Új hozzászólás Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz forceberg #7022 üzenetére

    1. Csak az olajadalékok többe kerülnek, mint ammenyiért a mannol árulta az olajat, innen bukott ki, hogy a specifikációkat nem tudja. Nem azt mondtak, hogy tönkre tesz az autót, csak, hogy a mannol hazudik az olaj paramétereinél.
    Mannol nagyon jó hidrokrakkolt alapot csinál, ami sokat segít, hogy ne legyen nagy baj. De az adalékok már nem kerülnek bele.
    Orosz oldalakon a Mannol elemzéseken röhögnek. Például itt írják, hogy ezért az USA-ban már beperelték volna a Mannol-t.
    Ahogy a videoban is volt, hogy a motor degradálódása egy lassú folyamat, sokára derül ki hogy rosszul volt cserélve az olaj.

    Magas szilícium:
    Valószínű csak olajat cseréltek, levegő szűrőt nem.
    "Ennek oka a nem megfelelő levegőszűrőben keresendő, esetleg a motor karterszellőztető rendszere nyitott valahol. Jellemző, hogy amikor a szerelők nagynyomású kompresszorral, részleges tisztítás okán megfújják a papírbetétes levegőszűrőt, akkor az irányított, nagynyomású levegő roncsolja a papír elemi szálait, a szűrő szűrési küszöbét feljebb nyomja, így bejuthat nagyobb méretű és mennyiségű por."

    Eddig mindenki azzal jött, hogy a gyártok mérnökei jobban tudják.
    Most linkeltem egy Toyota Mester diagnosztát, de annak sem akarunk hinni.

    [ Szerkesztve ]

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

Új hozzászólás Aktív témák