Hirdetés
- PlayStation 5
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- World of Warships
- War Thunder - MMO Combat Game
- Le Mans Ultimate
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Azonnali játékos kérdések órája
-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
callmeakos
veterán
Tegnap újra visszatértem a téhez és az előfizetéses konstrukcióhoz.
Mozaik XS díjcsomagot választottam mert az nekem bőven elég. Annyi kérdésem volna hogy mennyire vészes a netsebesség ha levan korlátozva? 32kb/s-t írtak, de ezt gyakorlatban nem tudom milyen...
Példának vegyünk mondjuk egy Chrome-os Mobilaréna főoldalt teljes verzióban.All→M8
-
callmeakos
veterán
-
callmeakos
veterán
Hát elég tré szituba keveredtem. Sikrült elhasználnom a díjcsomagomba foglalt adatforgalmam, és nyomnám a limitbővítő smst, de küldtek üzenetet, miszerint elsején állítják vissza a netsebességet. Így most a mai napot szenvedhetem át a korlátozott sebességgel ami valóban egyenlő a használhatatlansággal. Egy Opera Mini oldalt is nehezére esik betöltenie.
Ravasz a Té, eljátssza hogy nem kell túlfolrgalmazási díjat fizetni, cserébe kb. használhatatlan a sebesség, és elég erősen bazírozik arra hogy az userek 90%a használja a limitbővítőt.All→M8
-
callmeakos
veterán
-
callmeakos
veterán
A Net&Roll limitbővítőt minden hónapban aktiválnom kell ha szükséges, vagy ha miután aktiválva lett, és a következő hónapban elfogy a díjcsomagba foglalt adatforgalom akkor automatikusan aktiválódik?
All→M8
-
callmeakos
veterán
Beléptem a MyT-Mobileba és belépés után az fogadott hogy vár rám a 1990 forintos összeg ami befizetésre vár. Ez azért fura mert múlt héten én befizettem 10k előleget, ami állítólag fedezi a számlákat egy ideig. Akkor most mi lehet ez a 2000 forint?
All→M8
-
callmeakos
veterán
Sziasztok, szerintetek az mitől van hogy múlt héten elértem az adatforgalmi korlátot, a számlát is befizettem, másodika van, de a sebesség még mindig olyan lassú mintha korlátozva lenne...
All→M8
-
callmeakos
veterán
Mozaik XS + Limitbővítő, Január vége óta.
Ha jól emlékszem Csütörtökön vagy Pénteken korlátozták, hogy mikor pontosan azt nem tudom mert mikor használni akartam estefelé akkor már jött az SMS hogy elértem a limitet. Eddig mindig elértem elseje előtt a limitet, de utána elsején mindig visszaállt, kivéve most.[ Szerkesztve ]
All→M8
-
callmeakos
veterán
Rendben, akkor ezzel bemegyek köszönöm.
Még 1 kérdés.
Felmentem most a MyT-Mobile oldalra, hogy ellenőrizzem a számlámat, és nem egy dolog van, amit nem értek. Első az hogy mennyi lett a múlt havi számlám, ugyanis múlt hét végén ellenőriztem, akkor olyan 9000 forint körül volt az aktuális havi forgalom, a lenti kép meg azt mutatja hogy a vége a 14000et súrolja. Ez így most hogy, ha nem ment egy darab emelt díjas sms-se?Másik az, hogy hogy lehet az aktuális havi forgalmam a kép tanulsága szerint 9k?
(#29637) qdak
Így van, nekem is annyi, bár a számlám mindig változó, hogy mennyi
All→M8
-
callmeakos
veterán
Az ha valaki nekem elmagyarázza hogy a mobilinternet fordulónapja mért változik állandóan azt értékelném.
Fél év alatt már harmadik időpont lépett érvénybe.
Szeződés kötéskor minden hónap elseje lett beállítva, július elején valamiért nem lépett át a csomagom a fordulónapra ezért beállították nekem minden hónap 12.ét, tegnap meg kapom az SMSt hogy adatforgalmi keretem elfogyott, visszaállítás a hónap 24. napja lesz (ami ugye ma van).Ennek amúgy most mi értelme van? Mert ha nem tudom pontosan mikor van a fordulónap, elég nehezen fogok tudni gazdálkodni az adatforgalmammal
All→M8
-
callmeakos
veterán
Nem tudom mióta szokása a mostmár Telekomnak, hogy hirtelen mód megváltoztatja a fizetési határidőket. Amióta az ő ügyfelük vagyok azóta minden hónap végén rendezem a számlákat. Eddig nem is volt probléma. De hirtelen mód az e havi számla 17.-én járt le, és mivel nem lett befizetve a számla, szépen le is lettem korlátozva. Annyira kiborultam és úgy beviharoztam hogy még a személyimet is a másik nadrágomban hagytam. Szegény ügyintézővel kicsit keményen beszéltem, pedig nem tehetett róla. Mondjuk a dühömet csak tetézte amikor semmi érdemlegessel nem szolgált, majd az orrom alá tolt egy fecnit hogy írjak az ügyfélszolgálatnak mailt, mondván az a leggyorsabb. Mikor feltettem neki azt a kérdést, ami végsősoron a kiborulásomat okozta, hogy miért nem lettem értesítve erről a helyzetről, vagy arról hogy lejárt tartozásom van amit eddig fizessek be, hogy elkerüljem a korlátozást, frankón bekummantotta hogy lett kiküldve, holott nem is.
Nem tudom mióta szokás ez, de az biztos hogy kegyetlenül kihoztak a sodromból
All→M8
-
callmeakos
veterán
Nem. És ez miatt ment fel bennem a pumpa.
Csak ma kaptam SMSt hogy tartozás miatt korlátozva lettem, de amúgy semmiféle felszólítást nem kaptam se telefonon, se SMSbe. Ez miatt is vagyok dühös mondom. Mert ha szóltak volna, hogy mi van, akkor még betudtam volna fizetni múlt héten. De nem tájékoztattak, nem is számoltam ezzel, így csak hónap végén tudom rendezni (ahogy eddig is)...All→M8
-
callmeakos
veterán
Egy Szeptember 30.i telefontörlesztő. De múlt héten pont voltam ügyintézni a Tébe (más miatt) akkor azt mondták hogy nem lesz gond ha a hónap végén fizetem azt a számlával együtt. És egyébként is volt rá precedens hogy volt 1 hónap késés az egyik számlámmal és nem volt késő, mikor hó végén rendeztem az egészet. De akkor is irreális a dolog, mert ha amiatt lett korlátozva (amit nem hiszek) akkor sem telt el 1 hónap annak a lejárta óta. Ezért nem értem a dolgot.
(#33955) ANDROID???
17.e volt a lejárati dátum, ma 18 van, le is kapcsoltak a bánatba. Csak akkor adnának normális felvilágosítást. Ne ezt a írjá panaszlevelet az ügyfélszolgálatbak, majd lesz valami.(#33954) djculture
Ezt én is észrevettem. Mondjuk ez eddig engem csak az adatforgalom fordulóhójának végénél jelentette. Hol 15.én volt a fordulónap, hol elsején, Augusztus óta újabban 24. Fél éve vagyok ügyfél náluk, eddig 3x volt változás ez ügyben. Próbálok logikát keresni ebben, de nem nagyon tudok. Az első alkalommal be is mentem, csávó nem értette miért 15.e, elseje helyett. És most ez a 24 ez mi?
Katyvasz lett az egész...All→M8
-
callmeakos
veterán
válasz pepe091 #33959 üzenetére
Elolvastad mit írtam, vagy csak kiemelted frankón a lényeget?
Nem azon vagyok felháborodva elsősorban hogy korlátoztak (bár ez eléggé kiakasztó önmagában) hanem az, hogy semmiféle tájékoztatást nem adtak arról, hogy ez fog bekövetkezni ha nem rendezem. És hogy ha elolvastad volna teljesen amit írtam, akkor tudhatnád, hogy azt közölte velem egy fehér-magenta színű egyenruhában dolgozó hölgyike a múlt héten, hogy nem lesz abból baj, ha hó végén lesz rendezve a havi számlával egyetemben. És úgy egyébként is. Hol máshol csinálják azt, hogy egy telefontörlesztőrészlet (még nem is telefonszámla) fél hónapos elmaradása után minden figyelmeztetés nélkül fognak és lekorlátoznak? Mert ha ez így van, akkor gondok vannak.És ismétlem, ha teljesen elolvastad volna a hozzászólásomat, akkor ott leírtam hogy minden hónap végén fizetem be a számlámat, amióta csak T ügyfél vagyok. A számlázási nap pedig a jól tudom hónap közepe. És eddig nem volt ezzel probléma. Most hirtelen miért van?
All→M8
-
callmeakos
veterán
válasz pepe091 #33961 üzenetére
Egy 1990 forintos számlán pörgünk. Remélem érzed a súlyát.
És mi a francnak van az ügyintéző, ha nem tud normális felvilágosítást adni? Akkor ennyi erővel elég lenne egy automata használata. Akkor még a té zsebébe is maradna a lóvé...És igen, elég radikálisan gondolkozol. Nem egy, nem két ember van, aki 1-2 napot, de akár többet is késik, sokszor önhibáján kívül. Ha te, mint szolgáltató bevezetnéd, hogy 1 napos késés esetén is tiltasz, elég gyorsan lincselés áldozata lennél. De általában minden szolgáltatónál a türelmi idő 30 nap. Ha jól tudom Ha van tartozásod, biztos hogy vagy egy SMS vagy egy telefon formájában tájékoztatnak hogy ez van. A szolgáltatónak érdeke, hogy fizessed a számlákat, nem pedig az, hogy orrba-szájba fingassa az ügyfeleket. Ezért van a türelmi idő.
All→M8
-
callmeakos
veterán
válasz djculture #33965 üzenetére
Na akkor fogom a hajam tépni ha ezek után még visszakapcsolási díjat is felszámolnak. Valahogy ezt kihagyta ma kihagyta a srác mikor mondta hogy fizessem be minél előbb...
(#33966) pepe091
Ezen a törlesztőn kívül nincs semmi. Az az elmaradás is már 2 hónapja. Sőt lassan több is.Mind1 nagyon kíváncsi vagyok mit írnak abban a válasz emailban. Van egy tippem, de inkább nem lövöm le.
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
callmeakos
veterán
válasz djculture #33969 üzenetére
Bejövőm van. Még
(#33970) dedike
Igen én használom, az én nevemen is van a számla.
Eddig minden hó végén rendeztem a T-pontokban befizetve. Ez azt jelenti hogy a számlázás végéhez képest mindig volt két hét csúszás, de eddig nem volt probléma, nem is figyelmeztettek eddig hogy ebből probléma lesz. Ezért állok most értetlenül mi van. Egyébként sanszos hogy az a törlesztő kavarhatott be, de várom az ügyfélszolgálat válaszát.All→M8
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- EXTRÉM Teljes merevcsöves EKWB szett MINDEN RÉSZE ELADÓ! Ház Distro Blokkok VGA Fittingek stb.
- Lenovo LOQ 15APH8 Gamer Laptop - Ryzen 5 7640HS, 15.6", FULL HD, 144 Hz, 2 TB, 16 GB, RTX 4060 8GB
- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X - GTX 1060 - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- Gamer PC v6 , R5 5500 , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Gamer PC v5 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD , 240 víz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest