Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz kcsa #1061 üzenetére

    Nem robogó az tény
    Akkor meg mire mennék vele?:D Amúgy mindig az kiabál a leghangosabban,
    akinek a háza ég... Szipiszupi injektoros gép, ami betolja az arcába a 6,5-et?
    OK: félre volt görgőzve nem kicsit, szóval jogos, hogy a gyári setup híve vagy.

    Amúgy úgy tudom, Madisonnál 17,8 gr a gyári súly. (Gondolom a 17-re csak
    lekopott, vagy a szerelő nem mérte meg nagyon pontosan.) Dr. Pulley pedig
    a gyári alá 10-15%-kal javasolja lőni. Magyarán a 16-os, s a 15-ös is ajánlott.
    (Csúcsteljesítmény érdekében így utólag, látva az eredményt 15-ös a nyerő.)

    Mosquito34: értem, de mégis megcsináltátok... Miért? Mert érdekelt a téma,
    és úgy gondoltátok, hogy megéri? Persze, senki nem fizeti meg a tuningot, s
    nem is "eladásra" tuningolom a gépet - hanem a magam szórakoztatására.:K

    Kevés értelmes nagyobb ccm robogó van a piacon. Viszonylag olcsón pláne!
    Ez van. Többször leírtam már, hogy szeretem a motorom, nem akarom most
    lecserélni: kap egy pici tuningot, amitől jobban érzem magam, és kész... Ha
    most ettől 6L körül fog kajálni a városban, hát istenem: egyszer élünk...:R

    Amúgy baromi érdekes, hogy a Varának milyen kicsi a fogyasztás "szórása",
    míg a Madisonnak milyen nagy. Nem akarom megint felemlegetni, hogy mikor
    ugyanazon útvonalon, ugyanazon tempóval / körülmények közt gurultunk, már
    előnyben volt fogyasztásilag (még kormolós kipuval is). Ellentétben a várossal.
    Persze nekem a 120 akkor egy eléggé parázós (remegős, stb.) tempó volt, Te
    meg aludtál/kávéztál a Varán, szóval értem én a "dimenzióbeli" különbségeket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák