Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz EQMontoya #59478 üzenetére

    Katica anno, amikor először próbálta a Minit, az első gázadásnál összepisilte magát, amikor a lehúzott ablakon keresztül megtöltötte az autót az a mély brummogás, amit az tudott. Persze az még a négyhengeres 1,6-os volt, de azt el kell ismerni, hogy motorhangban nagyon ott vannak a bajorok. A három henger már egy kicsit kopog, de sikerült olyan jól leszigetelni magának a motornak a hangját, és cserébe a kipufogó felől egy, az előzőhöz hasonló mély brümmögést beleügyeskedni, hogy ha nem figyelsz, fel sem tűnik, hogy csalás az egész. Menni meg úgy megy, ahogy kell. Az előzőn 15-ös kerekek voltak, ezen 17-esek, ebben már van módválasztó sport, normál, és gazdaságos üzemmel, eleve mintha egy kicsit úgy lenne keményebb a futómű, hogy közben javult a csillapítás, ellenben a kerekek még mindig kint vannak a sarkokon, és a motorháztetőből még mindig csak a lámpák dombocskáit látod magad előtt, és az egész olyan érzés, hogy ha kitennéd a kezed, meg tudnád törölni a fényszórót. Jó, 100 kg-mal több lett maga az autó, cserébe van 10 extra lóerő, és bár feelinges volt, hogy el kellett az előzőt pörgetni 4000 körülre, hogy úgy igazán meginduljon, azért annak is megvan a varázsa, amikor már 2000 körül ott a teljes erő a lábad alatt. Elképesztő egyébként az áttételezése, ez az első autó, amit vezettem (pedig volt pár), amiben könyörtelenül vissza kell kapcsolgatni egyesbe, ha lelassul, és nem csak akkor, ha megállsz. 30-as táblánál 3-asban már fuldoklik, kettesben diszkrét 1500-2000 körüli fordulattal húz. Hatosban, 4000-nél valahol 180 körül van a mutató. Mezei közúton, ami itt 100-as, de szinte állandóan 80-ra van lassítva, gyakorlatilag kínzás akár ötösbe felkapcsolni. Szóval a váltással van munka bőven. A Mazdához képest borzasztóan fura, mert az meg már 50-nél kéri a hatost, cserébe 140-nél már 4000 fölött forog autópályán.

    tildy: A kereskedő srác, akitől vettük, közel 2 méter magas volt, és meglehetősen testes. Ő kényelmesen elfért benne. Évek óta Miniket árul, folyamatosan használja is őket, épp beszélgettünk, hogy nincs dedikált céges autó, amit kapnak, elvárják tőlük, hogy az éppen a szalonban lévő kipróbálható autókat hajtsák, hogy minél jobban képben legyenek. A másik eladó srác is 1,90 körül volt amúgy, de ő egészen vékony volt. Persze a sportülések max normál testalkattal igazán kényelmesek, ha valakinek szélesebb a háta, azt el tudom fogadni, hogy kicsit szoros lesz a kagyló. Üléslap megint nem gond, mert a combtámasz kihúzható, magasságállítás természetesen alap. Jellemző módon egyébként a 175 centimmel kb a teljes ülésút egyharmadánál van az ülés - a kormány felé tendálva -, tehát bőven lenne még benne játék hátrafelé. Így egyébként mögöttem a lányok még elférnek, ha nem is kényelmesen, nyilván ha jobban hátratolom, hátul megszűnik a lábtér, de leszarom, ez második autó, szinte folyamatosan egyemberes használattal. Másrészt a lányok várhatóan nem nőnek nagyon túl rajtunk, Borka kb 2 éve utolérte az anyját magasságban, azóta talán 5 centivel hagyta el, de pl. a lábméretük még mindig egyforma (37-es), Réka pedig amióta közösségbe jár, mindig a tornasor végén bujkált. Szóval, ha neked kényelmetlen, ne vedd, ennél nem kell több érv, de ettől még nekem meggyőződésem, hogy a vezető-, és utasülés tágasabb, és kényelmesebb benne, mint némelyik kompaktban.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák