- Xbox Series X|S
- EA Sports WRC '23
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EAFC 24
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Új videón az Indiana Jones and the Great Circle
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Call of Duty: Black Ops 6
- World of Tanks - MMO
-
GAMEPOD.hu
Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Igen, nagyon limitálja a CPU a teljesítményt a Witcher 1-ben.
Nagyon 1 szálon megy a játék, végül is DX9-es.
A 4,2 GHz-en járó 2600k-n is beesett emiatt a teljesítmény, pedig ott közel dupla az egy magos teljesítmény a 8350-hez képest.
Például a városban nagyon betud esni az fps, hogyha magasabb helyről messzire eltudsz látni benne, ilyenkor sok épületet kell megjeleníteni.
Hogyha visszaveszed a látótávolságot közepesre, akkor megjön a teljesítmény is.
Sajnos a Witcher elég csúnyán skálázza a látótávolságot, nem fokozatosan tünteti el a részleteket, hanem helyette egy szürkés ködszerű fátyollal csökkenti azt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen