- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
-
Sebike
senior tag
Hali, egy kis segítség kellene!
Logitech Driving Force Pro Steering Wheel for PS3 / PS2
ez jó a pc-hez is, vagy csak a régebbi ami közös volt, ezt honnan lehet megtudni?
előre is köszi a segítségetSEBI
-
tool
tag
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Vettem egy Logitech g25 kormányt. Install fel, utána logitech profilerben nem tudom a kormányt egyenesbe állítani, jobb oldalran húz. A játékban is jobbra húz, de ha kinyomom ha kuplungot akkor már egyenesen megy. A kuplung zavarna be, hogyan lehet kiiktatni?
-
tool
tag
Egyszerűen nem tudom egyenesbe álítani a kormányt, ahogy belépek ebbe a menübe egy rövid pillanatig középen áll, majd elugrik jobbra.
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
#37363 -> + (111) - [X]
A: mit toltesz?
B: a szabadidomet
A: es hany mega
B: nemtom de valami azt sugja hetfore lejonbash.hu
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Kohnnak különleges vére van és éppen egy palesztin fiúnak lenne rá
szüksége.
Elmegy a rabbihoz tanácsot kérni.
-Fiam Ő is csak egy ember, segíts rajta - mondja a rabbi.
Kohn megteszi és egy hónap múlva kap egy csomagot egy arany rúddal.
Évek múlva a fiúnak megint vérre van szüksége. Kohn már nem is megy
a rabbihoz, azonnal segít neki.
Egy hónap múlva kap egy csomagot 4 tábla csokoládéval.
Felháborodottan szalad a rabbihoz, hogy micsoda szemtelenség, a múltkor
egy rúd arany, most meg 4 tábla csoki?????!!!!- Fiam ne feledd, már a Te véred csordogál az ereiben - szólt a rabbi.
----------------Bezárnak egy ketrecbe egy kecskét, egy kést, 5 szelet kenyeret és egy vajat.
reggelre eltűnik 1 szelet kenyér és a vaj, mi történt?- Éjjel a kecske mekkent egyet.
-
wildrain
addikt
Ez hogy lehetséges? Nem értem.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #674 üzenetére
Agy- és belső sérülések be halt bele. Ezek szerint csupán az oldalirányú gyorsulás volt olyan erős, hogy sérültek a belső szervei meg átrendezte az agyát? Furcsa ez annak tudatában, hogy mondjuk Kubica is óriási erőket bírt ki, meg Ralf Schumacher, meg még sorolhatnánk. Persze ezt ránézésre nem lehet eldönteni, de nem néz ki olyan nagyon durvának az ütközés...
-
-
wildrain
addikt
Szerintem Hakkinen a hosszabbik pályaverzión szállt el, a bukkanónál. Ez a rövidebbik, ahogy látom, de az a kanyar is itt van a környéken.
Mondjuk a játékokban sokkal messzebb van a pályától a fal, itt elég szűk. Juannak van egy régi ETCC-s videója, amiben van egy jelenet, ahogy kivágódunk ebből a kanyarból fullgázon, és érkezünk a fal mellé. Na ott is látszik, hogy jóval szélesebb a pálya, mint itt a valóságban. -
kribe
őstag
Hahó embörök, mizújs erre felétek?
My soul was removed, to make room for all this sarcasm.
-
kribe
őstag
Ajvé Én meg dolgozom, dolgoztam, és holnap is dolgozni fogok... Gyerekem nincs még, de macskám és motorom van... Kormányom sincsen, lesem a Driving Force GT beharangozásokat.
My soul was removed, to make room for all this sarcasm.
-
wildrain
addikt
-
szatocs
őstag
válasz wildrain #673 üzenetére
Állítólag az oldal ütközések a legrosszabbak, mert a két agyfélteke közötti kapcsolat igen könnyen megszakad, ha az agy tömege ide-oda mozog egy ütközés hatására. National Geographic - en van egy töréstesztes adás, vagy lehet több része is van. De abban sok ilyen élettani hatással foglalkoznak, hogy mi történik az emberrel egy ütközés során.
=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
Nekem nem kellett semmit variálni vele, alapból középre áll be mindig.
Mikor rákötöm a gépre, mindig leellenőrzi magát, megforgatja oda-vissza. Amikor ez megvan, hova áll be a kormányod?
Sajnos lehet, hogy hibás a kormány.Más: Próbálta már innen valaki az rFactor driftes modját? Irányítással kapcsolatban mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
-Mike-
addikt
-
cselt
senior tag
Sziasztok!
Holnap megkezdődik az első Zonda tesztfutam a T.D. Team szervezésében. Watkins Glen pályán 26 körön át fog tartani a száguldozás. Szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt.
Menetrend:
00.00 - 20.00 Edzés (prequali) TS használata ajánlott.
20.00 - 20.15 Qual (15perc - NoLimit Laps)
20.15 - 20.20 Átmozgatás melegítés (WU)
20.20 - 21.00 Felvezető kör, Állórajt, Verseny - ( minimum 1 Boxkiállás kötelező)Csatlakozás a szerverhez:
* Szükséges szoftverek: rFactor v1255
* ZondaRS v1.1
* Szervernév: DriversTeam(Zonda)
* IP: 195.56.146.149:34298
* Jelszó: ZondaHun
* A bajnokságban való részvétel Ingyenes!
* TeamSpeak: 87.229.7.55:8767
* Jelentkezés helye: tdt.tx.hu Forum-ban[ Szerkesztve ]
-
szatocs
őstag
Hello!
Nem tudom, hogy haza érek-e addigra, szeretnék végre mások ellenis versenyezni, nem csak az idővel szemben
Kérdésem lenne: A segítségnél az van megjelölve, hogy autómata kuplung. Tehát mondjuk abs - t nem használhatnék, ugye? Nézet mindegy? Olyan, amilyet magamnak választok?
Van max létszám?
Sajnos még nem jártam ezen a pályán, ha időben haza tudok indulni, kb 1 órám lenne a pálya megtanulására.
Ha nem lenne meg ez a pálya, akkor a szerver adna kiegészítőt?
"TS használata ajánlott" - Ez mit takar?
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
cselt
senior tag
Segítségnél csak az automata kuplungot tudod bekapcsolni, a többi le van tiltva a szerveren. Tehát sem abs, sem kipörgésgátló, sem semmilyen más segítség nem használható.
Nézetből olyat használsz, amilyet szeretnél, de a cockpit ajánlott.
A szervernek van egy max létszáma, de még sajnos nem vagyunk annak a közelében.
A pályát letöltheted a T.D.Team oldaláról. De ittvan a pálya linkje neked.
A TS a teamspeak nevü programot takarja, amelyet ajánlunk, hogy használj, mert így egyszerűen és gyorsan tudsz információt szerezni. Az sem nagy gond, ha nincs mikrofonod, mert úgy is hallhatod, hogy mit beszélgetünk. -
szatocs
őstag
Ti használtok egyébként valami beállítást az autóra nézve, ami nem alap? Váltóáttétel, meg ilyenek.
Nekem az első multis futamom:
Elég rossz ízzel fejeztem be a futamot, mivel az első pillanatban már el is szúrtam. Bemozdult az autó, amikor még piros volt a lámpa, mehettem egyből áthajtani. Utána az áthajtásnál a sebességlimitálónál elfelejtettem, hogy nem 80, hanem csak 60 a sebesség. Erre kaptam egy stop and go - t. Máris örülhettem, mert az első két kör alatt már vertetek rám egyet. Utána pont a mezőnybe kerültem vissza, mereven figyeltem, hogy nehogy kilökjek valakit, húzódtam lefele bőszen, ennek a vége meg az lett, hogy falat fogtam, mert többet néztem a visszapillantóba, mint az útra. Ebből egy olyan kormánymű hibám lett, hogy alig tudtam utána az úton tartani az autót.
Ráadásnak ott volt a sokk, hogy az egyetlen köröm, amelyikben még ép kormányom volt, 1:46 - os volt, Ti meg 1:37 - et, meg ki tudja még miket mentetek. Pedig az 1:46 - ban már megvesztem, úgy nyomtam, igaz utána a szar kormányművel találtam pár helyet, ahol ki lehet húzni nagyobb sebességgel is, vagy szűkebb íven, de szerintem azok a helyek is max 3 másodpercet hozhattak volna.3 hete van meg a kormány, 1 hete találtam a zonda kiegészítőt, eddig összesen vagy 6 órát töltöttem vele, most még 2 - t. De nem nagyon láttam, hogy hogyan lehetne kihozni olyan köridőket. Hacsak nem változtattok valami beállításokat. Ha meg alapon mentek olyat, akkor igen sokat játszhattok
=== Szatocs ===
-
wildrain
addikt
Egyértelmű, hogy mindenki setupol. A legtöbben nagyon jól tudják, hogy mit miért állítanak. Vannak segédletek a neten, leírások, hogy minek az állítása milyen hatást vált ki, de a legjobb, ha kérdezel. Ennek elsajátítása egyébként néhány hónapos munka. Egyrészt meg kell értened mindent, hogy amit állítasz az autón, annak mi lesz a hatása, és még közben meg is kell találnod, hogy a saját stílusodból hogyan tudod kihozni a legtöbbet. Esetleg néhány beidegződésen változtatnod is kell. Szóval ne aggódj, ez a majdnem 10 mp-es lemaradás az első futamodon, alap setuppal teljesen érthető. Főleg, ha csak most kezdtél kormánnyal versenyezni.
Javaslom, hogy vegyél részt közös gyakorlásokon, ott kérjél setupot a jobbaktól, és nézd meg, mit állítottak az alaphoz képest. Ha nem tudod, miért, akkor kérdezz rá. Ha meg akarod érteni, hogy mi mit változtat, akkor próbáld ki, hogy egy már megszokott setupnál csak egy bizonyos dolgot állítasz.Ja, és itt is nyugodtan kérdezhetsz, ha benézek válaszolok, amire tudok.
[ Szerkesztve ]
-
szatocs
őstag
válasz wildrain #693 üzenetére
Köszi! Ha van egy kis időm, akkor mindig nézelődök majd ilyenek után, hátha ragad rám valami.
Azért volt még furcsa, mert amikor nagyobb sebességgel vettem egy kanyart, mint a mögöttem lévő, és kb 1 másodperccel is hamarabb kezdtem a kigyorsítást, akkor is az egyenesben már ott volt mellettem, a végére meg lehagyott. Gondolom áttételen is nem kicsit volt állítva.
=== Szatocs ===
-
wildrain
addikt
Hát Watkins elég szélsőséges ilyen szempontból. Minimális szárny kell, és az áttételeken is biztos nagyon sokat kell állítani az alaphoz képest, úgyhogy ha alapsetuppal indultál, akkor az itt még nagyobb különbséget jelenthetett, mint máshol.
Gondolj csak arra, hogy az F1-ben Monzában milyen szárnyakkal mennek... -
szatocs
őstag
válasz wildrain #695 üzenetére
Kb. 10 kört mentem a pályán a verseny előtt
Nurburgringet jobban ismerem, azon mentem már vagy 200 kört, igaz gyengébb autókkal. Arra tudnál mondani egy Zondás beállítást? 1.57.8xx volt rajta a legjobb időm, a játékban meg a tesztelés során az ellenfelek között a legjobb idő 1.53.4xx
Vagy miket kéne állítani egyáltalán?
=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
Igen, a F1 - es pálya
A Nordschleife - n végigmentem egy lassabb autóval, hát káosz az a pálya. Aki végig tud rajta menni úgy, hogy nem csúszik ki, az már jó. Aki meg időt megy rajta, hááát
1.57.3xx volt most a F1 - esen. De ennél gyorsabbat már nem hiszem, hogy tudnék, ha meg igen, akkor ahhoz kb + 100 kör kéne.
A driftes kiegészítőt nyomja innen valaki? Még kéziféket is csináltam hozzá, de ahhoz, de hiába, ha rosszul van megírva az autók viselkedése, mert szerintem nem így viselkedik egy autó, főleg a kormányzás nem ilyen. Ha közép állásban van a kormány, akkor nincs gond, de amint egy kicsit megmozdítom, bármilyen sebességnél, nagyon bekeményedik, és utána irányíthatatlan az autó.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
wildrain
addikt
Azt szögezzük le, hogy én már nem szimezek, tehát azt nem tudom hogy milyen idő lenne jó.
A setupnak én mindig úgy álltam neki, hogy először a váltót lőttem be. Általában úgy jó, ha a leghosszabb egyenes féktávja előtt eléri a max fordulatot.
Meg kell figyelned a gumihőmérsékletet, hogy egy 5-6 körös táv végén (amikor már nem melegszik tovább), eléri/meghaladja-e az ideálist (a legtöbb modnál 98-100 C, medium guminál). Azt is figyelned kell, hogy a belső szélén és a közepén nagyjából megegyezzen a hőmérséklet, kívül meg kevesebb legyen. Ezt a kerékdőléssel és a nyomással tudod állítani (minél nagyobb a nyomás, annál jobban púposodik a közepe, és a hőmérséklet is növekszik). Próbálgass ki extrém magas és extrém alacsony nyomást is, hogy feltérképezd ezt a dolgot, és figyeld meg, hogy a kerékdőlés (terpesztés) változtatásával hogyan változik a hőmérséklet és a tapadás. A megfelelő gumikeveréket is meg kell találni, mert van, amelyik egy-egy adott pályán szinte használhatatlan (túlmelegszik, vagy éppen képtelenség elérni vele az ideális hőfokot). A lágyabbak hamarabb melegszenek, és magasabb hőfokot érnek el, és az ideális hőfokuk is magasabban van.
Ha már körözgetsz, úgyis érzed, hogy alul- vagy túlkormányzott-e az autó. Leginkább a kasztni dőlésével lehet ezt állítani (meg a szárnyakkal). Majdnem ilyen hatékony, ha a rugókon állítasz (ahol csökkented a rugóerőt, ott nagyobb lesz a tapadás - amíg nem sokalltál be).
Lényeges dolog, hogy ha állítasz valamit a futóműn, akkor az kihathat a gumihőmérsékletre, így azt mindig figyelni kell.Asszem talán ezek a fő dolgok, amiknek passzolnia kell, különben szar az egész.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Kupon kunyeráló
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest