Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz manning75 #31577 üzenetére

    Persze, hogy nem kell. 2.0-s PCI Express interfészben is megy például. Csak 4.0-s sávokkal a leggyorsabb.

    (#31572) Yodamest: Igen, nagyjából ez lesz. 4.0-s portban bizonyos játékokban, ahol azért a pufferek jó része host visible és coherent memóriába van pakolva, átlag 6-8%-kal több fps-ed lesz a 3.0-hoz viszonyítva. Ennyi.

    Itt látható, hogy miképp viselkednek azok a játékok, amelyek nagyon is erősen használják a host visible és coherent memóriatípusokat: [link] - kell nekik az extra PCI Express sávszél, mert ilyenkor az NVIDIA GPU-nak a rendszermemóriáig kell mennie a pufferekért, és nem mindegy, hogy mekkora sávszéllel olvassák és írják azokat ottan.
    Ugyanez igaz az AMD-re, csak azzal a különbséggel, hogy az AMD memóriaszegmentálásánál a CPU megy a GPU VRAM-jába a pufferadatokért, de a gond ugyanaz, nem mindegy, hogy a CPU onnan mennyire gyorsan olvas, és mennyire gyorsan ír.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák