Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz Jaded #58365 üzenetére

    Nos, erről beszéltem/írtam már többször is.
    A különbség az, hogy tartós nagy sebességnél német pályán 200, vagy felettinél, nálam ez már 3000 után tapasztalható volt. A másik három, amit eddig próbáltam és használok és ezek után soha többé elf (Liqui Moly, Motul, Xado) ezeket kisujjból kirázzák.
    Simán állítom hogy az én motorom olyan állapotban lehet még mindig, hogy a legutolsó darabok, amiket itthon nyúznak, főleg városban, elsírnák magukat mellette.
    Igaz, hogy vadállat és 250-ig meg sem áll azt is passzírozva az ülésbe, de az alap lageszok is tudják azért alapból a 200-210 km/h sebességet, ha egyszer elérik. Na most erre az elf egyszerűen alkalmatlan.
    Azt nem tudom, hogy városban mennyire van megterhelve az olaj, de nyilván ott sem tesz a motornak jót, ha idő előtt elveszti azt a kenési funkcióját, amit az elején még tudott.
    A motul-ban nem fogsz csalódni, azt beletöltöd és többé rá sem gondolsz az elf-re. Hogy egyesek nem veszik észre a különbséget, nem hallják, nem akarnak többet költeni, meg néha jönnek a placebóval (lfszt van palcebó), azt nem tudom, de engem nem is érdekel már.
    De, mint írtam is, simán megnéznék egy olyan tesztet, ahol a fent említett olajok futnak 4-5 ezret az elf-fel, majd szépen letesztelnék, hogy akkor milyen adatokat mutatna, ahol szerintem az rönó olaja...
    Kullogva vánszorogna el(f).
    Nagyon drágák ezek az olajok az elf-hez képest, 8 liter motul, prémium szűrővel 25 ezer körül lesz, ugyanez xado-ban már a 35-höz közelít, de nem hiába kérnek el ennyit ezekért az olajokért ezt megtapasztaltam és ugye én nem hétvégi autós vagyok, aki néhány megtett ezer km után mondja ezeket.
    Én nem használom soha többet, mert nagyon érezni a 2.0 dci-ben, ha annak hányingere van/lesz.
    Mást nem tudok hozzátenni, ki kell próbálni. :)

Új hozzászólás Aktív témák