-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz
-Maci- #197425 üzenetére
TSI = TFSI, csak flancol az Audi.
Tökéletes leírást még sehol nem láttam, röviden megpróbálom összefoglalni. 3 generáció volt, az első két generációnál sok problémás motor volt, olaj és víz fogyasztással, módosított alkatrészekkel javították később, biciklilánc vezérlés, amit elég hamar "le tudta rúgni magáról", ma kapható gyári vezérlés már erősített, jobban bírja, meg közvetlen befecskendezés miatt kokszolódás tulajdonság. 122/125 ló 1.4 TSI ajánlott, kell rá egy erősített láncos vezérlés meg égéskimaradás esetén egy dióhéjas tisztítás a kokszmentesítésnek.
2012-től az MQB platformra épülő autókba mind 3. gen TSI motorokat építettek, ez már "kiforrott" vehető bármelyik, visszatértek a szíjas vezérléshez. Szokásos dolgok az ellenségei, mint a hasonló turbóbenzines autóknak: a 30 ezres olajcsere, a tartós alacsony fordulaton használat meg a rövidtávok.Bővebben a topikban elég sok infó le lett írva.
-
Doki16
addikt
válasz
-Maci- #201703 üzenetére
122 lovas CAXA már jobb konstrukció. Láncot kell majd rajta idővel cserélni és a kokszosodást érdemes orvosolni 150-200 körül. Dízelből a CFFB az egy jó motor. Ott az EGR hűtő szokott néha bajos lenni, de nem általános dolog. Felhasználás függvényében vegyed. EOS-ba mondjuk a dízel jobb, jobban viszi a kasztnit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
-Maci- #201738 üzenetére
Ezekben az évjáratokban jobb a dízel. Kevésbé problémás, jobban megy, kevesebbet fogyaszt.
De! Nagyon undi hangja van. Sosem vennék ilyen traktor hanggal kábriót. Nekem is CFFB-m van, de a Superb-ben elviselhetőbb.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
válasz
-Maci- #201738 üzenetére
Idehaza 1.6 cr van, ezzel a kisebb dízellel sincs különösebb gond a 2.0-t jobban szeretik, igaz megkérik az árát egy olyan szekérnek. Fogyasztása valami eszméletlen ezeknek a motoroknak, ma megjártam Magyarból Hallstattot, 600km-re 12500 jó magyar pénzt tankoltam úgy, hogy hazafele volt bőven 130-as tempó, igyekeztem is meg útépítés volt a pályán nem akartam hogy sötétbe érjek haza. 150LE-s jóféle motor az erősebb ami 179-180LE azt nem merném venni, nem találom a videót de YT-n van róla úgy emlékszem miért nem sikerült jól a 180 pacis.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
- Autós topik
- Ez lehet a Xiaomi 14T Pro tudáslistája
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazon Fire TV stick/box
- Futás, futópályák
- Politika
- További aktív témák...