Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz -Mosquito- #1057 üzenetére

    Fele annyi idő alatt (sem) vagyok 100-on mint Te. (~3.6-3.9 mp)
    1000 ccm VS. 383 ccm, ez aztán a FAIR összehasonlítás...:))
    Meg aztán mondtam, hogy a Varára fel sem mernék ülni, nem az én
    méretem, és akkor még finoman fogalmaztam. (SW600 is necc, bár
    az legalább nem olyan magas...) Megvan, hogy nem azért hangolom
    a variót, mert "Nexust akarok verni" (LOL), vagy Varához felzárkózni?
    Ugyan! Nem MÁS motorokhoz hasonlítom, amikor hangolom, hanem
    magához, hogy milyen gyárilag, és milyen behangolva...:D A Maja pl.
    a Multivartól egy emberes lökést kapott: sokkal élvezetesebb lett vele
    a motorozás. Mellékhatásként +0,5L biztos elfogyott, főleg az elején,
    amikor tépkedtem neki, élveztem a "kirobbanó" extra erőt.:D Ez van.
    (Aztán idővel picit "lenyugodva", csak be lehet vele megint nézni arra
    a fogyira (kb.), amit Multivar nélkül is tud. Hogy is van ez? Na így.;))

    Vele, azaz nem más motor ellen! Bár bevallom, ott az is alapja volt a
    tuningnak, hogy egy rendszám nélküli pizzafutár otthagyott csúnyán:
    nem értettem, hogy miért ilyen lomha. 6500-on. 8000+? Sokkal jobb!

    Ui: tudom, hogy T-maxból van karbis és injektoros is, de nem hiszem,
    hogy azok egyformán fogyasztanának, és Andrew egy karbisnak tolta
    le a torkán a 8-9 liter benyát 100 km-en (mondjuk hajtotta rendesen)...
    Arra tippelnék, hogy egy injektorossal ennyit nem lehet megetetni...:D

Új hozzászólás Aktív témák