Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #9486 üzenetére

    Nem csak CVT-s robogó van: van kéziváltós, lábváltós, S-ECVT, félautomata.
    És még biztos van egy rakás típus, amit kihagytam a példákból...:B Viszont:
    így fogalmazok, mert több rossz emlékem van arról, hogy bizonyos emberek
    fejében a "robogó" tényleg csak a segédmotoros kerékpárt jelenti... Van ami
    inkább vicces emlék, van ami kicsit bántó, van ami meg a kettő elegye.:R

    Az szokott viszont kiakasztani (ezen kaptunk össze ludsimonnal!), amikor a
    segédmotoros kerékpár tuningolásával egy "öszvért" kapunk, ami valóban fel
    tudja venni a lépést ebben-abban a nagy(obb) robogókkal - de attól még nem
    lesz "ugyanaz", valamint ha néha le is gyorsulja, az nem valószínű, hogy ezt
    a "legyorsult" gépjármű vezetője úgy éli meg, hogy most jól "le lett alázva"...

    Ahogy nem kezdek "versenyezni" pl. GSXR600-zal sem, mert nincs értelme:
    ha éppen megelőzöm (szükség volt a forgalmi helyzet miatt rá), tudom, hogy
    nem kap vérszemet, hogy megmutassa a "robogósnak", hogyan kell "alázni".

    - főnök: mopedre sportkipufogót??? (180 ccm, 15LE, 120 km/h: moped?!:F)
    - haver: de hát ez olyan, mint egy nagy robogó! (150 ccm, s valóban: robogó)
    - oktató: a robogó NEM motor! (Sor4 600-ast akart eladni nekem kezdésnek,
    és durván gyilkos szemekkel nézett, hogy én majd "robogót" szeretnék... Ja,
    hát nem 50-est, hanem mondjuk 500-ast. De robogót, mert az a praktikus...)

    Milyen elektronika van az SH kuplungjában?:D Nekem ez teljesen új.:))

    Ui: megjegyzem ugyanaz a főnök kérdezte ma, hogy az SR50 viszi a 90-et?
    Mondtam neki, hogy kizárt. Esetleg nagyon megtuningolva, vagy óra szerint.
    (Örült a hírnek, mert nem szeretné, ha a 14 éves kisfia 90-nel száguldozna.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák