Új hozzászólás Aktív témák

  • Pöttön

    őstag

    válasz Dilikutya #47 üzenetére

    Jó, de a Doom 3 azért az első BumpMapping- Shader Model 3-at támogató játék (lett volna ha a Far Cry nem előzi be :DDD ). Ettől függetlenül egy mérföldkőnek számított, ami Ultrán az akkori kártyákat igencsak megizzasztotta, és egy új, igen jó szintű látványt hozott, igen magas gépigény árán.
    Az mondjuk tény és való hogy a HL2 jobb látvány-gépigény indexel rendelkezett..
    Ez kb olyan mint ha aCrysis 1-re mondanánk azt hogy optimalizálatlan, nem volt az, csak egyszerűen megelőzte a korát. És ezt leginkább mostanra lehet betudni neki, mert a mostani átlagjátékok hozzák azt a szintet amit a Crysis tudott 2007-ben, és nem utolsó sorban a Crysis szépen elfut egy 3ghz-s C2D procin hd5870-el párosítva, míg a mostani alkotások akadnak már ezen a vason mint állat.

    [ Szerkesztve ]

    A sport a legjobb kikapcsolódás...

Új hozzászólás Aktív témák