-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fryskitt
addikt
Mai nappal a cégünk, ami egy még nagyobb cég része, átállt a T-mobile-ról a Vodafone-hoz (no komment, pedig lenne mit!), a régi kártya már nem él, az új meg még nem (korlátozva van állítólag). Jól kezdődik a Vodafone-os korszak, mondjuk személy szerint eddig is utáltam őket, de ez csak rosszabb lett. Mindegy, felhívtam az ügyfélszolgálatot, bár tudtam, hogy az összekötő nélkül semmire nem megyek, de hátha. Nos... semmire nem mentem. Érdemi válasz nem volt, amerikaisra vették a figurát, hogy azt mondja: "Kérem nem működik a mosógép.!" válasz: "Uram, bedugta a konnektorba?". Nagyjából ezen a szinten ment, majd közölte, hogy nem tud semmit csinálni. Szóval.... céges ügyek bukó, a rokonságnak meg írtam e-mailt, hogy ne essenek kétségbe, hogy nem érnek el. Mindenesetre előítéletekkel indultam neki, és csak rosszabb lett. Király cég ez.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Nem merem leírni, melyik ez a cég, de itt egyszerűen nem lehet ablak. Muszáj folyamatosnak lennie. Ha van is ablak, akkor meg kellett volna oldani, hogy máshogy működjön. Amúgy pedig van, ami működik, van, ami nem, ez a szám már öt órája nem.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
válasz RedSix #29201 üzenetére
Szia, biztos. Elvállaltak valamit, amihez nincs meg a megfelelő infrastruktúrájuk. A számom egy másik srácnál van, az ő régi száma eddig nem működött, most egy fél órája pedig az enyém lett. Ez civilizált világban nem fordulhat elő. Persze azon az áron, amit beajánlottak, nem is lehet gondolom szolgáltatni.
Részemről polgári pert indítok, kártérítést kérek és aztán felmondom az egészet. Eddig is szar volt a Voda, most meg végképp elásták magukat.Bozek: nem, nem 70-est hívok, gondolhatod. Az én számom van ott, az övé itt.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Elvileg lehetne, de azért nem vsz, mert 12 órán keresztül az én SIM-em nem volt aktív, a számom meg másnál volt. A kapcsolattartóval azt kértük, hogy akkor egyszerűen tiltsák le a kártyát, hogy legalább ő ne kapja meg az sms-eim, meg a Viber üzeneteim, erre most azt bírta csinálni ez a példás cég, hogy elkezdett működni az én kártyám is, de a másik fél számával.
Az összes üzenetem oda érkezik meg.... amíg mobilneten vagyok, ha otthon a wifin, akkor meg hozzám. Hát ezt így nem lehet.Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
válasz Tomeeka28 #29213 üzenetére
Szia, én, az indulatos kolléga, majd kitalálom, hogy hogyan lehet. Neked viszont sok sikert egy ilyen helyzetben - ha lesz - , amikor a banki adataid, az összes személyes dolgod megy máshoz. Biztosan nagyon megértő leszel akkor is, ha megtörténik veled. Nem értem, hogy pontosan miben kellene nekem megértőnek lenni, de azt is feltudom ajánlani, hogy majd jól elrontok rajtad valamit, ha egyszer a kezem közé kerülsz, és elvárom, hogy értsd meg. Egyébként is hogy jössz ahhoz, hogy megítélsz és kb lehülyézel.
Kivéve, ha Vodafone-os alkalmazott vagy, mert akkor sajnállak, ha meg Vodafonoe-os vezető, akkor meg jobban kellene dolgozni, nem pedig itt osztani az észt.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Azért, mert jeleztük a hibát, akárki volt is az oka, és ennek ellenére órák óta nem változott semmi. Elég egyszerű kérés volt: tiltsák le a kártyát. Ennek 5 órája. És nem tiltódott le. Ez már csak nem a céges összekötő hibája, nem? Ott voltam, amikor beszélt a vodafone-os nővel. Egy letiltás meddig tart? Ha mondjuk ellopnák a kártyát? Az idegen meg azóta kapja a nekem szánt üzeneteket.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Elismerték a hibát a Vodafone-nál. Ugyanakkor nem történik semmi. Az én számom másnál, más száma nálam, szerintük az a megoldás, hogy keressem meg a másik embert és cseréljük meg a kártyákat. Az, hogy ki fizeti azt, amit ő telefonált az én kártyámról és amit én az övéről, senki nem tudja. Vagyis tudják: én fizetem az övét és ő az enyémet. Mert a számlázásba nem lehet belenyúlni. Ő használja az én adatcsomagom, én az övét, és ezt sem tudják helyrehozni. Be tud lépni az én Viberembe, én az övébe. A Vodafone szerint ezzel nincs mit tenni. 24 órája másé a személyes adataim jó része. Mindenki gondolja meg ez után.........
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
válasz Daffni2 #29231 üzenetére
Én nem értem, hogy itt hogy jön az, hogy "szerintem" meg "erősen kétled". Gratulálok. Ez azt is jelenti, hogy NEM SZOKTÁK elismerni, ha hibásak, ha nem. És ehhez csak gratulálni tudok. Neked meg a felesleges lojalitásodhoz. Ha ott dolgozol, inkább csendben lapíts. Ha meg semmi közöd az említett céghez, akkor meg miért okoskodsz itt? Vagy csak vitatkozni szeretsz. Az jó. De semmilyen formában nem vettél részt a probléma kezelésében, minek nyilatkoztatsz ki?
A kapcsolattartóval együtt beszéltem azzal, aki a Vodafone-nál az illetékese a cégnek, ő pedig elmondta, hogy rosszul regisztrálták a számot, ott, ők (ami előfordul, mindenki hibázhat), és sajnálatát fejezte ki. Nem volt ezen kívül más összekeverés. Erre azt mondod, hogy szerinted nem így volt. Irigylem a hozzáértésed és a csalhatatlanságod. Basszus... jó neked.
Ettől azonban TELJESEN FÜGGETLENÜL: nem javítják a hibát. Nem igazán érdekel, ki hibázott, a Vodafone-nak LEHETŐSÉGE van helyrehozni, de nem teszi. A baj nem a hiba, hanem az, hogy pont semmit nem csinálnak azután sem, hogy jelezted, hogy nem jó.
Nem értem, miért véded őket, csak azt tudom kívánni, járj te is így, és meglátjuk, hogy reagálod le.club1: A másik ember az ország másik végében... ezt azért nem gondolja senki komolyan, hogy oda megyek majd, ugye? És nem is fizetek semmiért, ez is megvan, ugye? Holnapig vagy megoldják, vagy egyszerűen lemondom. Ennyi. Elsősorban nem nekem jó, hogy benne vagyok, tehát ez sem érdekel. Vannak remek korlátlan csomagok, manapság nem igazán számít ez a flottásosdi, sőt inkább csak a baj van vele, pont amiatt, hogy nem én intézem a dolgaim.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
válasz Daffni2 #29234 üzenetére
Próbálok higgadt maradni...
Szóval, még mindig nem értem azt a magabiztosságot, amivel azt állítod, hogy "nehéz elképzelni" mást, mint, hogy a mi ügyintézőnk hibázott. Ezt megmagyarázhatnád.
Amúgy meg saját magam hallottam, hogy elismerték, hogy ott rontották el.
És még egyszer, nem ez a baj. Hanem, hogy nem tesznek semmit. Reggel 8 óta.
Amit mondasz, azon meg túl vagyunk. Azt mondta a kedves vodafonos ember, hogy
VAGY találkozom a másikkal és fizikai formájában kártyát cserélünk (ami nem megy, mert az egyik nano, a másik micro), plusz ha elmegyek mondjuk Békéscsabára, az több, mint az egész évi kifizetnivalóm a beszélgetésekért, plusz szabit kell kivenni, plusz, plusz, plusz.
VAGY bediktáljuk neki azt a bizonyos 20 jegyű számot mind a ketten, és akkor nem kell cserélni, kikapcsolják mindkét kártyát, újratársítják, majd visszakapcsolják és violá: működik.
Ezt déli 12-kor megtettük, de még mindig változatlan a helyzet.
Amúgy a Vodafone-ről annyit, hogy a telephelyen lévő kb 700 kártyából kb 300 nem aktív, több, mint 12 órával a korábbi szolgáltatás megszűnése után. Azt mondtátok, hogy max 4 óra az átállás. Erre is van jó magyarázat?
Szerintem az történt, hogy a Vodafone túlnyerte magát a tendereken, nyakába szakadt ez az egész átállás, erre van egy Marika meg egy Zsuzsika, és nem bírják.
A vége az lesz, hogy nem a kártyacserére utazgatásra szánok pénzt és időt, hanem szépen megkeresek mindenkit, akinek a mai napig nem működik a telefonja és szépen együtt, perközösségben érdeket érvényesítünk. Legalább kiderül, hol a hiba és még némi kártérítés is jut majd mindenkinek.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
válasz Vangelis #29239 üzenetére
Ha már be van aktiválva egy szám, akkor nem kell SMS. Bekapcsolja a telefont, az fellép a netre és kész. Nem is jönnek meg nekem az írások azóta.
Bozek: a számom, barátom, ami nem volt nyilvános. És ameddig észre nem vettem, a bankolásom utáni sms-ek. És az összes többi sms, amit a barátaim írtak. És jó néhány ismerősöm titkos száma, a nevével együtt, lévén bemutatkoztak. Ez nem elég?
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
válasz Daffni2 #29234 üzenetére
Amúgy pedig:
A SIM kártya, amit kaptam, az benne volt egy celofánban. Ezen van egy vodafone-os ragasztás, amin rajta van a vonalkód, alatta a 20 jegyű szám, és az én valós mobilszámom. A kártya, ami benne volt, az meg nem ezen a 20 jegyű számon van. Tehát, ha úgy tetszik, olyan, mintha rosszul csomagolták volna. Az a kártya, ami benne van, nem az, aminek a vonalkódja a celofánon van. Azt pedig nem a mi kapcsolattartónk ragasztotta rá.Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Lovagolhatunk ezen.... Senki nem hívhatja fel a Vodafone-t,csak a kapcsolattartó. Ez egy. A másik az, hogy el lett mondva, hogy 4 óra alatt át kell állni. Most 24 telt el. Ezek az emberek jelezték, hogy nem működik a szolgáltatás, azóta is eltelt már legalább 12 óra. A vodafonnál tudniuk kell, hogy ez így nem megy, ugye? A kapcsolattartó kapott akkor kb 700 e-mailt, hogy aktiváljon? Zavaros ez nagyon. És eddig nem is volt így, pedig volt már számhordozás elég. Plusz ez kicsit sem online rendelés.
A másik: nem igazán érdekel, hogy mit kezd vagy mit nem a banki adataimmal. Nem tartozik másra sem az, hogy mit és hol vettem, sem az, hogy mennyi pénzem van. De szerintem ezt sem mondhatod komolyan, most már értelmetlenül kötözködsz. Rémlik valami a banki titokról? A személyes adatok védelméről? Baszki, egy reklám e-mailhez manapság engedély kell, nem ilyen adatokhoz.......
Nem sms-ben mutatkoztak be, hanem azután, hogy nem én vettem fel a telefont. És itt szintén nem érdekel, hogy telemarketing vagy sem. És az sem érdekes, hogy miért titkosak. Azok és kész. És senkinek, még az isteni Vodafone-nak sincs joga ezen változtatni.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Bement értük. Te nem hülye vagy, csak nem tudod a részleteket, ennek ellenére beszélsz bele a világba. Önhittnek és arrogánsnak hívják az ilyet. Légy szíves a továbbiakban kímélj meg az írásaidtól, ha kérhetem.
Arról nem beszélve, hogy korábban már írtam, hogy NEM LEHET SZOLGÁLTATÁSTILTÁS ezeken a számokon, mert az nem egyeztethető össze azzal, amire ezek a telefonok vannak. Tudatlan vagy, olyasmikbe beszélsz bele, amiről semmit nem tudsz, feltételezésekbe bocsátkozol, és aztán megsértődsz. Mondjuk ha 12 éves vagy, akkor elmegy, de amúgy szégyen.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Még mindig nem jó, csak hogy a vodafonos rabszolgák csámcsoghassanak kicsit rajta. 36 óra telt el. A vonal és a hangminőség meg általában szintén egy fos. A hozzáállásuk úgyszintén. Egyszóval: magam részéről 36 órát voltam kényszerből ennél a ...-nál, köszönöm, elég volt. Gondolom, követnek majd páran, akik szintén szerda óta nem tudnak telefonálni. Büszke lehet a cég.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
En tudom, mi tortent, más nem. A vicc az, hogy te es mindenki más feltételezte, hogy a Vodafone nem hibázhat. Ehhez képest meg most, 48 óra utan sem tortent semmi, meg az sem megy, hogy le tiltsák a másik számot. Attól meg te is ideges lennel, ha az adataidat más szerezne meg.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Már lenyugodtam. Visszaadtuk a kontakt-emberrel (de szépre sikerült ez ) az egész előfizetést. Kiléptem a flottából. Sajnos összevissza beszélt a szolgáltató, előbb azt mondta, hogy nem tudják megoldani a cserét, mert úgy látják minden rendben és nem bizonyítható a számcsere, amikor meg azt kértük, hogy rendben, akkor kapcsolják ki mind a kettőt, és küldjenek két új, most már jó SIM-et, akkor meg azt, hogy ezt egyszerre kell valahogy kérjük, mert mi van, ha mégis igaz, hogy el vannak cserélve.
Ami a nagy tanulság ebből, és ez mondjuk már bárhol lehet, hogy ha ilyen bonyolult ez a flotta ügy, akkor ezerszer is meg kell gondolni, hogy valaki benne legyen.Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Azért, mert a kártya blokkolva van, még nem kell új előfizetés. Ott a PUK kód, de ha azt is kilőtte, akkor be kell menni az ügyfélszolgálatra, igazolni, hogy te vagy te és tied az előfizetés, és kapsz egy új SIM-et ugyanerre a számra és előfizetésre. Attól mert blokkolt a SIM még fizeted a havidíjat, hogy nem használod. És az új előfizetésre még egy havi díjat. Ha mondjuk Vitamax vagy mi a frász van a Vodánál, akkor persze mindegy.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs