Új hozzászólás Aktív témák

  • Vamp

    senior tag

    Ezt a clio 1et halál szerelni... Bánom, hogy nem németet vettem, ebből a szempontból megfogadhattam volna a szerelő tanácsát. A kuplungnál az egész annyira tré volt, hogy lilára sült a lendkerék, a szerelő szerint pont jókor kap új kuplungot. A cseréhez ki kellett babrálnunk a motort, amivel sokat szoptunk, kezdve a 30 csavarral, folytatva a szar emelővel, és a kmóra kiszedhetetlen spiráljával.
    "Komolyan" karban volt tartva a verda, a hűtővíz a Yangce folyónál hat árnyalattal sűrűbb masszaként csordogált ki a motor alatt:D.

    Amit holnap cserélünk:

    -hátsó fékmunkahengerek (tolja ki az olajat mindkettő)
    -kuplung (méretet kellett venni most éjjel, hogy holnapra meglegyen az alkatrész)
    -első féktárcsák, és fékpofák
    -vízpumpa
    -vezérműszíj, gürgők
    -bal oldali bajuszkapcsoló
    -gyerták
    -olaj, olajszűrő, légszűrő

    Szopás az egész, milyen lehet egy mai Renaultot szerelni?

    Ellenben, egész jól megúszom, 140 körül van a vége, és nem gagyi kínait teszünk bele. Végülis első autó, megáll kb 230ban, de akkor patent. Az első lengéscsillaptókhoz hálistennek még nem kell hozzányúlni, de a hátsó valami noname kínai, szerintem cserés lesz fél éven belül mind a négy.

    Megdöbbentünk, a kasztnin a motortérben egy karcolás, rozsdafolt, stb sincs, alánézve lent sem találtunk komolyabb hibát, egy pici helyen rohad az oldala a sárhányó mellett. Megoldható.

    Hogy tényleg jó vétel volt-e, azt a következő 3 hét megmondja. Első körben letolom Gyulára holnap, Szegeden át. Napi használatban lesz, rohangászósnak.

Új hozzászólás Aktív témák