Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz balazs8907 #4545 üzenetére

    Én VGA-t is az alapján választottam amit azok a gyakorlatban nyújtottak és reálisan elvárható dolgokat fogalmaztam meg. Én a konzoloknál ugyanezt tudom javasolni neked, ez egy tündérmesének illik be hogy a BF4 50%-ban használja ki a PS4-et, az említett cikk áprilisi és gyakorlatilag pletykákra építve próbált a cikkíró érdekes infókat összeszedni nekünk. Ha ez igaz lenne amit írsz akkor a Microsoft megoldotta volna hogy az első pár évben zéró különbség legyen a két konzol között, ezzel biztosítva a gyengébb hardware elfedését amit nagyon felfújtak, de mégsem oldotta meg, pedig próbálta, végül órajelemeléssel is.
    Ráadásul az említett cikkíró sokszor teljesítmény alatt nem a grafikai elemeket érti, hanem a fizikát és a környezeti szimulációkat ha a többi cikkét is olvastad. Azt meg szerintem sosem fogják kihasználni a fejlesztők, már az előző generáció is sokkal komplexebb fizikára és környezeti szimulációra lett volna képes, de az ilyen szempontból legkomplexebb nem versenyszimulációs játék talán a gta4 volt 2008 elejéről. A legtöbb játékban még far cry 1, half life 2 szintű fizika sincs amik nem mai játékok.

Új hozzászólás Aktív témák