Új hozzászólás Aktív témák

  • Atos23

    senior tag

    válasz PistikJozsef #3653 üzenetére

    Próbálj ki egy DELL 3-4-5 éves helyszíni garit... :) Én sohasem kérek a helyszínre csavarhúzós mérnököt, így a következő az ügymenet:

    Kedd délután négykor beszólok a DELL-hez, hogy bekakált a HDD. Különösebb kötözködéses telefonálgatás nélkül, másnap délben futár hozza az új vinyót. Kicserélem szerdán, és csütörtökön futár jön a régiért. Na ennél jobbat kitalálni sem lehet... :R

    Másik eset: Beszólok a DELL-hez gari lejáratának napján, hogy az akkum élettartama lecsökkent az eredeti 3 órásról 2,5 órásra. Másnap futár hozza a zsír új akkut, a régit megtarthatom, így lett összesen 5,5 óra akkuidőm.

    Letörtünk egy billentyűt a keyboardról? Nem gond, a DELL azt is kicseréli, hiszen nem bírta a konstrukció a terhelést.

    Lejárt a garancia 2 hónapja? Az sem gond, a DELL ad 3 hónap méltányossági gari időt, hiszen nem úgy van az, hogy lejár a gari, aztán másnap dobhatom kukába a gépet ha megáll...

    Le a kalappal. :R Ezek után az egy hetes gyorsított ügyintézéses Asus, Acer, Fuji, HP, stb garanciát sz@rba sem nézem, mind kötözködős balfék gyár, akik papírok meglétén, no meg a rendeltetésszerű használaton lovagolnak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák