Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
Általános változások:
- állandó, jobbára generált NPC a játékban: küldetésadó + mérnök, a megjelenésük a jövőben bevezetésre kerülő commander karakter generátor sémáiból merít majd;
- a kisebb frakcióval fennálló kapcsolat alapján kerül meghatározásra, melyik karakter lesz a küldetésadó;
- az NPC-k visszajelzést adnak a kisebb frakciók helyzetéről és a támogatásuk módjáról;
- a mérnököknek saját háttértörténetük és szakosodásuk van;
- a mérnökök a buborékon belül szétszórva elérhetőek (kezdetben kb. 30 mérnök);
- a mérnökök megváltoztathatják a fegyvereket és a modulokat (loot segítségével);
- a játékos rangja, irányultsága, és egyéb paraméterek hatással lesznek arra, hogy a mérnökök milyen lehetőségeket ajánlanak fel neki;
- a játékosok rankja, irányultsága, statisztikai paraméterei szintjén lesz egy minimum követelmény, hogy a mérnökök milyen szolgáltatásait vehetik igénybe;
- a mérnökök elszigetelt felszíni létesítményeknél lesznek megtalálhatóak;
- roncsok lesznek megtalálhatóak a játékban (még nem tisztázott, hogy csak a felszínen, vagy az űrben is), a zsákmányszerzés és a gyártás összeköttetésben lesz a roncsokkal és SRV-vel scan-elhető a roncsban megtalálható adatrögzítő;
- a beállítások képernyőn összecsukhatóak lesznek egyes részegységek, hogy könnyebb legyen a navigáció bennük;
- bekerülnek a játékba új hardpointok, új huge fegyverekkel egyetemben (pl. új large és huge multicannonok);
- az aszteroidák grafikus megjelenése finomításra kerül;
- a csillagok fénye javítva lesz, így a színük nagy távolságban is megmarad;
- könyvjelzők kerülnek a játékba a következőkhöz: rendszerek, bolygók, állomások, aszteroidák;
- a könyvjelzők tetszőleges szöveggel lesznek elláthatóak;
- a könyvjelzők megjelennek a galaxistérképen és célpontnak lehet választani azokat az útvonaltervezőben;
- az SRV-k keréknyomot hagynak a bolygófelszínen;
- a közösségi célok kijelölhetőek lesznek a galaxis-, ill. rendszertérképen, továbbá megjelennek minden hirdetőtáblán, függetlenül az aktuális rendszertől;
- a közösségi célokban több áru lehet érintett egyszerre;
- a hajó felszerelésének megoldása át lett alakítva, hogy a különböző osztályok, amelyek különböző jelentőséggel bírnak egyértelműbbek lesznek.- Az AI mükődésében történt változások, javítások:
- érezhetőbb lesz a gyenge és erős ellenfelek közötti különbség,
- hatékonyabb rakéta és torpedó használat magasabb rank esetén (ha ellenfél pajzsa nem működik);
- magasabb rank esetén képesek lesznek a sérüléseket ügyesebben elkerülni;
- magasabb rank esetén elmenekülnek pajzsot tölteni újratámadás előtt;
- magasabb rank esetén igyekeznek a tolató taktikát használó játékosok stratégiája ellen harcolni;
- nem tudnak többé energiafegyvereket (pl. lézerek) használni, amikor túlmelegednek;
- feleslegesen nem használnak chaff-et, csak ha sérülést tapasztalnak gimballed/turreted fegyverektől;
- nem válnak helyben forgó céltáblává többé;
- nem küldenek többé hatch breaker limpeteket értelmetlenül;
- ügyesebben használják az energiaelosztást a repüléshez és az üldözéshez (végre lesz némi kihívás a csempészésben is? ).Változások az új koncepcióval kapcsolatban, csoportosítva (januártól márciusig történő fejlesztések):
A játékosok megszemélyesítésével kapcsolatos változások:
- állandó küldetésadók, amelyek viselkedése a játékosokkal szemben a rank, hírnév, irányultság függvényében változik;
- a dokkolási üdvözlőszöveg rank, ill. irányultságfüggő;
- az NPC-k emlékezni fognak rá, hogy volt már kapcsolatuk az adott játékossal;
- az NPC-k tájékoztatják a játékosokat egy faction állapotáról (polgárháború és egyebek);
- az NPC-k tájékoztatják a játékosokat a tevékenységük hatásáról (kisebb frakcióknál a státuszváltozásról);
- a küldetésválasztás javult a frakció státuszától függően.Fejlesztések a következő téren:
- egy új pozitív szint a frakciókkal szembeni kapcsolat állapotában (Hated, Disliked, Neutral, Liked, Allied, +?);
- a küldetéstábla lecseréli a hirdetőtáblát az állomás szolgáltatásainál;
- a bejövő üzenetek megmaradnak.Változatosság fejlesztése:
- több küldetés érhető el a neutral státusz szintjén;
- a küldetésekhez szükséges rankkövetelmény megszűnt, ellenben a rank meghatározza a küldetések nehézségét és az ellenszolgáltatás mértékét;
- a küldetések a játékosok körülbelüli Federation rankjának megfelelően kerülnek generálásra;
- Három szintű hierarchia szabályozza a küldetések generálását:
- a kisebb frakciók státusza;
- a piac típusa az űrkikötőben (pl. bányászati küldetések a kitermelésre épülő gazdaságokban);
- a kormányzás típusa a kisebb frakciónál (pl. diktatúrák esetén nyílt gyilkosságok).
- a küldetések leírásánál látható, hogy miért kapjuk, és teljesítés esetén milyen hatása lesz;
- ésszerűsítések történnek a néhány küldetés részét képező kényelmetlenségek terén, pl. nem kell kilépni SC módból az alternatív ajánlatok meghallgatásához;
- a küldetésekre kapott időlimit és egyéb elemek felülvizsgálásra kerülnek annak fényében, hogy melyek teszik nehézzé, vagy könnyebbé;
- a pilótafülke kap egy órát;
- az USS helyek általában egy adott hely környékén helyezkednek el, nem véletlenszerűen jelennek meg;
- az USS helyek felfedezhetőek a discovery scanner használatával, a szokásos hatótávolság mellett;
- a NAV beacon-ök scan-elhetőek normál repülési módban rendszer felfedezési adatokhoz beszerzéséhez, továbbá hogy küldetési helyeket fedjen fel;
- az USS-ek elhelyezkedése függ a gyakran használt repülési útvonalaktól, ill. központi helyektől;
- az USS-ek scan-elhetőek SC módban, hogy új információkat szerezzünk róla.Következmények:
- a pontos hatás megjelölése a befolyásra nem része a küldetések változásának (csak a pozitív/negatív hatás van jelezve) a 2.1-ben, a hírnévvel és az állapotváltozásokkal ellenben, melyeket jelzi;
- a kisebb frakciók állapotváltozásai szemléletesebbek lesznek az elérhető küldetések, hajóforgalom és annak összetétele, ill. a piac tekintetében (kevésbé finomak a változások, mint eddig);
- a hatóságot megtámadva izgalmasabb történés várható (végre, talán egyszer lesz mondjuk FAS rendőr is! ).Jutalmak:
- "kincs" helyek, mint egy új kiegészítő jutalomküldetés típus (ezek a küldetések ahhoz vezethetnek, hogy gyűjteni kellhet az itt kapható kuponokat (?), ill. egyéb elemeket, amiből majd craftolni lehet);
- nehezen beszerezhető, vagy csak található (roncsból kitermelhető?), vagy küldetéssel szerezhető anyagok megjelenése, amelyeket a gyártásban hasznosíthatunk; lehetséges, hogy néhány anyag csak küldetéssel szerezhető meg (valaki tájékozottabb javítsa, ha faszság, ezekről nem olvastam még!);
- változatosabb jutalmak a kisebb frakcióknál, annak érdekében, hogy a jobban észrevehető állapotváltozásokkal összhangban legyenek;
- az ellenszolgáltatások mértéke kiegyenlítettebb lett a nehézség függvényében (vége a jó kis csempészköröknek?), ill. jövedelmezőbb lesz, ha a kisebb frakció értékesebbnek tekinti a tevékenységed;
- felülvizsgálatra kerültek a küldetéssablonok, hogy végrehajthatóak legyenek (Eagle a + jellel végre megcsinálható lesz?);
- több forgatókönyv kialakítása, hogy változatosabb legyen a küldetésrendszer, ill. hogy jobban tükrözze a rendszer aktív állapotát.A bétaverziót májusban tervezik megjelentetni.
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Nők, nőügyek (18+)
- OLED TV topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Fűnyíró topik
- Lejtőre került a streaming
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- Metal topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen