől a bmw eddig nagyon más volt, az már nincs. mi a fenének vesznek ezek az emberek bmw-t? ez kb. az a szint, mint mikor bekevered a tatárbifszteket, a hülye anyósod meg kisüti fasírtnak, mert csak annyit lát belőle, hogy darált hús. az esszenciája tűnik el ezzel.
másik oldalról viszont 12 egy tucat autónak a bmw nem elég jó, főleg, ha az árát is figyelembe vesszük. pláne, ha a tapasztalatokat is, ami szerint a bmw-k minőségével sok a baj mostanában. nem hajt hátul, nem strapabíró, semmi különleges nincs benne a kék propelleren kívül, csak az ára, mert kb. 10 gurigát rá kell még tenni egy nem ilyen prémium autóhoz képest.
a magam részéről továbbra is azt gondolom, hogyha autót akarok venni, két választási lehetőségem van:
1. fontos a vezetési élmény, fontosabb, mint az ár, akkor megnézem a bmw-t
2. nem fontos a vezetési élmény, vagy az ár fontosabb, akkor eszembe nem jut a környékére se menni.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen