Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Criton

    veterán

    válasz Fryskitt #4989 üzenetére

    A javításba semmiképp sem megyek bele, erre külön felhívta a figyelmemet az apple telefonos emberke is, de ők a 220ról eddig negatívat nem hallottak, egyébként akivel beszéltem a 220tól nagyon csodálkozott még nem találkozott ilyennel, most vagy igen vagy nem, de kérte, hogy mindennel együtt vigyem be a központba.

    Több ismerősöm is ennél a cégnél vett, eddig senkinek semmi baja nem volt, meg tavaly itt vettem én is az i4 készülékemet és volt gond hónapokkal később, csak bevittem a készüléket SK-hez és másnapra kaptam egy új készüléket.

    Mondjuk a boltos viselkedése is nagyon fura volt... de mikor a központi számon elmondtam kapcsoltak valakit, aki teljesen ki volt ezen akadva...

    De azért kíváncsi vagyok mit fognak ezekre személyesen reagálni (miért ilyen töltő volt benne pl). Ha épp szerű okkal előtudnak állni és szó nélkül apple által is problémamentes készüléket kapok akkor nem szólok, és ha később baj van, akkor SK.

    De ha tudok valamit akkor jövök megint, mert az üzletről eddig a neten semmi negatívat nem találtam, és az apple sem tud róluk semmit sem.

    A magán akció egyébként lehet nem kizárt, vagy rossz készüléket kaptam, vagy új az eladó nem tudom, de elég értetlen volt, mikor rendelés számmal mentem oda, és akkor még ő kérdezett rá, hogy milyen telefont is rendeltem pontosan?? Mondtam neki, ott van a rendelésben.

    Erre mondta a központ, hogy inkább hozzájuk menjek vissza mint ahol vettem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák