-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz ZolkoW #199973 üzenetére
Szüleimnek Bora van 1.6 szívó benzinnel, kb 100 paci. Ha a határait keresed, gyorsan megtalálod, de élhető. Nem ezzel előzöd a kamionsort a szerpentinen, nem ezzel vágsz ki az autópályán a szélárnyékból a belső sávba, de ha már lehiggadtál, mindenre elég.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bul07
nagyúr
válasz ZolkoW #200588 üzenetére
Meg egy bizonyos kilométer felett van a vezérműtengely kopás, bütyök vagy bütykök elkopnak
Ha meg rossz olajjal használták akkor ez fokozottabban kopik
(505.01 olaj kell neki)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bandi0000
nagyúr
válasz ZolkoW #201068 üzenetére
Köszi, igen én is hasonlítgatni szoktam az alkatrészeket, zömében egyforma árakkal dolgoznak
Igen igen itt kvázi a B5 passattól egészen B7-ig minenfajta gyártó és verzió előkerül nálam
Rohadt nehéz kocsit nézni, mert egrészt jó lenne egy tágasabb limuzin, jó nyomatékos motorral, viszont legyen olcsón fenntartható és jövőbarát (dízel törvény), tudom ilyen nem létezik, vagy legalább is nem annyiért amennyiért
A legnagyobb baj a felfogásommal van azt tudom, mert ha azt nézem, hogy pl egy J astrából a top felhozatalból kapnék 3m-ért, annyi pénzért van B8 A4-es, ami más kategória élményben, kinézetben, persze fenttartási költségben isXbox One: bandymnc
-
veterán
válasz ZolkoW #201220 üzenetére
Mondjuk ha a mögöttem lévő számomra idegesítően közel jön, akkor én is hozzá-hozzá szoktam érni a fékpedálhoz, hogy idegesítse annyira, hogy vagy lemaradjon vagy megelőzzön. Én az átlagnál sokkal érzékenyebb vagyok rá, más jól elvan 3-4-5 méteres követési távolsággal, én 10 alatt nagyon feszengek, főleg ha a jobb egyben ülök és a sofőr nagyon közel megy az előttünk lévőhöz.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #201286 üzenetére
Közben végigértem az azóta született hsz-eken is, bocs..
megnézem majd a Philipset is, meg a Tungsramot.
Ellenállást nem akarok, esefleg a hibakód kiiktatás még érdekelne.. engem az zavar, hogy a helyzetjelző magában gyenge (a kiskönyv nem egyértelmű, ír nappali menetfényt is, de világít hátul is olyankor. mindegy, izzós, és gyenge), így nappal mindig kell mellé a H7, az meg több watt mint a dummy ellenállás, és ki is ég olykor.
Szóval még ellenállással is spórolnék 110 wattot.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #201341 üzenetére
Sportosan néha gyorsít 90 fölé is az autó, nem áll be 90 és tempomatra, valamint nem gurítom el falutábláig, hanem pl lefékezek. Véleményem szerint a tartós alacsony fogyasztáshoz jól jön egy adott, még jó utazótempó melyet tud az autó könnyedén pl tempomattal tartani ettől csökken drasztikusan a fogyasztás. Sportosan inkább bevállalnék sokszor nem szükséges előzéseket is, míg mikor a fogyasztásra megyek ez annyira nem jellemző. Amolyan kevésbé takarékos módi ez, főleg akkor szeretek jobban hajtani ha sürget az idő és akkor a fogyasztás is 4 felett van.
-
veterán
válasz ZolkoW #201463 üzenetére
Főleg a 3. generációs 1.4/1.5 TSI tud szinte dízeles fogyasztást.
Az enyém 3. gen. 2.0, ez is jól fogyaszt ha simogatod, pl. múlt hétfőn végig a 71-es úton klímával, a forgalom ritmusát tartva 5,1 [kép]. A másik véglet csúnya budapesti dugóban 16-17, átlagos budapesti (belvárosias) forgalomban, munkába és vissza 10-11. Autópályán 150-160 kijön kb. 8-ból.
[ Szerkesztve ]
-
-
vargalex
félisten
válasz ZolkoW #201982 üzenetére
Bármennyi egymás után történő gombnyomásra működött a zárás, vagy a csomagtartó nyitás, de a teljes nyitás soha. A zárást ugye pont hallani is, mert 2 másodpercen belül történő második nyomásra kikapcsolja a "biztonsági zárást". Egyébként a nem működő Panasonic elem azóta is gond nélkül hajtja a Xiaomi Mi Temperature and Humidity Monitor Clock e-ink kijelzőjét.
Alex
-
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #202404 üzenetére
Legutóbbi amit nyár elején tettem a pulzusmérőbe és már le is merült az gp lithium volt, előtte azért bírta egy-egy évet a többi elem. Szerzek be Vartát az van benne gyárilag is, jó eséllyel a Varta ami benne van még gyári.
Octavia 3 klímarendszer alaphelyzetbe állítás: [link] találtam egy ilyen videót, ha valakinek rendetlenkedik a rendszer és resetet akar végrehajtani.
-
veterán
válasz ZolkoW #202973 üzenetére
Egyébként én azt tapasztalom, hogy a túl nagy fény sem jó. Nekem a Passatban olyan erős Xenon van, legalábbis nekem földi halandónak úgy tűnik, hogy az összes fényvisszaverő dolog (szemafor, útszéli tábla) annyira fényessé válik tőle, hogy már bántja a szemem, és ugyan úgy nem látom a nem fényvisszaverő dolgokat (út, növényzet) mert szinte elvakítanak a fényvisszaverő dolgok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz ZolkoW #202975 üzenetére
Van automata távolsági fényszóróm, gyakorlatilag jobb oldal az út szélét teljes magasságban megvilágítja még akkor is, ha mennek előttem emiatt a közlekedési táblák telibe sütik a szemem. Illetve ha nem jönnek szemből akkor a bal oldalt is.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz ZolkoW #202975 üzenetére
Nekem még van egy olyan "titkos" ötletem, hogy ha van külön távolsági és tompított fényforrás, meg lehetne csinálni, hogy rendelni kínából bixenon projektort, és mindkettőt megcsinálni tompítottra és távolságira is, persze kéne egy biztonsági kapcsoló ha rendőrt látsz, csak az egyik világítson tompítottként, a másik meg távolságiként.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #202971 üzenetére
Brutál fényereje van a lednek, amikor az ember kicseréli az izzót, és már Téged zavar amilyen erős a fénye akkor mit szóljon a többi. Hátsó lámpákba rendeltem ledet, jó eséllyel 25-30%-ra le kell vegyem a fényerejüket akkor lesznek megfelelőek, de a teret jobban kitölti min a gyári fény az biztos! Amennyiben kiégnek még mindig ott van a gyári, de ha fél évig jók lesznek akkor rendelek belőlük tartalék led-et.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ZolkoW #202994 üzenetére
Generátor az ideálishoz képest tölt, mint az ökör. Nade az akku mérettől nem változik a fogyasztás, ugyanannyit vesz ki az önindító stb, szóval nem igazán van nagyobb akkuval sem töltési gond, viszont egymás után több indítást bír ki teljes lemerülés (károsodás) nélkül pl.
-
Reggie0
félisten
válasz ZolkoW #202994 üzenetére
Itt nincs ilyen. Nem szamit, hogy eleget megy-e az auto, itt energiamerleg van. Ha inditasnal tobb energiat veszel ki, mint amit utana beletoltesz, akkor egyszer le fog merulni, ha kisebb az akku, akkor elobb. Ha pedig inditas utan tobb enerigat pakolnal bele, akkor az akku fel fog toltodni, ha nagyobb az akku, akkor kesobb. A nagyobb akku nagyobb aramu toltest visel el, a kisebb kevesbe oregiti. Tehat ha egy adott geneator melle nagyobb akkut raksz be, azzal csak jot teszel az akkunak.
-
kisharsany
tag
válasz ZolkoW #203014 üzenetére
Az nem kizárt, hogy ebben is kétszer annyi van, nem újonnan lett véve.
7000 km óta van meg, nagynyomású, vezérlés, vízpumpa, termosztát, összes szűrő meg olaj (váltó is) cserélve lett, de annyira nem örülnék, ha mondjuk részecskeszűrőt is kellene. Nem tudom műszakin mennyire jelentene adott esetben gondot (megfelelne-e az érték), mert ugyan friss műszakis volt vételkor, de ugyebár Magyarországon vagyunk és minden hatóság feddhetetlen, tiszta erkölcsű. -
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #204039 üzenetére
Autó formája van meg leírja, hogy törve volt 2.1M-ért gondolom elvitte valaki, amúgy Horvátból hozták a szekeret 270E-vel és egy 105 lovas 1.6cr. Azt nézzük 300-350-ért kerít bele valaki egy DPF-et és levizsgázik, 5ezer km-ig nem aludnék nyugodtan.
focvis: téli felnim acél amit 15 pénzért hajított utánam az előző tulaj azzal volt pár órás munka mire megpucoltam és le lett fújva dísztárcsát meg egy kölöncnek gondolom így jól van az úgy feketén.
-
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #204059 üzenetére
Első komolyabb elektronikájú autó volt a 3-as Oktáv, nekem is illett volna obd-re dugnom és megnéznem mi a helyzet a belsejében.. lényegében külsőre átnéztem, mentem vele de vcds-el egyéb diaggal nem volt átfutva a szekér. Ezt a saját hibámnak ívom, de tanultam belőle következőt már diaggal fogom nézni igaz még úgy is lehetnek rejtett hibák vagy épp kitörölték a hibakódokat és nem jön elő. Most kellene vegyek ennyiért inkább egy 1.9 pd tdi és nyugodtan alszom mert az kifut a világból.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Jogász topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Luck Dragon: Kenyér
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen