Új hozzászólás Aktív témák
-
dudi6
senior tag
Most vettem egy ilyen adaptert. Kikötöttem a tv-re és szaggat a videó. Másnál is ilyen a lejátszás? Tablet is újraindul mikor rádugom a hdmi-t. Mxplayerrel is próbáltam ugyanúgy szaggat.
-
geckowize
őstag
Hali,
Ismerős notijába dugva töltöttem a tabletet, de mivel nem akartam, hogy hozzáférjen adatokhoz, ezért rányomtam a status bar-os USB értesítésre, és beállítottam hogy "csak töltés" vagy valami ilyesmi. Azóta a saját gépemre rádugva is csak tölteni tudom és nem találok semmi olyat a menüben, hogy MTP mód aktiválása vagy ilyesmi... Kurvára ideges vagyok.
Valaki nem tudja, hogyan lehet visszakapcsolni MTP módra?
[ Szerkesztve ]
-
geckowize
őstag
Sajnos igen. Ha sokaig nem hasznalom es feloldom, neha egy ilyen fogad. Allitolag nem idegesito... Ja, de.
Vagy pedig egyszeruen nem eled fel a kijelzo, aztan hiaba nyomom a power gombot, nem tortenik semmi, nem bootol - ez azt jelentene h csutkara lemerult, de egy este toltonhagyas utani elso bekapcsolaskor szokta - aztan vagy a nyolcvanotezredik probalkozasra, amikor beletort az ujjam a gombba, csak megjelenik mar az az istenverte asus logo a rohadt akksi ikon helyett...
Komolyan mondom, elmehetnek a picsaba, hogy 4 szervizeles utan nem sikerult normalisra, hibamentesre megcsinalni ezt a szart.
-
Greag
csendes tag
válasz geckowize #307 üzenetére
Hétfőn jön a futár érte ha minden igaz. Ma megint csinálta, aztán lekapcsolta magát 1 perc után. Alig tudom visszakapcsolni. Azért sem vesz az ember noname-t, hogy ne járjon így, erre tessék.
A TV gyártás során hogy hogy meg tudják oldani, hogy ne legyenek ilyen problémák dögivel? Furcsa is lenne, ha a 120 cm-es tv-ket küldözgetnénk ide-oda. Túl rövid a termékciklus, sürget a határidő, hogy a konkurenciánál hamarabb kijöjjenek, és kiadnak szarokat még a neves gyártók is, áááááááááá! -
Greag
csendes tag
Sziasztok!
Kihalt lett ám a hely.
Szervízbe volt, ma kaptam vissza, eddig nem produkálta a hangyák háborúja jelenséget (le is kopogtam).
FFC amit cseréltek, passz, hogy mi az.
Üdv. -
Greag
csendes tag
A topik látogatottsága alapján, és a termék boltokból való eltűnése kapcsán kijelenthető, hogy kifutott modellt vettem. De pont időben, hisz a végére 67000 Ft-ért sikerült beszerezni fekete pénteken, ami nem rossz a tudásához mérve. Ha nem kell szervízbe járatnom (1 volt már), úgy gondolom jó vétel, közel sincs ilyen tudás jelenleg ennyiért. A joga2 100 ropi körül van, ami tudásban e körül jár szvsz. Üdv.
-
geckowize
őstag
Örülj neki, mert nekem a 4. szerviz után össze-vissza fagyogatott, 10-ből 9x feloldottam és lefagyott, vagy már ki volt kapcsolva és akkor meg 10-edjére kapcsolt csak be....
Aztán az egyik nap már meg is halt teljesen! Egy eddig nem látott Intel logó jelenik meg, kivilágosodik, majd eltűnik... és erre képes a tablet jelenleg (!)
Egyáltalán nem voltam ideges, csak moslékkeverőfával törném szilánkosra az összes fogyatékos térdkalácsát a szervizben, hogy 4. menet után egy ilyen rakás szart adnak vissza...(főleg, hogy a 3-adszorra touch misaction, fagyás, minden pöcsömöccse hibával egy olyan üzenet jött tőlük, hogy üzemszerűen működik, a felhasználói kézikönyvnek megfelelően... aztán ahogy elmentem érte, adtam is vissza a cd-vel ugye, és egy ilyen használhatatlan fost adnak vissza)
A héten jön érte a garifutár, <sarcasm> remélem van még 23 ifányi cserealkatrészük és megpróbálják különböző random alkatrészek cserélgetésével orvosolni a hibát, mert az eddig is bejött!! </sarcasm>
-
Greag
csendes tag
Nem reménykedek benne, hogy helyrerázódik magától, 3-4 hétig teszteltem, de muszáj újra elvitetnem szervízbe. A hiba ugyanaz, hangyák háborúja. Bejáratott , sőt kifutott modellnél kapásból tudniuk kéne a szervízeseknek mely hibánál mi a teendő, kicsit elkeserítő, hogy a 2 hónapos tab másodszor megy "kórházba". Asusom se lesz többet semmi.
-
geckowize
őstag
Majd ha te küldöd vissza ötödször valamelyik Asus termékedet úgy, hogy soha nem bírják megjavítani (sőt, ahogy már írtam, nem is voltak hajlandóak egyszer), akkor megnézem mennyire leszel elégedett a márkával.
Szerintem tökmindegy, hogy az x millió terméke közül csak ezzel az eggyel van gondom, a szerviz hozzállása a márkát is jellemzi nekem, úgyhogy annak ellenére, hogy Asus alaplapot terveztem vásárolni a jövőben, kétszer is meggondolom, be merjem-e vállalni, mert az méggázabb, ha asztali gép nélkül maradok hetekig és több alkalommal... De a tabletet se azért vettem ennyiért, hogy vitessem futárral gariztatni...
Egyébként a többieknek írom, hogy a legutóbbi hozzászólásomban taglalt hibát megoldotta az, hogy feltöltöttem maxra, mert csak annyi volt, hogy lemerült. Azonban valahogy megéreztem, hogy van itt több baj is, mert az elmúlt napok folyamán teljesen beszart úgy, ahogy múltkor, viszont még töltéssel sem változott a helyzet, valamint nem Intel logó köszönt, hanem az Asus logó alatt forog a kör, a végtelenségig. Gondolom ez valami bootloop hiba, megpróbáltam gemkapocssal a reset lyukba nyúlni, azonban az se segített...
Most fog menni ötödször szervizbe, már a hibaleírásban írtam, hogy az ügyfélszolgálattól származó információ szerint, azaz aszerint, hogy "Készülék cserét, vagy kártalanítást az Asus európai központja 3 feltárt hardveres és garanciális meghibásodás után tud felajánlani.", kérem a készülék cseréjét, kíváncsian várom majd, hajlandóak-e végre erre, vagy szépen októberig ezt játsszuk a szervizzel, amikor lejár a gari.
-
sinkaa
csendes tag
válasz geckowize #314 üzenetére
Kétszer küldtem vissza, először Csehországban csinálták meg, akkor ratyi maradt, másodjára már magyarországi szervízbe ment és azóta tökéletes (most akkor szídjam az Asust az elméleted alapján vagy dicsérjem?). Akkor sem az Asus szidom, hanem a szervízt, mert az az Asusnak egy alvállalkozója(!!!).
Én ugyanúgy elégedett vagyok vele, mert 2007 óta Asus deszkákkal operálok PC vonalon.
Attól még tervezhetsz Asus deszkát vásárolni, mert nem feltétlen u.az a szervíz javítja. Ennek utána kell nézni, ha ennyire elbizonytalanodtál.
Bár végülis hibáztathatod a márkát, mert ha eladtak mondjuk százezret ebből, két tucat elégedetlen ügyfél a tömeggyártás hibaszázalékba tökéletesen belefér.
gamertag: Sinkaa91 bnet: Sinkaa#2776
-
air76
tag
Én azért választottam ezt a tabletet,mert már az asus hd 7 bizonyított,meg ár/érték arányban(75ezer)jó vétel volt!De sztem ez már nem lesz olyan stabil mint a hd7.Most spec újra kellett raknom,mert nem látta a PC.Beduktam,a töltés elindult,de nem írta ki hogy "Csatlakoztatva média eszközként".Nem látta a gép sem.
Újra raktam,most minden ok.UIár most a telóm is szarakodott(Galaxy Mega 6.).Inaktívak voltak a widgetek!Visszaállítást akartam csinálni,de arra se reagált... hard reset lett a vége!
[ Szerkesztve ]
-
geckowize
őstag
válasz geckowize #314 üzenetére
Kiváltképp örültem, miután a szervizbe bevételezés után kaptam egy emailt tőlük:
Az Ön HUB1520284 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Gratulálok nekik! Gondolom ahogy meglátták a hibaleírásban, hogy cserét szeretnék, 5 napig hevert egy asztalon, majd leadták a futárnak! Igaz, hogy be sem kapcsolt, mielőtt beküldtem, de "nyilván ezt nehéz előidézni"! Érdekes, hogy a 3. szervizelésnél hasonlóan jártam, amikor ugyan bekapcsolt, azonban touch misaction + fagyás 2 percenként volt, és emiatt kértem cserét, hát persze, hogy ugyanezt írták... Aztán ahogy írtam is régebben, CD-re kiírtam a hibajelenségekről készült videókat, majd "megjavították", ami egy idő után megint csak szart sem ért, mert össze-vissza fagyott, és végül az asus logónál bootloopolt...
Úgyhogy köszönöm a szerviznek a nagy igyekezetet, legközelebb akkor küldöm majd megint CD-n, hogy bootloopol, mert lehet, hogy vakok ülnek ott és azért nem vették észre... Kíváncsi vagyok egyébként tényleg, ha visszahozza a futár, még mindig olyan állapotban van-e, amilyenben leadtam, mert ha tényleg bootloopol és erre írták vissza a szervizünk sajnos nem találta a hiba szöveget, akkor tökönszúrom magam...
Az biztos, hogy írok az ügyfélszolgálatnak is, mert ez már tényleg vicc kategória, amit leművelnek velem...
-
Greag
csendes tag
Hali!
Persze másodjára sem sikerült résmentesre a javítás. A hangyák háborúja kevesebb lett, de szinte minden hidegindításnál asus logónál lefagy, majd újraindul 1 perc múlva. Sőt ha lerakom, s pár perc múlva használnám, addigra kikapcsolja magát, nem ébred fel, csak indítani lehet. Tehát a héten megy vissza harmadszor, persze azt is hihetik a szervízben, hogy ez 3 meghibásodás volt 3 hónap alatt, pedig folyamatos, csak próbálom így használni és reménykedek mindig pár hétig, hogy megoldódik, de.... Mindenesetre legutóbb már lcd-t cseréltek, ami nem lehet olcsó, most felvetettem, hogy kéne már talán egy újat adni, nem hiszem, hogy nekik ez megéri, öntik bele a pénzt (alkatrészt random) én meg nem tudom használni, szupi. -
geckowize
őstag
Üdv a táborban! Csak mondom, készülékcserére/kártalanításra ne számíts, egy ideig cserélgetik az alkatrészeket, aztán egyszer csak nem találják a hibát, hiába van... Ha beviszed CD-n a hibáról készült videókat, akkor max cserélgetnek még valamit benne, utána is szar lesz. Ha utána beviszed, akkor megint csak a "sajnos a jelzett hibát nem találtuk" szöveggel fognak lerázni, bent nem lehet a szervizesekkel beszélni, a mailes ügyfélszolgálat is leszar, a telefonos ügyfélszolgálatnál sem tudnak mit kezdeni veled. De reménykedj, hogy nem jársz így, ez a saját kis szívmelengető históriám volt.
-
Greag
csendes tag
Hali!
Harmadszor is visszament a kicsike, mert hidegen voltak spontán újraindulásai, fagyásai, hangyák háborúja. Eljutottak odáig, hogy beérkezést követő másnap jött az email, hogy a javítás lezárult. Na mondom ez nem túl alapos tesztelés....
És láss csodát, 10 napja használom és hibamentes, ennyi ideig még sose volt jó. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy kicserélték azt az alkatrészt, amit legelőször kellett volna. Tehát alaplap csere volt, és most minden oké. Rákerestem a kódszám alapján, és drágább az alkatrész, mint amennyiért a gépet vettem. Hogy ez miért éri meg nekik (ASUS) az talány. -
egyedülülő
őstag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a flash tartalmak mennek már a gépen?
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
r_zsolt
tag
Sziasztok!
A fiamnak van egy ilyen tabja, de mivel nem tanult valami jól, így elvettem és elraktam 2-3 hónapja. Most, hogy sikerült az év vége, újra megkapta.
A bekapcsolás után nagyon sok minden frissült és elég sok játék már nem indul el, pedig az elrakás előtt még simán futottak.Ha eltávolítja és újra telepíti akkor sem jók. Az áruház nem ír kompatibilitási gondot. Mi lehet a gond?
OnePlus Nord
-
vapor X
csendes tag
Üdv!
Tavaly vettem májusba a tabletet, eddig néhány újraindulástól eltekintve semmi gondom nem volt vele...
Ma reggel viszont magától újraindult de az Asus logo és a fogaskerékpögésen kívül nem hajlandó továbblépni, többször ki be kapcsoltam de semmi változás...
Szerintetek mi lehet a baj? -
apacuka007
újonc
Hello.
Nem pont a témához de éppen most kapcsolt ki használat közban az eddig (2év) problémamentesen működő cucc.
A klasszikus újraindító billentyű kombival sem megy.Hogy r..na meg.
Help -
Zso83
tag
Sziasztok!
Tudja esetleg valaki, hogy jön-e erre a masinára Lollipop frissítés a közeljövőben? Kerestem a neten erre vonatkozó híreket, de nem lettem okosabb...
Válaszotokat előre is köszönöm!"Egész életedben egy dolog lesz, ami mindig kitart melletted: az árnyékod..."
-
fudi2002
veterán
Van itt valaki a topikban aki a Snapdragonos LTE (ME302kl) változatot birtokolja és hajlandó nekem segíteni? Egy nvram backupra lenne szükségem. Egy fos Twrp-vel hazavágtam, majd felélesztettem a tabot, viszont az nvramom ugrott. Így a gps és mobil rész sem műxik. (persze imeit próbáltam visszaírni, akkor sem)
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- iPad Pro 12.9" (5th gen) - 2021, M1 chip, 128GB, Space Gray + Apple Pencil 2
- LAUT PRESTIGE Folio for iPad Pro 12.9-inch (2022/2021/2020/2018) tok - Új, bontatlan
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- ÚJ Apple Pencil 1 - 2 első és második generációs BONTATLAN AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉR
- Samsung Galaxy Tab S7 128 GB Mystic Black, S Pen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen