Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    A Wargaming (World of Tanks, Warships, Warplanes) játékaival kapcsolatban mai napig él a legenda, hogy mókolt a matchmaking, széles skálán mozog a konspirációs teóriák listája onnantól, hogy prémium előfizetéssel jobb csapatokat ad a gép egészen odáig, hogy újonnan megvett, még fejlesztetlen járművel szívat a játék, hogy vegyél segítségeket, amivel gyorsabban át tudod vészelni a kezdeti időszakot.
    Voltak egészen kiterjedt elemzések is ezzel kapcsolatban, játékosok nem sajnálták több szerveren, több tízezer csata alapján elemezni, mi lehet a dolog hátterében és volt néhány tényleg érdekes eredmény. Személy szerint 4 év WoT és összesen 1 év WoWs után azt érzem, hogy valamilyen szinten tuti belenyúltak a matchmakingbe, még ha nem is olyan explicit módon a fizetős tartalmak miatt, mint amit az Activision szabadalom feltételez, nem csak összeeresztettek 15 random embert 15 másikkal. És ha egy ruszki fogalmatlan cég képes manipulálni a matchmakinget, akkor egy EA vagy Activision ne fejleszthetne hasonlót a saját játékaiba?
    Viszont ahhoz mondjuk nem kell sok tudomány, hogy mindenki érezze, hétvégén felhígul minden multi játék játékosállománya és olyankor rosszabb az élmény, sokan ez alapján vonnak le következtetéseket, ami szerintem nem a legjobb dolog.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák