-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz Fail3D! #170606 üzenetére
Normál esetben bekapcsolt állapotban látnia kéne a telefonnak. Párosítás után meg automatán kell csatlakozni, és igény esetén zenét játszania.
Ha benne van a Bluetooth modul (amit nem a rádió, hanem a komfort elektronika tartalmaz, anyós ülés alatt ), akkor a fent írt módon kéne működnie.
Az ali-s cuccról dobj egy linket pls.lehet unokaöcsémnek fog kelleni egy, vagy nekem a Fabiaba.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Fail3D! #170609 üzenetére
Ott lesz valamilyen komfort modul, cikkszáma alapján meg lehet mondani, hogy Bluetooth képes vagy sem. Fejből nem tudom melyik- melyik. És igen, cserélhető, de nem biztos, hogy megéri.
Linket köszi.Még az jutott eszembe, hogy jó eséllyel a pr-kódok alapján meg lehet állapítani, hogy mi van/volt benne gyárilag. Ezt a matricát a szervizkönyv első lapján vagy a csomagtartóban a pótkerék környékén felragasztva találod. Benne van a motorkód, váltókód, színkód meg a felszereltség stb.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Fail3D! #170642 üzenetére
Alvázszámból kiderülnek a PR-kódok, abból elvileg kiderül, hogy van-e benne BT szerintem.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
válasz Fail3D! #170796 üzenetére
En ugy vagyok vele, hogyha veszek autot, akkor minden uj es nyugodtan alszom.
Legszuro, olajszuro, ua.szuro. Nem mindig lehet tudni, mikor csereltek. Nem nez ki rosszul a kepen, de nekem meger 5-10e ft-ot, hogy uj.
Tartaleknak ne tedd el, elromlani nem fog
[ Szerkesztve ]
-
momo2828
tag
válasz Fail3D! #170806 üzenetére
Általában az olcsóbb kínai ledek pár hetet bírnak, aztán nekiállnak villogni, majd vége. Színhőmérséklet se tudják nagyon eltalálni az ilyenek. Ha nem ilyen 1-2 dolláros valamit nézel, akkor rendben vannak. Nekem a golfban már 6 éve benn vannak az smd ledek a beltérben és hibátlanok. Én fehér fényűt kerestem, így ebből a szempontból nekem megérte.
-
gzbotii
veterán
válasz Fail3D! #174317 üzenetére
Autós topicban talán hamarabb kapsz erre választ.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Fail3D! #174435 üzenetére
Biztosítónál lehet pluszban pár kört futni, léteznek ezzel foglalkozó irodák is, akik jellemzően tudnak valamivel többet kihajtani. Átírás és ilyesmi birtokbavételi költségeket is fizeti a biztosító. Kárfelmérés után ha megtartod a roncsot, nem fogadod el a licites árat, akkor tudsz még kiszedni alkatrészt belőle kedvedre - aztán feltenni acél szettet kopott gumival, alap rádiót, vagy akár csak adott tételek nélkül eladni. Fb csoportokban szoktak repülni az ilyenekre is, én igazából a GTK ellenére is járnék egy kört a javítást illetően - a sérült elemek függvényében persze.
-
dj79
senior tag
válasz Fail3D! #174885 üzenetére
Szia. Ajánlom figyelmedbe az általam linkelt videót. Az 1.8 tsi későbbi változatai vállalhatóak. Szerintem lépj be a Facebook tfsi club hungary csoportjába.
Ott több információt találsz erről a motorról.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Fail3D! #213235 üzenetére
Ezek a motorok olyanok, hogy újonnan megveszi a flottakezelő, 200e km-t legurul olajcserékkel. Utána jönnek a vezérlés és társai, amik a drágább tételek, aztán megint pár év nyugalom. Fordot 1997 köbcentis dízellel nyugodtan, de az a kifutó mk3 facelift lenne, viszont az 1995 ccm új motorral nem ajánlanám az olajban futó vezérműszíj probléma miatt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Fail3D! #213235 üzenetére
Szia! Nekem eddig csak rövid távú tapasztalat van.(33 000km) Jó motor, takarékos, nyomatékos, elég ebbe a bódéba. 100-150K futás az pont az a határ, amikor kell majd fék és az első futóműben is elkezdenek mocorogni a dolgok. Ezeknek a költségével mindenképp számolj vásárlás után. Ezeket ha megcsináltatod a következő tétel a vezérlés lesz 200 körül. Ha nem péntek délutáni példányt fogsz ki, akkor a következő 100k km elég eseménytelenül fog telleni.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz Fail3D! #213235 üzenetére
Nekem van egy 2019es gyártású, 2020as forgalomba helyezésű 2.0l dízel 150lovas golf variantom. Céges volt, 260ezer km-rel lett véve még nyár elején, eddig 7ezer km ment bele. Hiba még nem volt (ne is legyen), szeretem, de túl sok tapasztalatom még nincsen.
(Bocs, ez ilyen nesze semmi fogd meg jól, de csak ennyit tudok mondani)Szerk: én csak pozitívat tudok mondnai róla (erős, dsg tényleg jó, könnyed). Első adblue-s autóm, azt néha töltögetni kell, és gondolom lehet benne veszély később meghibásodásilag. Én egyelőre nagyon szeretem, csak pozitívat tudok róla mondani, viszont ismétlem, nagyon sok tapasztalatom még nincs vele.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
=WiNTeR=
senior tag
válasz Fail3D! #213235 üzenetére
Ismerős 2019 Skoda Octavia 2.0 CRTDI DSG tulaj (130k km környékével vette), imádja, szerintem is nagyon jó autó, nem volt gond vele eddig semmi (a DQ381 DSG olajcseréjét érdemes a javasolt 120k km előtt megejteni).
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron