-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
markknight
veterán
válasz hombre[EU] #254198 üzenetére
Ez a része nem tűnik nagy durranásnak és target lockkot se vettem észre, valami kifinomult, de egyben forradalmi kardozást vártam, ez ilyen Horizon Zero Dawn-szerű addig ütöm míg meg nem döglik szint. Remélem a lopakodás ránk lesz kényszerítve, nem úgy mint a fentebb műben, ahol bottal vertem agyon mindig mindenkit.
[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
válasz kill_switch #254190 üzenetére
Ne is mond, a hétvégén voltunk étterembe, kértem rántott gombát. Szar volt nagyon, de én mondjuk nem szeretem, már az utóbbi 5 alkalommal sem ízlett. Szóltam is a pincérnek, hogy igazán változtathatnának már rajta, mert nekem nem ízlik. Mondott valamit, hogy akkor is vagy 10-en rendeltek, dehát azok hülyék! Elképesztő, hogy az ilyenek miatt pörög a rántott gomba biznisz! Odamentem 1-2 vendéghez, mondtam nekik, hogy a wellington bélszín mennyivel királyabb, de csak néztek rám...
Ezek után megnéztem a jövő heti étlapot és nem fogod elhinni, mi van rajta! RÁNTOTT GOMBA!!! Kíváncsi leszek rá milyen, de megint panírba rakják és tartárral szolgálják fel, akkor nagyon csalódott leszek! -
hombre[EU]
veterán
válasz markknight #254202 üzenetére
hiányzik belōle a stamina...mondjuk ennyibōl nehéz megmondani, nemtudjuk a nehézségi szintet, level difit, mennyire volt precíz a timing (ha egyáltalán van valós kihatása)...inkább látványos,mint komplex,ja
Life, Uh, Finds A Way
-
saelin
veterán
válasz nemorino #254136 üzenetére
Az egész játékból én csak Kassandra karakterére emlékszem vissza pozitívan. A fizimiskája teljesen jól illeszkedik a korba és a szinkronja is meglepően jóra sikerült. Kapott ő is pár cringy mondatott, de egyben volt a kép. Alexios meg... meh. Nekem róla azok a régi gladiátor filmek ugrottak be egyből. Tiszta sablon még a feje is.
A Valhalla-ban én viszont nem látom ezt a karakterisztikát, mert a férfi és női karakter is teljesen hidegen hagy most. Nem kelett volna bele erőltetni egy karakter generálót, ami elveszi a jó pre-made hősöket és csak a hangjuk marad meg utána. Eleinte örültem a hírnek, de már inkább látom hátránynak az előző részekhez képest.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
markknight
veterán
válasz hombre[EU] #254206 üzenetére
Van egy ilyen is, igaz eléggé spoileres, bár az első x perc nem tudom mennyire számít annak.
[link] -
Bazsi1987
őstag
Egyszerű az ubi üzleti politikája casuel rétegnek csinálja ezeket a címeket akik évente kb 3 játékot játszanak ki és ubitol tudják mit kapnak, nem egy ismerősöm van aki télen játszik csak far cry ac meg pl Red dead gta aktuális részt, akad olyan is aki fifa fornite cod mellé megveszi kikapcsolodni mikor kiég a multis őrületbe és ilyen cimekel levezet nem kell agyalni nem vágyik érzelmi hullám vasútra csak barangol és gyűjtöget.. Számok alapján erre is van igény nem kevés..
-
hombre[EU]
veterán
válasz markknight #254209 üzenetére
szóval parry+att.,dodge+att. vagy megütöd párszor a blockot és akkor lehet sebezni...remélem az utóbbit kompenzálják (ha már nincs stamina) azzal,hogy (hardon) az ai hátba csap és nem csak végignézi,ahogy püfölöd a másikat.
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
markknight
veterán
válasz hombre[EU] #254211 üzenetére
Kíváncsi leszek. Ami még szemet szúrt, hogy elég butának tűnik az AI, Odyssey feelingem volt miközben néztem, bár az is igaz, hogy ezt a X v 1 csatákat nehéz jól kivitelezni.
-
saelin
veterán
válasz hombre[EU] #254211 üzenetére
Én ezt úgy képzelem mint a Nioh-ban, csak kevesebbet spammeli a támadásait az ai. Hogy ha megüt/vág, akkor az olyan mintha egy kamion csapota volna el a HP-d egy részét. Meg ha jól emlékszem az egyik dev videóból vannak speciális mozdulatok, amik valamilyen pont rendszerhez kötöttek és ezeket a pontokat parry-vel vagy killel gyűjtöd, majd elhasználod azokat active skillekre, kombókra, finisherekre stb. Érzésre biztos sokkal jobban adja mint videón keresztül (khm Nioh), mert ott a feszültség, hogy téged is ilyen könnyen levághatnak mint te őket. Másik topicban már írtam, hogy vajon a halál után mi lesz? Instant visszadob valahova? Régebbi mentést kell betölteni? Gyűjtött cuccok megmaradnak vagy sem? Sok még a kérdés.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
hombre[EU]
veterán
válasz markknight #254212 üzenetére
az volt talán mondták a dev diaryben,hogy nem fog ott állni és nézni a bot...majd meglátjuk
(#254213) saelin igen a parryvel töltōdött a teniszlabda, op instakill skillek gondolom
nekem csak az a bajom,hogy ha nem adnak staminát akkor ebbōl gyorsan hack n slasht csinálok ha csak ōk nem tudnak korlátozni valahogyLife, Uh, Finds A Way
-
S e t h
nagyúr
Otherworldon kint van a Tsushima, de nem merem megnézni, mert Zoly egy kötsög.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
-
hombre[EU]
veterán
SkillUp is felrakta a Tsushima reviewt...ha esetleg valaki intelligensebb tartalomra vágyik
Life, Uh, Finds A Way
-
Imilenni
addikt
Azért durva ez a "térj vissza a harcmezőre" szöveg
Mi ez? Battlefield?Press "F" to pay respects.
-
ProEvoFan
nagyúr
Jólvan.Megnyugodtam, megy az előrendelés.
Kedvenc online gamer magazinom szerint a Ghost of Tsushima 10/10. [link] -
hombre[EU]
veterán
na úgy néz ki elég jó lett a combat [link] persze kinek-mi, de a mezōny elejébe tartozik
Life, Uh, Finds A Way
-
erahurka
félisten
Azt írjátok meg, hogy nehéz lett-e.
-
S e t h
nagyúr
válasz markknight #254226 üzenetére
Ő azért és akkor xar, amikor fikáz. Tehát egyesek szerint mindig.
Én bírom.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Carlos Padre
veterán
Ha már ubisoft, tegnap belefutottam ebbe a videóba, és hangosan kacagtam. Eddig egyáltalán nem érdekelt a játék, de most már biztos beszerzem!
Akcióban Ahogy az emberek ott állnak bambán és várják, hogy legázold őket, vagy az arcukba robbanjon az autó az hatalmas Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz Carlos Padre #254231 üzenetére
Persze.
20900 forint.Meg kell gondolni mire költjük.
Sony ex címről van szó, szóval nehéz mellé lőni, de az ördög nem alszik.
Elvileg 50-60 órás a játék.Tapsvihar![ Szerkesztve ]
-
őstag
Kiváncsi lennék a véleményetekre, ti nem unjátok már a sokadik open world gyűjtőgetős mechanikát alkamazó játékot?
Itt van a Tsusihma ami a kezdeti trailerek alapján nagyon tetszett de kiderült, hogy itt is az open world velejárója a nyomorult kraftolás és gyűjtőgetés. Nekem ezekhez már nincs se türelmem se kedvem. Ez a mechanika titeket nem tántorít el egy játéktól?PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA
-
Gery9112
őstag
válasz predakon #254233 üzenetére
Attól függ melyik stúdió csinálja.
Ha a Ubisoft akkor igen. Ha pl. Rockstar vagy CDPR akkor nem.
Ott van a toronyszinkronizálós marhaság....alapból már a könyökömön jön ki de mégis a Horizon Zero Dawnban a Guerilla ötletesen megcsinálta.[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
válasz Carlos Padre #254230 üzenetére
Őszintén mondom, most kicsit változott a véleményem a játékról. Jót mosolyogtam a videó alatt. A felénél az volt a gondolatom, hogy nem latom az Ubi-ban, hogy egy ilyen komplex társadalmi rendszert letegyen az asztalra. Lesznek ennek szerintem azért korlátai, ami majd csak több óra után jön majd elő. Gobdolok itt önismétlésre például. De ez poén volt, jó kis videó.
Azért day1 még nem venném. De én sokkal sokkal rosszabbra gondoltam az eddig látottak alapján.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz predakon #254233 üzenetére
Nem, hallod esküszöm a TLOU2 után, most pont ilyenre vágytam. Gondolkodtam is, hogy én alapvetően szeretem a lineáris, történet központú játékokat. De nekem most ez kell. És nagyon érdekel a világ, a kor amiben a Csucsina játszódik.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
saelin
veterán
válasz predakon #254233 üzenetére
Nem ha jó a story vezetése és a harc, meg más egyéb tevékenységek is akadnak. A vízválasztó ott lesz nálam, hogy majd mennyire lesznek változatosak a side questek és még mivel dobják fel az egészet. Ugye általában azért lesz egy openworld x idő után unalmas, mert ellövik az összes puskaporát pár órán belül és egyfajta ismétlődésbe megy át a rendszer. Egy jó nyíltvilágú vagy sandbox játék képes színt vinni ezekbe a részekbe is. Az hogy most a Tsushima-nak ez hogy sikerült... Majd pénteken vagy szombaton megmondom, attól nem kell félni hogy eltitkolom, mert én a legjobb játékban is szoktam találni kivetnivalót! Mondjuk ha tényleg jól össze van rakva valami, akkor az a pár negatívum nem nyom a latba, nem lesz deal-breaker, csak ott van és mutatja hogy semmi sem tökéletes.
(#254236) .LnB
Mint az RDR2-ben a world eventek... Mikor már 20 különböző ember labából szívtam ki a kígyómérget...[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
őstag
Lehet simán csak beleöregedtem a lineáris játékmenetbe Valahogy ilyen dolgokon nem akadtam fennt 25 évesen erre 35 évesen posztot írok róla. Bezzeg a Death Strandinget nagyon szerettem
[ Szerkesztve ]
PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA
-
saelin
veterán
válasz predakon #254238 üzenetére
Annál a játéknál én pont örültem volna, ha lettek volna egyéb elfoglaltságok is. A story az fenomenális volt, de a gameplay több helyen is repetitív, monoton és egysíkú volt. Igazán nem ártott volna neki, ha mást is enged csinálni a játék. Nem írok példákat, mert nem akarok hülyeséget összehordani, de meg lehetett volna oldani ha akarják/akarja Kojima úr.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz Carlos Padre #254241 üzenetére
Én belefogtam rövidebb indie játékokba előtte, amiből egyedül a Vampyr került egy picit parkolópályára, mert már kezdett ellaposodni a gameplay. Szerencsére pont ott hagytam félbe, ahol kicsit felrázódik a játék, így a visszatérés nem lesz fájdalmas.
Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele, de nekem vannak fix játékaim amikhez mindig visszatérek. Régen Overwatch, Warframe, Star Wars Battlefront 2, most meg Minecraft, Dauntless, They are billions vagy Cities Skylines amik népszerűek. Oh, és a Nioh második része. Newgame+ban még van benne spiritusz. Kb nincs időm unatkozni.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
hombre[EU]
veterán
-
RangerFox
Topikgazda
válasz hombre[EU] #254245 üzenetére
A Watch Dogsba azért elég korrekt close combat animációk kerültek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ldave #254246 üzenetére
Figyelj, PC-n egy ilyen single player játék az unikum. Legutóbb az RDR2 volt nekik hasonló.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
saelin
veterán
Az ilyen minőségű youtube videók tartottak az AC Odyssey-ben sok-sok órán keresztül, mint amit most a Boomstick Gaming csinált, csak azokban konkrét buildekről volt elemzés. A harc a Valhalla-ban sem néz ki rossznak, néhol vélek felfedezni pár újítást is, ami jót tesz neki. Legalább ez a része a játéknak biztos oké lesz.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest