Új hozzászólás Aktív témák
-
hommeros
őstag
Minek? Hogy ilyen baromság legyen az is?
De ha szeretnéd, te gyárthatsz: http://www.sandboxgamemaker.com/Amúgy meg mert miért kéne csinálnom. Nem vagyok fejlesztő.
Bár elég alap műveltség, de ha a nyilvánosan publikálsz, lesznek kritikák.[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Nekünk nem az a dolgunk, hogy jobbat csináljunk, hanem hogy fizessünk mint a katonatiszt és élvezzünk. Nem kell ahhoz péknek lenni, hogy el tudjuk dönteni, száraz a zsemle...
Már az ötlet, hogy a 21. szádadban egy ember nekiáll 3D TPS játékot csinálni vicces. A videó meg szintén jól mutatja a dolog komolyságát..
J.
-
Semmiféle jövője nincs és feltételezem a csóka nem is azért csinálja, hogy játék legyen a végén belőle, hanem hogy benne maradjon a kezében az ipar, illetve egy potenciális munkáltatónak be tudja mutatni, hogy ő otthon a szabadidejében ezen dolgozott, ahelyett, hogy a facebookon, prohardveren, HWSW-n, twitteren épített volna ki jelentős online jelenlétet...
A hansonlat pedig tökéletesen ül. Nem kell ahhoz egy szakma mesterének lennem, hogy felhasználói szemszögből kritikát tudjak megfogalmazni. Én nem szakmai dolgokba kötöttem bele, minthogy miért ezt vagy azt a szoftverfejlesztő vagy 3D modellező eszközt használja, hanem egyszerűen kétségbe vonom, hogy ebből a dologból egy élvezhető, játszható valami lesz. Nem, nem lesz a vak is látja.
A szoftver és játékfejlesztés meg már jó ideje a csapatmunkáról és annak megfelelő koordinációjáról illetve a piac ismeretéről szól, ezek nélkül nem hogy AAA hanem C- dolgok sem tudnak elkészülni nagygépes játék formátumban, mégpedig a 3D+TPS+PC-nél kevés komolyabb (munkaigényesebb) formátum van, ha azt akarod hogy a végén a játékosok ténylegesen élvezzék is a produktumot és hajlandóak legyenek érte pénzt adni.
Ez viszont van akinek tetszik, van akinek nem.
Nem én vagyok az aki előírja, hogy Neked mi kell hogy tetszen és mi nem és az ízlések relativitásával szemben nehéz érvelni, de hogy jobban értsd a dolgot kicsit átformálom.
Ahhoz hogy egy játék potenciálisan bejöhessen bizonyos játékosrétegeknek, el kell érni a kérdéses műfajon belül egy bizonyos minimális szintet, ez a beugró. Senki sem akar egy bugos, gyagyi hangokkal gagyi játékmechanikával gagyi képi világgal gagyi stb stb stb-vel rendelkező játékkal játszani, még akkor sem, ha benne van a nagy ötlet /nem állítom, hogy ebben benne van/. Ahhoz hogy a nagy ötletből, jó koncepcióból egy jól játszható játék legyen még számolatlanul bele kell rakni a munkaórákat az után is miután a játék alfa verzióban már játszható/tesztelhető: hangok -képi világ egységesítése, bugok eliminálása, játékmechanikai bakik eliminálása stb. Ez még egy tetrisznél is munka egy TPS+3D játéknál PC-re 2014-ben pedig csak ezekre az utolsó simításokra, hogy gördülékenyen játszható legyen a játék EMBERÉVEK mennek el. 1 Emberév = ca 1800 munkaóra. Persze ezek csak az utolsó simítások
Összehasonlításképpen: egy sokkal kevesebbet markoló játékra, mint pl a "Shadowrun Returns" ami ugye felülnézetes játék , na 1,8m dollárt kalapoztak össze (ami ugye több mint 400m forint) és több ember dolgozott rajta viszonylag sok időt, mire jó nagy késésekkel elkészültek. A végén még benne maradt 1-2 bug nem volt a karaktereknek saját hangja etc
Most akkor ez mellé lehet rakni, hogy egy ilyen one man show keretében vajon mennyit lehet elérni TPS+3D+PC+2014 fronton... Semmit.
J.
[ Szerkesztve ]
-
A hasonlat meg nem állja meg a helyét. A száraz zsömle mindenkinek száraz, ellenben egy pc játék van akinek tetszik, van akinek nem.
Látom nem sikerült megérteni, ajánlom újbóli tanulmányozásra a hsz-em ötödik (hosszú) bekezdését.
Ez a játék a minimumot nem fogja megugrani, ami ahhoz kell, hogy az ember fél óra alatt nem veszítse el türelmét és bele akarjon merülni a játékba, ahelyett, hogy letörölné.Annyi, de annyi minden változhat még.
Hja, például felvehet még maga mellé másik két tucat embert (programozó, teszter, szövegíró, zeneszerző, animációs szinész, level designer, project manager etc) és dolgoztathatja őket még két évet...
J.
-
hommeros
őstag
Beszarás. És tényleg van ilyen. És ezzel mit kell csinálni, évmilliókig állni egy domboldalon?
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
hommeros
őstag
Na jó ezen jót röhögtem. Ezt támogatnám a kickstarteren
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek