Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Puma K #23 üzenetére

    Légyszi olvasd már el amit írtam. A Microsoft letiltatta a Sapphire videóját, mert nem járultak hozzá, hogy ez az információ kiderüljön. Ellenben én még anno láttam, és ez volt benne. Eleve, ha megnézed a DX12-t és a Mantle-t, akkor a strukturális felépítésük a parancskreálás szempontjából ugyanaz. Nem véletlenül viccelődött vele Johan Andersson is, amikor bejelentették, hogy milyen ismerős. A Mantle-höz képest az explicit API-k a bekötési modell és az erőforrások kezelése szempontjából különböznek.

    (#22) TTomax: A Vulkan API támogatja a multi GPU-t. Pont. A programok szabadon használhatják. Ellenben egy ID Tech6-ra megoldani elég nehézkes a megatextúrázás miatt. Az ID nem is igazán foglalkozik ezzel a kérdéssel, így az erőforrásaikat inkább shader intrinsicsre költötték. Nem megoldhatatlan egyébként, de azért a maréknyi felhasználóért nem éri meg dolgozni rajta.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák