- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- Diablo IV
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Új videón a Indiana Jones and the Great Circle
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- Xbox Series X|S
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz SunMount3r #12 üzenetére
Azért legyünk tárgyilagosak. A Firaxis féle Xcom csak távolról rokona a 90-es évek eredeti verziójának. Igazi X-com fanok első perctől fogva utálták a Firaxis féle lebutított, az eredetihez mérten gyermeteg szintre leküzdött verziót. Nem kezdem el sorolni, mitől is volt rossz ez a Firaxis féle "reboot", de tény, hogy jóformán csak grafikai téren üti el a többi játékot a stíluson belül, minden másban vészesen gyermeteg.. Aki az eredeti hangulatot és összetettséget keresi, az sokkal jobban jár egy Xenonauts-al, de akár még egy UFO: Extraterrestrial-al is.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Nem talál ki senki semmit, mióta világ a világ, azóta kell felhasználás alapján platformot választani.
Számos műfaj egyszerűen nem működik jól konzolon...akik ezeket tolják, azoknak mindig is a PC volt/van/lesz a legjobb platform. Aki fotelből akar játszni a nappaliban egyszerűbb játékokat, annak pedig a konzol.
Sosem volt itt valós ellentét...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Élből gond, hogy nem szerelhetem fel az egységeimet azon a szinten, ahogy anno...innentől nem beszélhetünk reboot-ról. A Firaxis féle "csőbe zárt" apró térképekről nem is beszélve...Ettől még lehet hangulatos, én is elvoltam vele, de messze nem az a játék, mint a nagy előd.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz SunMount3r #19 üzenetére
Egyetértek, egy játéknál csak az a lényeg, hogy lekösse az embert. Teljesen jogos. Pusztán a hasonlítás miatt éreztem szükségét pontosítani, hogy ez mégsem reboot (ettől még szerethető). Lehet, nálam is az volt a baj, hogy nagyon vártam anno, aztán csalódtam egy jókorát. Hasonlóan a Simcity-hez pl, ma ez egyfajta trend, de ők pl. nem jöttek ki jól a butításból, hatalmasat bukott ez az egykoron top brand (miközben az SC-nél hiányolt mélységet megadó Cities:Skylines olyan eladást produkált, amit legmerészebb álmaikban sem gondoltak volna). Érdekes dolgok ezek. :-)
De bízom benne, hogy az Xcom második része talán kicsit mélyebbre sikerül...nem lenne rossz.!A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"Azért így burkoltan lehülyézni azt aki ne adj isten szerette a Firaxis féle játékot"
Pontosan hol olvastál ilyesmit? Senki nem lett lehülyézve sehol! Burkoltan sem!
Tényszerűen csak arról írtam, hogy a HC rétegnek mi baja volt a játékkal az elődhöz mérten, ami semmilyen értelmezésben nem jelenti azt, hogy aki szerette, az hülye lenne. Szövegértés please!A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz FoxiestFox #39 üzenetére
"Olyan játék, amilyen az első XCOM volt, már nem lesz több, a HC réteg nem tartja el a fejlesztőket."
Ez azért így nem teljesen igaz, a Xenonauts eléggé közelíti az eredeti hangulatot és mélységet, bár a grafika ternészetesen messze nem olyan szép mint a Firaxisé. Cserébe nagyon jó a fogadtatása, ahogy az a Steam kommentekből is látszik.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz SunMount3r #43 üzenetére
Játszani kell vele, videók alapján nehéz ítéletet mondani. A DeusEx első része is irdatlan ronda grafikailag, mégis Top10-es listában van minden világranglistán. Persze nem akarom ehhez mérni a Xenonauts-ot, de azt jól mutatja, hogy a játékélmény sok esetben nem a grafikáról szól. Különösen ebben a műfajban a grafikának nincs túl sok szerepe.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
A SteamSPY szerint több, mint 100ezer eladott példánynál tart 1évvel a megjelenést követően -csak Steam-en!-, ami kifejezetten jó egy ilyen kis indie, rétegjáték címnél! És ebben nincs benne a Kickstarteren korábban összegurigázott 150ezer dollár, és nincsenek benne az egyéb értékesítések sem (saját store, GOG, egyéb csatornák). A játék sosem volt bundle-ban, tehát a vásárlók legnagyobb százaléka a teljes árhoz közeli értéken vette meg.
Mindent összevetve, ez egy kifejezetten sikeres project volt, gazdasági szempontból is!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen