Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
- Xbox Series X|S
- World of Tanks - MMO
- Starfield
- Marvel Snap
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Rövid videón a Starfield: Shattered Space
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
emitter
őstag
Én is gondolkoztam ilyen függvény-ábrázoló progi készítésén, de valszeg nem ezt fogom házinak megírni.
Ha jó az elgondolásom, én úgy csinálnám, hogy egy ciklussal bizonyos lépésközzel (mondjuk 0.1, vagy még kisebb) minden x-re kiszámlonám az y-értéket, majd az így kapott koordinátájú pixelt berajzolnám. Természetesen mindezt egy adott intervallumban, mondjuk -100 és +100 közötti x-ekre. Ja és előtte megrajzolnám a koord. tengelyeket.
Közelebbi tanácsot sajnos nem tudok adni, én is most kezdtem a C-t, a helyedben átolvasnám egy C-könyv grafikával foglalkozó részét.
Sok sikert!
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók
● olvasd el a téma összefoglalót!
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen