Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Pug #2575 üzenetére

    nem ő ennél többet mondott,azt is mondta, hogy a becnhmarkok célja a lehető legnagyobb terhelés elérése. Bár valójában ez sem igaz. Lehet olyan bechmark aminél ez a cél, de akkor azt mérik, hog hogyan viselkedik egy rendszer extrém helyzetekben. Általában viszont arra kiváncsiak, hogy egy adott terhelésre hogyan reagál a tesztrendszer. Értsd: hogyan teljesít dx10 alatt pl, vagy ennél specifikusabb is lehet, milyen jól futtat egyes shadereket, vagy pl mennyit javítanak a dx10.1es újítások dx10hez képest, és itt egyetalán nem az a lényeg, hogy kipadlózzák a GPU-t hanem hogy az eredmények minél jobban jellemezzék azt amit mér a benchmark. Ez okozhat akár 60%-os terhelést is, főleg ha valahol szűk keresztmetszetek vannak a rendszerben, pl egy gyenge CPU, kevés vram, túlzott shader load, akármi. Az a bench, amelyik a lehető legnagyobb terhelésre van kiélezve( legyen az CPU/GPU ) elég specifikus számításokra épül, mert a 100%os terheléshez gyakorlatilag nem végezhet IO műveleteket a rendszer, vagy csak nagyon minimálisat, mert nincs idő várni a tárolókra. Abban a pillanatban, hogy nem áll rendelkezésre a kívánt adat a számításhoz, órajelek esnek ki, ami visszaeseést jelenet a terhelésben,

Új hozzászólás Aktív témák