Új hozzászólás Aktív témák
-
basaharc502
aktív tag
Csatlakozom én is!
Én mér az elő részt is szerettem, ez a 2 pedig szebb/jobb/nagyobb.
2 dolog nem tetszik annyira: Az egyik a mesterséges inteligencia -- offline módban gyakorlatilag képtelenség játszani, mivel a társak max golyófogónak jók. Tudom, online haverokkal ez kikerülhető, de én szeretem bejárni egyedül is a pályákat, hogy kicsit taktikoljak. Azt meg nehéz, ha a Vér Istvánkák egyből maszkot fel és szétlőnek mindent ami mozog...
A másik dolog pedig a pályák száma és változatossága. Már az első részben is ez kapta a legtöbb kritikát, hogy kevés a pálya. Itt is ugyan ez a helyzet, és talán még egy picit rosszabb is, hiszen fele annyira sem változatosak a helyszínek. Persze biztos a közelegő dlc-kre tartogatják a többi pályát, fegyvert (azis elég szomorú, hogy 40-es szint környékén az összes fegyver már megvehető) stb...de azért lehetne 4-5 helyszínnel több.
-
basaharc502
aktív tag
Most, hogy mondjátok a nehézségi fokkal sincs minden rendben. A payday 1-ben 3 nehézségi fok van: normal, hard és overkill ha jól emlékszem. Ott a max szint 193..én olyan 130-as szinten állok, de overkill fokozaton csak egy nagyon nagyon jó csapattal tudunk megmaradni....
Namost ezt hasonlítsuk össze a payday 2-vel....Overkill fokozaton már a 10-20-as szintűek is ott bohóckodnak és tegyük hozzá, hogy így is megcsinálható...
A nehézségi szinteteknek így kellene következni:
normal 0-20
hard 20-45
very hard 45-70
overkill 70 -Az lenne a legjobb, ha a rendszer nem is engedné a kisebbeket 1-el nehezebb kategóriába...
-
basaharc502
aktív tag
Érdekes, sokan mondják, hogy bank heist nehéz...nekem idáig nem volt gond vele, még overkillen sem, bár ott jó csapatban is voltam...
Sokan elkövetik azt a hibát, hogy ha ne sikerül csendben és riasztják a rendőröket, akkor össze-vissza rohangálnak, ki-be, ajtó és ablak előtt pötyögtetnek és persze, hogy leszedik őket...
[ Szerkesztve ]
-
basaharc502
aktív tag
válasz Karesz0995 #43 üzenetére
Mondjuk ez érdekes, hogy másfél hete sincs, hogy kijött a játék, de arra sokan panaszkodnak, hogy sok a pénz, de nincs cucc, amire elkölthetnék...pedig lehetőség rengeteg lenne szerintem...remélem a dlc-kbe sokminden lesz...
-
basaharc502
aktív tag
Lehet tudni valami a dlc-k ről? Mert most már egyre inkább kellene egy kis vérfrissítés a játékba...új mapok leginkább..ugye ott van a küldiknél, hogy elvileg day 7-ig lehet majd csinálni őket...szóval lesz olyan map, ami 7 napos lesz..ezt jól gondolom?
Nem ártana pár új fegyver, mod, meg plusz extrák, mert így nem biztos, hogy meg fogja tudni tartani a játékosokat. Nameg persze a dlc-k ára sem lesz mindegy...remélem nem megy majd 10 euró fölé -
basaharc502
aktív tag
Az csak nekem jelent gondot, hogy egy pár száz megás patch miatt kell a játéknak több mint 20 giga szabd hely?
-
basaharc502
aktív tag
Kijött az első DLC és semmi reakció?
Kicsit többre számítottam azért, de persze ne legyünk telhetetlenek...Egyébként így belegondolva, augusztusban amikor megjelent, lényegében egy félkész játékot dobtak piacra...már van 12 patch hozzá, több gigányi javítással, változtatással, most meg már egy dlc..ettől függetlenül különösen jó hangulata van a játéknak, nagyon beletaláltak ezzel a bankrablósóival.
De még mindig kihagyott ötletek tucatjait tudnám felsorolni, amik hiányoznak...Nálam még mindig a payday 1 pályái a nyerők...a 2-ben 1-2 küldit leszámítva valahogy mind annyira hasonló....hol van egy no mercy vagy counterfeit vagy éppenséggel green bridge jellegű pálya.
jó lett volna, ha átveszik az 1 achi rendszerét...pl 200 fejlövés után extra xp stb...
és végül egy alap kérdés: Egyre több a fegyver, amiket lehet tuningolni..ez ok...de miért nem fejlődnek velünk azok is? -
basaharc502
aktív tag
Megmondom őszintén, sajnálom, hogy a készítők így elsz@rják a játékot. Ahelyett, hogy izgalmas/változatos/látványos stb pályákkal tartanák fent az érdeklődést a játékuk iránt, mert valljuk be, hogy a játék legnagyobb hibája a pályák kevés száma és a feladatok változatossága. Ehelyett kapjuk sorba a nem is olyan olcsó és egyébként számomra semmi újdonságot nem hozó weapon pack-eket és külön weapon modokat. Sajnos így 70-es szint környékén nagyon hamar unalmassá válik...
-
basaharc502
aktív tag
Én is hanyagolom egy ideje a játékot több okból:
- Unalmas ugyan azokat a melókat csinálni
- Elsőre soknak tűnik, de kevés pálya, azok sem változatosak.
- Nagyon elvitték a "csöndes" meló irányba a játékot, ellenben az overkill és a dead wish fokozatok már-már extrém nehezek, főleg nem pro csapattársakkal, ami azért kemény, hogy full "tank" ágra csináltam a karakteremet és így is 2-3 lövés és kampec
- Sok fegyver dlc, de minek ha a játékosok 85% csak stealth módban játszik
- Ezért kellenének olyan pályák, amiket nem lehet vagy csak részben (egy ideig) csöndesen csinálni, aztán beindulna az élet...mert ez a játék sztem így lenne élvezetes...meg persze nem úgy,hogy elárasztanak a buldozerek meg cloakerkerek hada...
- Még mindig azt mondom, hogy az első rész pályái sokkal hangulatosabbak voltak - hol van egy no mercy, vagy green bridge, vagy éppen egy counterfeit...ezek is nehezek, meg szívatósak voltak...de még ma is szívesen játszom rajtuk. -
basaharc502
aktív tag
Újdonság, amit eddig nem tapasztaltam: Ma is és tegnap is 6x kickeltek ki, azután, hogy a pályát úgymond megcsináltuk...általában a furgonba szállás előtt, vagy miután biztosítva van a terep és pakoljuk a lóvét...undorító, mocskos dolognak tartom ezt...
Más: A diamond kieget nem vettem meg....ennyire még nem húztak le egy dlc-t sem. De remélem a készítők is látják, hogy olyan dlc-kre van szükség, mint a hotline miami vagy a hoxton breakout...ahol ki is lehet használni az a sok weapon pack dlc-t amiket kiadtak...egyébként így a dlc -75%-ban megérik az árukat. -
basaharc502
aktív tag
Az utóbb időben sokszor tettem fel és töröltem a játékot és megérett egy új post bennem:
Anno ott voltam az előrendelők között szóval mondhatni a kezdetek óta követtem a játék alakulását, sőt a payday első részében is van nem kevés órám.- Már az elején kiadott játékot elszúrták, legalábbis a nehézségi szinteket. Max szint 100 volt és a 4. vagy az 5. kör után lvl 15 körül már kacsingattam az overkill nehézségi szint felé...
- Azonnal jöttek a több gigás patchek, amik úgy, ahogy rendbe rakták a nehézségi szinteket, de az újabb probléma az volt, hogy a hc gamerek hamar elérték a 100-as szintet, jött az infamy rendszer és a dw nehézségi fokozat, amit azóta tovább nehezítettek, loud módban sokszor már a ló tulsó felére esve...
- Látszott, hogy itt bizony dlc özön lesz, pedig anno olyan hírek jöttek, hogy már az előrendelés alatt nyereségesbe fordult a játék szóval komoly pénzlapátolásba kezdtek az overkillnél az egyre hülyébb dlc-k legyártásával, ahelyett, hogy az energiát ötletes pályacsomagok készítésére fordították volna.
- A legnagyobb hiba számomra ott jött be a képbe, hogy ez egy lövölde, ahol a hullámban érkező ellent kell lenyomni és a feladatokat végrehajtani. A stealth erőltetésével viszont pont ezt a koncepciót herélték ki...ebben a játékban nem Sam Fishert akarok játszani és akkor kérdem minek a sok weapon dlc és mod?
- A mikrotranzakció pedig szép nagy szöget ütött a játék koporsójába.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android szakmai topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen