Új hozzászólás Aktív témák
-
vjozsef
senior tag
Jön a karácsony:
"Bármelyik Ozone Rage 7HX vagy Strato Evo 5.1 fejhallgató vásárlása esetén most AJÁNDÉKba kapsz egy Ozone Gaming kulacsot!"
-
Morwola
csendes tag
Sziasztok!
Pár hete váltottam Windows 8.1-re, és feltelepítettem rá az ozone honlapjáról letöltött drivert a Strato Evo 5.1-es fülesemhez. Pár napig teljesen jól is működött, majd mikor 3 nap inaktivitás után bekapcsoltam a gépet, érdekes jelenség fogadott. A driver interface-e olyan, mint Windows XP-n (lehet, hogy ez előtte is így volt, csak nem vettem észre), azzal az eltéréssel, hogy az analog output gombok nem kattinthatóak, és beragadt 2 csatornás módba (kép mellékelve)
A lejátszási eszközöknél be tudom állítani, hogy 5.1-ben szóljon, de a basszust úgy sem érzem.
Találkozott már valaki hasonló problémával?
Esetleg lenne valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm a válaszokat[ Szerkesztve ]
-
Morwola
csendes tag
Kipróbáltam egy másik, Windows 7-es gépen. A driver feltelepítése után hibátlanul működik.
Azonban még ennél is érdekesebb az, amit a saját gépemen tapasztaltam tegnap este:
Végső elkeseredettségemben letöröltem (immáron hatodjára) a drivert a gépről, majd letöltöttem at ozone weboldaláról a legújabbat (persze ugyanazt a verziót). Mielőtt feltelepítettem volna a drivert, előtte megpróbáltam beállítani a lejátszóeszközöknél az 5.1-es hangást, és láss csodát, tökéletesen működött. Néztem, mint borjú az új kapura.
Na de nem álltam le, utána feltelepítettem a drivert is. Előidézte ugyanazt a hibajelenséget.
Eddig hány olyan termék fordult meg a kezetekben, aminek helyes működését a gyári szoftver akadályozta meg?
Hozzáteszem, hogy a windows alapján a drivert 2013 áprilisában módosították utoljára, még bőven a win 8.1 előtt.
Ettől függetlenül továbbra is ajánlom mindenkinek a fülest, igaz, hogy szar a támogatottság, de a hangzása még mindig brutális -
bacsko42
tag
Sziasztok, lenne egy problémám az Ozone Oxid fejhallgatómmal ! :
A helyzet: A fülhallgató működik, a mikrofon is, a magas hangok ( pl ének egy zenében ) nem hallatszanak.
1. Probléma : A bolt, ahol vettem, bezárt/elvitték az ufók, de nem válaszolnak az e-mailre, és a bolt zárva tartott 3 egymás utáni nap is ( Digitaltrend.hu ) (közben beszélek egy céggel, akik lehet tudnak segíteni a garanciában!! )
2. : Valaki aki esetleg ért az USBs fülhallgatókhoz / bármihez aminek köze van az usbhez és a hangadáshoz, attól szeretnék segítséget kérni ez ügyben.
: Kábel forgatás/mozgatás néha segített pár másodpercig, aztán minden a régi. A multimedia irányítóját szét csavartam, nem találtam laza forrasztást stb !
Egyelőre csak távsegítséget kérnék, vagy ha a környéken vagy, csak akkor tudnám odaadni, hogy megjavítsd !
Mindenkinek köszönöm!,,It does not matter how slowly you go as long as you do not stop."
-
vjozsef
senior tag
-
endi77
csendes tag
Végre egy jó kis topc... Hátha tud valaki valamit a supportról,a héten hétfőn küldtem nekik ezt a levelet ilyen formában, válasz egy hét alatt semmi. Még a jelenleg 5 éves Gigabyte K8100 V.01 hez is több segítséget kaptam már az eladótól is... Gondolkozom a Blade vételen, de support miatt lehet hogy No more Ozone lesz a vége, valakinek valami tapasztalat? esetleg Infó, hogy merre próbálkozzak? [2014.01.28. 19:20:14] András foris: Dear Ozone Gaming, Dear Support centre.
I nedd your technmical expertise to solve my problem.
1. In 2012 december I was bought a Wonderfull Strato Evo 5.1 Headset (Cpl:E82759, EAN: 8436532170843) in Hungary. it was Beautiful, smart and sounds Great... The C-medis Driver was great. There were smaller problems but it was Super in this Prize... (problems at start were , changed switch for the mic. , bit deletion , I could prepair it with the C-media driver, low power in Usb connection it was not so discomforted...) But... After a few month the device started to drop down the driver, C.media cant find the device... I Was unaffraid... I downloaded the newest driver, and install it... It solves my problem... For two month... After that taht couldn't help... In April 2013 (knowed that the Guaratee loses) I was opened the control panel. There I saw that the Cables from the Usb side was get off... I made it It worked again for 2-3 weeks.... Opening, same Problem, same solving... Worked for a week... I was Sad.... I would like to use it... But no more cant to make it... The board was faulty. I was enquire for the repair. There cant help me noone. It has no set in Hungary said, where I was Bought this device. I Would like to aks. Can Anyone help me to repair my device? Or changing the board? I'd pay for it... My device is thereabouts 8 month useless. Can you help me, where can I take to be repaired? Or It must To Dump out?Or as a servician collegaue said "Get a soundcard, and make from that a Headset with Jacks..." That is a solution too... But not the best
2. I would like to asking informations (If its possible) that probably when can I buy Ozone Blade Keyboard with hungarian layout to buy in Hungary, cause I cant get informations about it yet...
Respectfully: Foris András -
bacsko42
tag
Kicsit hibás az angol, de egyébként én régebben írtam egy egérpaddal kapcsolatban nekik, azóta sem kaptam választ Szóval szerintem ez halott téma, esetleg gariztatással próbálkozhatsz magyarországon. FPO Hungary a beszállító, velük vedd fel a kapcsolatot
,,It does not matter how slowly you go as long as you do not stop."
-
Morwola
csendes tag
Én kb. 1 hónapja írtam nekik a problémámmal kapcsolatban. Ha egy kicsit visszagörgetsz, akkor ott láthatod, hogy mi volt a hibajelenség. Nekem 2 nap múlva visszaírták, hogy vigyem vissza mert hibás, meg írtak még egy regényt arról is, hogy a garanciális ügyeket nem ők intézik, hanem a kereskedő. Mintha tök hülye lennék. Mindegy, összességében nekem nincs rossz tapasztalatom a supportal. A billentyűzetről sajnos nem tudok nyilatkozni, viszont nekem is fölkeltette már az érdeklődésem, úgyhogy én is szívesen fogadnák tapasztalatokat.
-
endi77
csendes tag
felvettem a beszállítóval is a kapcsolatot, mivel tegnap történt, ezért nem állíthatom, hogy nem válaszoltak. Az angol nyelvü szöveg gépelési hibákat tartalmaz, ez igaz, most láttam, vettem csak észre , azért jól érthető...
összefoglalva: kezdeti hibák amikkel nem foglalkoztam túlzottan... ( fordítva bekötött mikrofon csatlakozás,kis áthúzás (ettől zajos a hangszóró), amit szoftveresen tudtam javítani a c-media driverrel, alacsony usb feszültség, ami azért zavaro, mert nem dughatsz be az alaplai usb-be mellé semmi mást, különben nem müködik... A nagyobb hibák.: Ledobálja a drivert, egy darabig újratelepítéssel megoldható, beszéltem miatta az eladó céggel, nem tudnak rajta segíteni, szétszedtem a kezelőpanelt (mint ittt többen is ahogy olvasgatom a fórumot) és azt láttam, hogy a forrasztásnál a csatlakozás le van törve /nem éri meg mozgatni az zsineget ha nem megy a driver... (pedig csak ez az egyetlen megoldás) mivel érintkezési hiba... újraforrasztottam, mivel sem időm, sem kedvem nem volt a garanciális huzavonát végigcsinálni... 3. újraforrasztás után a nyáklap örökre behalt... (igen, ez az én hibám, forrasztottam, csak normál forrasztópákával...) majd félredobtam, mert infók alapján ennyit bírt... sem időm, sem energiám nem volt 4-5 hónapnál többet utánnajárni... Most probálkoztam, elvittem szakszervízbe (olyanba ahol sok minden mellett ezzel is foglalkoznak) mivel magyarországon nincs szervízpontja... ott közölték velem, hogy a gyártó nem ad ki nyáklapot, és eszközük sincs amivel fel tudnák forrasztani a 14db leosztást a hangszórókhoz, ill a mikrofonhoz... Egy fórumos kolléga sokat segített itt, tanácsaival és kérdéseivel így jobban beleástam magam... A termékem így is garanciális: Ozonegaming.com/Warranty... minden termékre 2 év garancia van! Ez jó hír... Nem kaptam garancialapot amin fel lenne tüntetve hogy a termék megbontása a garancia elvesztésével járna... Szóval részükről a kapufa... A számlámon az szerepel, hogy garancia érvényessége a gyártó által meghatározott időpontig... szervízponton, illetve a vásárlás helyén... Most már azért összegyüjteném hány embernek és milyen gondja van a Strato Evo-5.1el, mert ha nem kapok választ, záros határidőn belül a gyártótól, Fogyasztóvédelemhez fordulok. Lehet hogy belekötnek majd abba hogy megbontottam a terméket... Hmmmm... én meg abba fogok, hogy a termék használatát megakadályozó hibát hárítottam el vele... Amely ráadásul, több helyen utánaolvasva, nagyon sok emberkénél fent áll... Így kötelezhetik a gyártót a termék visszahívására, valamint cserére-kártalanításra.... Jelen pillanatban, úgy vagyok vele, NO MORE OZONE.... -
endi77
csendes tag
jelenleg ennyit tudok mondani... [link] ne vedd meg, G37+hangkártya ha mindenképp vájtfülű vagy..... 60ezerből ki is jön... Ha annyira nem vagy vájtfülű, akkor Trust, vagy Modecom 5.1es... jócskán olcsóbb, és valószínüleg tovább is tart... 8 hónapja porosodó 17ezerért vásárolt strató-val írom ezt...
-
endi77
csendes tag
Mivel a G37es headset is kifutott már, (helyette van G35-ös 40,990HuF) ezért gondoltam körülnézek,hogy a választási lehetőségekről is szó essék... http://www.argep.hu/trend/FEJH/Fejhallgato-5-1.html ezek között megtalálható a virtuális 5.1estől kezdve a valós 8 (azaz NYÓC) hangszóróval ellátott Trust GXT26 elnevezésű "csoda"ig bármi... Volt szerencsém A trust-ról készült felhasználói videót is megnéznem (szerencsém volt, hogy nem hánytam el magam)... Meggondolandóvá tenném az 5.1-es fülesek vásárlását bárki részére is. Azért hogy lássuk nem csak fintorogni tudok, a Thermaltake esport Shock 5.1es virtuális hangzással, kb 20ezer forintért, a CoolerMaster Sirius H600 41.ezerért Illetve a Roccat Kone/Kave 5.1 és a Razer Chimaera 5.1 bizonyosan nem egy rakás kaki, aki megteheti, hogy akár 64.ezerért vásároljon magának fejhallgatót, filmezéshez, játékhoz, az tegye. De Ozone terméket jelen pillanatban nem ajánlatos vásárolni, mert nem egy az ár-érték aránya.
Kedves Vjózsef... Valakinek PM-ben részleteztem már hogy mi különbözteti meg a cart a car-tól és gondolom mivel a beszélgetésünk ezzel abbamaradt, egyet is ért vele. Innentől kezdve úgy gondolom, hogy az itt megosztott kommentjeim nem a nyálverés kategóriába tartoznak, egyszerüen próbálom megosztani a tapasztalataimat az adott termékről,az azzal kapcsolatos ügyintézésről,supportról, azokkal akik tanácsra vágynak, hiszen mindenki ezért bújja ezeket a fórumokat általában...
Remélem akad aki hasznát is veszi ezeknek a hozzászólásoknak -
bacsko42
tag
Sajnos én is egyre inkább jutok arra a döntésre, hogy nem kell ozone többet, két év alatt két ugyanolyan füles ment tönkre, és nem csak nekem, de egx ismerősömnek is ugyan ez a problémája akadt a fulessel. Sajnos nem túl megbízható a márka, a hangzása tényleg kiváló, az anyaghasznalat is, kényelmes hosszú játék szessziok után is, a gond.ott kezdődik hogy 10-12honap használat után dobhatod el, vagy mehetsz gariztatni hetekig. Egy másik ismerősöm is hasonlóan járt a ( előtte a strike 7hx elődje volt nála, de lealltak a gyartasaval és ezt kapta cserébe) strike 7hx fejhallgatojaval, másfél év, 3. Fulese van nála, mert ugyanazzal a problémával kell visszavigye mindig. És nem szamit, hogy vigyázol rá, az első problemabol tanulva rugokat tettem a kábel illesztesekhez, hogy ne torhessen meg.. Sajnos nem oldotta meg a gondot. Ha tehetném megegyszer nem vennék ozone-t, vagy legalábbis addig, amíg nem javítanak a "build quality"-n. Röviden összegezve: kényelmes, jól hangzik, szép, olcsó. Cserébe viszont fel/egy év alatt "elhasznalodik" (bocsi az ékezetek hianyaert, telefonról írtam a hszt )
[ Szerkesztve ]
,,It does not matter how slowly you go as long as you do not stop."
-
Bulitt
őstag
Ez mindig egyed függő. Én Ozone Snow Attack fejhallgatót vettem kb: 6k volt (2 éve). Mai napig tökéletesen teszi a dolgát immár a barátomnál. Kellemes meglepetést okozott. Jó a hangzása, a mikrofon is tökéletes volt. Az új fejesekről nem tudok nyilatkozni. Rajtam kívül még 2 barátom vett Ozone Blade billentyűzetet, és annak ellenére, hogy az egyik nagy Roccat rajongó tökéletesen meg van vele elégedve. Sőt, ő is ajánlotta már barátjának. Én például Razer és Roccat terméket nem vagyok hajlandó venni. Agyon hájpolt drága műanyagkupacok. Annyit nem érnek, mint amennyien "JÓT" mondanak róla. Ozone Radon 5k egerem is volt, ami jelenleg unokaöcsémnél teszi szépen a dolgát. Most egy Cm Storm egeret használok lassan 1 éve. 20k-ba került újkorában és már mállik le a festék az egérről. Mint kiderült ez típus hiba ennél az egérnél. Szóval nem márka és ár függő a történet.
De nem fogok álszentet sem játszani. Közismerten nem a magas minőségről híres az Ozone. Nekem is vannak fenntartásaim a használt műanyag minőségét illetően. Pontosabban szerintem igen gyenge. De ezt mindig elmondom, ha megkérdezik. Ennek tudatában még is amiket vettem Ozone márkában, tökéletesen teszik a dolgukat. Mindig ért valami kellemes meglepetés. Talán azért mert alapból nem úgy állok hozzá a vásárláshoz sem.
Csak egy jó tanács a továbbiakban. Mindig a hazai importőrt keresd elsőnek. Lehet, hogy azonnal cserélik az adott terméket, és neked nem is lesz vele több gondod. Majd intézi ő tovább. Eddig nekem ez mindig bevált
-
endi77
csendes tag
Köszi az infót Bulitt... én most vaciláltam a Bladen, 12-13 knál többet nem nagyon tudok szánni rá, viszont a silány anyagválasztás miatt lehet hogy mégis inkább egy Gigabyte K7 lesz belőle... Hiába tetszett ez jobban, a videók megfogtak a Blade-nél... aztán láttam a fotókat amiket itt raktak fel, és lebeszéltem magam róla... Hasonlóképpen ahogyan az egérvásárlásnál... A4tech BH750 volt, 5 év alatt szétdörzsölődött a kábel, emiatt fogja magát, és nem mozdul... Majdnem rácsaptam az Ozone 5000k-jára aztán eszembe jutott a fejes... Most itt csillog villog egy Sharkoon Drakonia 5000dpi-s szörnyecske... Mondjam azt, hogy ezek után nem merek Ozone terméket vásárolni? így van, pedig hajlok az ujdonságokra, főleg ha van is értelmük... pl én voltam a 2.emberke az országban aki megvette a magyar kiosztású K8100at... az üzletekbe is csak 3 hónappal később került... V.01es verzió... gyönyörűen végzi a dolgát.... (amióta visszaragasztgattam egyesével a kieső gombokat... összesen 14db-ot ) néha azért zavar, hogy az enterem még mindig kiesik, illetve hogy a space gomb folytonos nyomáskor féloldalra döl... de ettől eltekintve rendkívül elégedett vagyok vele
-
DarkFater
tag
Hát öregem nekem nincs Ozone fülesem, mert anno amit vettem lenyúlta kedves rokon és a mai napig használja, de mindegy úgyse nagyon használok fülest.
Én már egy vén farok vagyok, de még mindig baromira nem értem az embereket.
Nálam ami konkrétan kiverte a biztosítékot az a hozzáállásod.Már elnézést de szerinted nem oltári baromság elcseszni egy garanciában meghibásodott fülest ahelyett, hogy kértél volna simán egy cserét??? Aztán meg fikázod, hogy mekkora szar a termék, hehehe...
Ez nagyon beteg öregem, nagyon beteg.
Ráadásul pont írja kolléga, hogy neki az a baja, hogy a harmadikat cserélik.
Bárcsak én is így jártam volna a Geniusommal !!!
De nem.
Csak szedegetem csendben a párom füléről a fülpárnáról a lerohadt műbőrhatású műanyagdarabkákatAddig röhögtünk azon amit a főnök mondott, amíg rá nem jöttünk, hogy ez a mai feladat...
-
DarkFater
tag
válasz bacsko42 #260 üzenetére
Hé Bacsko,
Most olvasom, hogy te is Digitaltrendes ügyfél voltál. Szerintem SOS intézd a garidat a forgalmazóval, mert nekem azt csiripelték a verebek, hogy a Digitaltrendet becsukta a NAV.
Állítólag találtak egy-két apróságot a könyvelésben és berágtak ezért gyorsan léptek és arról is gondoskodtak, hogy kinyitni többé ne nyissanak.
Addig röhögtünk azon amit a főnök mondott, amíg rá nem jöttünk, hogy ez a mai feladat...
-
endi77
csendes tag
válasz DarkFater #281 üzenetére
az adott terméket nem én tettem tönkre, hogy tisztázzuk... a gyenge forrasztás engedett el... ezért nem tanácsos például mozgatni a kábelt a csatlakozórésznél.... Mielőtt szétszedtem volna megkerestem az eladó céget, onnan azt a választ kaptam, hogy javítani nem áll módjukban, elküldetik bevizsgálásra, és csere lesz... ha lesz... én nem akartam belefolyni az itt is többször említett 2.-3. fülesem problémákba, valamint nem szándékoztam 1 hónapot várni a bevizsgálásra. Tény, hogy ez a termék, és gyártó egy rakás Fos. De a boltban ahol vásároltam legalább segítőkészek, és megpróbálják megjavítani...
Mielőtt itélkeznél felettem, ne felejtsd el, hogy nem otthon vagy, nem a családoddal beszélsz... Én a tapasztalataimat írtam meg, ki lehet érte röhögni, kb marhára sem érdekel... A terméket 3 hónapig tudtam használni, beszéltem akkor az eladóval, azóta lassan 1 év telt el, változtak a helyzetek és a hozzáállások...
Az FPO -jé pl egyenlő a nullával, de ez már rám és a fogy. védelemre tartozik.
Ha nem tudsz témába vágó hozzászólást tenni, akkor inkább maradj csendben, és ne írj... -
DarkFater
tag
Nem mondok semmit, de a haveroknak ezt el kell meséljem, hagy röhögjenek ők is egy jót.
Végre itt egy cég amelyik korrektül garizik, és a többiek szerint is okésak.
Nem értem miért küzdesz és szívatod magadat, de hát ha te ezt szereted.....Na mindegy, most már csak azért is veszek én is egy Ozone fülest.
Hátha meghibásodik 2 év múlva és akkor megint adnak egy vadiújat.
Volt egy kollégám akinek ez tutira bejött IKEA-ban és évekig csinálta.De megint eltértem a tárgytól.
Bocsáss meg. Igazad van, részemről történet lezárva. Mennem kell a haverokhoz....Addig röhögtünk azon amit a főnök mondott, amíg rá nem jöttünk, hogy ez a mai feladat...
-
vjozsef
senior tag
Mielőtt szétszedtem volna megkerestem az eladó céget, onnan azt a választ kaptam, hogy javítani nem áll módjukban, elküldetik bevizsgálásra, és csere lesz... ha lesz... én nem akartam belefolyni
Ez a kulcsmondat, mentel a fejed utan, ahelyett hogy a hivatalos utat jartad volna be, es most pedig meg neked alj feljebb. Nem tudlak sajnalni.
Szerinted a fogyved mit fog mondani? Megsimogatja a buksidat es megajandekoz ezek utan? Csak igy tovabb?
[ Szerkesztve ]
-
zo-lee
aktív tag
Kb 3/4 éve vagyok tulaja egy Ozone Strato Evo 5.1 fülesnek, és az égvilágon semmi bajom nincs vele, tovább megyek, teljesen meg vagyok vele elégedve, igaz összehasonlítási alapom más 5.1 fejhallgatókkal nincs.
A bevett gyakorlat nálam is az, hogy amennyiben egy cucc elromlik, és él még rá garancia, úgy azt MINDEN LEHETSÉGES MÓDON IGYEKSZEM ÉRVÉNYESÍTENI, és csak akkor kezdek bele sk. bütykölésbe, ha
1) - a garanciális csere, javíttatás nem megoldható
2) - lejárt a termékre szóló jótállás.
Így endi megoldása számomra is - fogalmazzunk így - elég érdekesnek tűnik, annak tudatában pedig, hogy buhera után akar(sz) még gariztatni, inkább nem mondok semmit
Mindenesetre, ha az én fülesem megadná magát - talán már gari sincs rá - megpróbálnék ugyanilyen kütyüt venni, mert ilyen árban szerintem az egyik legjobb vétel ....
-
Morwola
csendes tag
Bátorkodom továbbmenni:
Csak a 2. pont esetén kezdek neki a barkácsolásnak. Ha a garanciális csere vagy javítás nem megoldható, akkor igenis csapkodom a pultot, hogy adják vissza a pénzem. Attól még, hogy ők nem tudnak mit kezdeni a helyzettel, attól még nem az én pénzemnek kell bánnia az egyébként GARANCIÁLIS hibajelenséget.
És mint mindent, ezt is minden rosszindulat nélkül mondom, csak egy kicsit engem is meglepett a történet
-
endi77
csendes tag
Kb utoljára írom le, ezt már csak a gyengébbek kedvéjért... Nem Gariztatni akartam, hanem Javíttatni akarom, kifizetve a javítás költségét... De mindegy... Fos termék, Fos Forgalmazóval, Fos hozzáállással... Jah és egy Bunkó buta paraszt ügyvezetővel, legalábbis annak adta ki magát... a kulcs nem a nem akartam megvárni, hanem a javíttatni akarom mondat... De hát kockaként én is elsurranok egy egy mondat felett néha... Még szerencse, Hogy a Fac Forgalmazó mellett, ott a Korrekt Kisker, aki legalább megpróbál segíteni a javításban,... (amit természetesen kifizetek nekik, ha megoldják...
-
zo-lee
aktív tag
endi! Ha él még a termékre a garancia, akkor miért nem garis javíttatást választasz ?! Na mindegy, a TE dolgod, de szerintem babra után ne számíts semmiféle együttműködésre a support részéről, hacsak nem jó arcok.
Csak tanács (ha akarod, megfogadod, ha akarod nem) kicsit vegyél vissza, mert ilyen hozzáállással nem biztos, hogy sikered lesz a szolgáltatóknál ....
-
Wholen
csendes tag
Sziasztok! Nemrég vettem egy Ozone Oxid-ot! Az lenne a kérdésem hogy a mikrofon hangminőségét nem lehet átállitani valahogy? Vagy csak telefonvonal minőségben működik? Nagyon idegesit ez a hangminőség, van valami megoldás? Windows 8.1-et használok. Köszönöm előre is!
-
tony6280
csendes tag
Sziasztok!
Nekem egy elég összetett problémám van!
Vettem a hétvégén egy strato evo 5.1-et. Vasárnap lan party volt és ott sikerült tesztelnem először. Minden nagyon jó volt, szépen szólt, a program jól működött.
Este haza értem, otthon összedugtam a gépet, de pluszba dugtam rá egy hdmi kábelt, amire egy tv van csatlakoztatva, de letiltva a képernyője ill. egy vezeték nélküli xbox360 kontrollert.
A probléma az lenne, hogy bekapcsolom a gépet a windowsnak az üdvözlő hangja lemegy és után süket lesz! És pluszba teljesen lelassul a programja, analógnál 6-osra van állítva! Rányomok valamelyik hangfal ikonra, megfagy a kurzor egy pár másodpercre és hang semmi. Ha visszaállítom stereora minden jó lesz!Segítségeket előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen