Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petata

    őstag

    Sziasztok!

    MX-5-ös Mazdánk mellé szeretnénk venni kevésbé kímélős autónak valamit, ami tágas, csendes, és észszerű keretek között fenntartható. Volt már a családban egy facelift előtti 1.8-as C Vectra, amit nagyon szerettünk, így abban gondolkodunk (FL előtti és utáni is játszik). Dízelt nem szeretnénk, a sok városi etap és a nagy meghibásodási rizikó miatt (pedig szívem szerint azt vennék).

    A következő kérdések merültek fel bennem:
    - Az 1.8-as motor nem túl kicsi ehhez a kasztnihoz? (figyelembe véve, hogy országúti használat is be-becsúszik, ahol kicsi benzinesekkel necces előzni)
    - A 2.2-es szívóbenzines a TC szerint a 20 legrosszabb motor között van, ez tényleg ennyire sz@r konstrukció? Választék hasonló mértékben van belőle, mint az 1.8-asból, és amúgy sokkal szimpatikusabb lenne. Azt olvastam ebben már van kettőstömegű lendkerék, ez egy ilyen motorban is képes elszállni?
    - Milyen típus-specifikus dolgokra érdemes odafigyelni vásárláskor, hol érdemes átvizsgáltatni az autót?

    Előre is köszi a segítséget.

    Peti

    [ Szerkesztve ]

    I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.

Új hozzászólás Aktív témák