Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dokiph

    csendes tag

    válasz Astroboy #4 üzenetére

    Amit elfelejtettem és fontos lehet, hogy a textúrát (Texture Quality-t) azt mindenképp maximum HIGH-ra tedd, ne ultrára, mert az már sok lesz a 2070-nek, túlmenne a 8gb-on és kevésbé lesz úgy stabil.
    Amúgy a kártyád kicsivel többet is tud, mint az én 5700-asom, tehát az bőven elég lesz neki így.
    A processzorigénye nagyobb ennek a játéknak, azt meg úgy tudod nagyjából korrigálni, hogy ráteszed menüben 1080p-re, ezután kb. 115 és 130 százalék "Resolution Scale"-re teszed a felbontást, ezekkel érdemes próbálkozni, kipróbálni "-tól-ig".
    Azt hangsúlyozom, hogy én nem használok a beállításokban FSR meg DLSS, ilyesmiket, hanem csak natív-felbontáson van a játék, úgy élesebb és szebb lesz szerintem.
    Továbbá az Anisotropic az 16x-os, a GTAO-t azt próbáld ki Enhanced-től Ultrá-ig bármit, hogy így is a kártyádra tegye jobban a "terhet úgymond" a játék, mert akkor fog jobban futni nálad is.
    A "MotionBlur" nálam 0, Anti-Analising TAA-ra van téve. A "post-processing" pedig "standard"-on van. A "Tessellation" pedig szintén "standard.
    A többi opció (a "Preset=Custom" alatti beállítások "táblázatos-oszlopnál") High-on van.

    Egyszó, mint száz::
    a menünél jobb oldalon írni fogja, hogy GPU-t vagy CPU-t terhel-e az adott beállítás.
    Ahol "GPU and CPU" van írva, ott én HIGH-nál tovább nem mentem a proci miatt.
    A GPU-t terhelő beállításokat tettem nagyobbra, a CPU-hoz tartozókat pedig legfeljebb "high".
    Hangsúlyozom még1x, hogy a videokártyád több, mint elég a játéknak.
    A procinál kell figyelni, arról a "terhet levenni" úgymond.
    Tehát nem lesz akkora probléma a "korosabb" CPU-típusoknál sem (azaz proci általi "lag" avagy "szaggatás" ritkábban, kevésbé lesz jelen).

    Szívesen! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák