Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • turistakolbi

    aktív tag

    válasz rokapet #19465 üzenetére

    Hidd el.. Szomszédod milliónyi hibát követ el. Nem írja alá, kihagy pár papírt, baj van a mérővel, adatokkal, nem jó a fénykép, nem küldi vissza aláírva, stb stb.
    nem látja az e-mailt. hetek/hónapok csúsznak el a magánszemélyek hanyagsága miatt.
    Érdekes... nekem minden elsőre ment, mert képes voltam elolvasni 3 sort, hogy mit kell beadnom, és milyen formában.
    Beadja az igényt... de a mérő nem az Ő nevén van... a meghatalmazás hát az nincs. stb stb stb. A részleteket nyilván nem tudod... csak panaszkodik a szomszéd, hogy hülye az elmű hülye a cég aki intézi. Érdekes nálad simán ment, nála miért nem ? :D

    Van az a jó öreg mondás.. Ha körülötted mindenki hülye, el kéne gondolkodnod, hogy talán csak "Te" vagy hülye :D

    De tény, biztos nem szereltettem volna E-onnal.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.twitch.tv/muerte188

  • ladyka

    csendes tag

    válasz rokapet #19465 üzenetére

    Én telefonon elertem a központot és ott segítőkészek voltak már amennyire tudták. Ahogy utólag megtudtam az eon solar csak a nevében eon. Semmi más közé nincs az eonhoz. Egy cég áll mögötte papirmunkara/beszerzesre és több alvállalkozó szerelesre melyek (szerintem mindegyike) saját cégként is építenek rendszereket. Ezért első a saját biznisz utána az eon. Ami érthető. Ami bosszantó, hogy ezt nem hangoztatják, utólag tudod csak meg ha elbeszelgetsz a szerelő csapattal. Legalábbis nálam ez így volt, ezt mondták nekem. Az én szerződés aláírásom és az óra csere között 7honap telt el. Az engedélyeztetés után a szerelésig 3honap. Egyébként a szerelocsapat korrekt, profi és abszolút segítőkész volt. Kár, hogy hiba esetén nem őket kell hívni és nem biztos, hogy ők jönnek, de remélem sose lesz hiba. :)

Új hozzászólás Aktív témák