Új hozzászólás Aktív témák

  • Indian74

    senior tag

    Sziasztok! Visszakaptam a K zoom telefonomat de megint kijönnek ugyan azok a szoftveres problémák és sajnos összeszerelési hibát is találtam rajta.
    Milyen jogaim vannak hova vigyem kit keressek hogy panaszomat érvényesítsem.
    A Samsung központot felhívtam de ők össze vissza beszéltek hogy email címen nyújtsak be panaszt lefényképezve meg a többi papírokkal a telefon adataival és ha a központ elfogadja panaszomat akkor bevizsgàljàk kb 3-4 munkanap és akkor is javítják vagy jobbik estebe kapok egy új készüléket.
    Mivel úgy hallottam meg itt olvastam hogy a Telekom-nál nem lesz szervizes ügyintézés,akkor hol is intézkedjek hova is menjek????!!!
    Meddig kell várnom hogy egy korrekt működő jól összeszerelt telefont kapjak vissza????
    Tudom nem ide kellene írnom,de ha valaki tudna,segítsen már nekem.
    Köszönöm.
    :R
    :W :F

    NAGYPAPA

Új hozzászólás Aktív témák