Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
"Company of Heroes 2 alatt megszűntek a textúrákra vonatkozó problémák"
Az én készülékemben a hiba hogy én nem látok ilyen problémát vagy a nagy csaták közepette csak nem vettem volna észre (amit kétlek )?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
addikt
-
haddent
addikt
nVidia megint feltalálta a már jó ideje tökéletesen működő technológiát. Nincs is vele baj, mert jópofa és hasznos, de én ebben még mindig 0 jövőt látok. PC -én, az egyik gyártó a saját tabletjére tud streamelni. Hát valahogy nem látom a tömeget sorbanállni érte, szerintem több ment el fejlesztésre, mint amit hoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem rossz dolog ez csak a Splashtop már jó ideje tudja, és nem csak játékra. Ők egyébként nagyon jól megélnek belőle, tehát van rá igény, de írták nekem is, hogy inkább a business usecase, ami érdekli az embereket.
AZ NV-nek ezek a technológiák fontosak, mert a stratégiájuk része, hogy a mobil és a PC gaminget összekössék. Nekik nem kedvez az az irány, amerre az API-k fejlődnek. Ők nem akarják, hogy a játékfejlesztők önállóan képesek legyenek programot írni. Mivel erre haladunk, kell egy új irány, ami miatt a játékfejlesztők egy része velük marad. Ez a mobil.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Az NV hardveres tömörítést használó streamelése nem egy kategória a csak szoftveres megoldásokkal, amik pl. alkalmatlanok játékra.
Streameléssel az lenne a cél, hogy úgy vigyék be az amerikai nappalikba a gamer PC-t, hogy nem mozdítják el a dolgozó szobából.
NV-nak ez minimális szoftveres fejlesztésébe került, mert már eddig is tudtak streamelni pl. netre is.