Új hozzászólás Aktív témák

  • SocketA

    aktív tag

    válasz tresh #29023 üzenetére

    Az a baj, hogy meg mindig nem derult ki, pontosan melyik motor van benne, de sztem a 6 hengeres 150Le-s valtozat.
    Most szamoltam: a kotelezo es teljesitmeny ado szinte annyi, mint Roninek. A fogyasztas az viszont tobb lesz, de sztem ennyi belefer. Evi 10eKm-t megyunk, ennyinel sztem nem szamit. Persze jobb lenne, ha 5 literrel eljarna padlogazon :D

    Viszont en is ugy sejtem, hogy a 6 hengeres motor nagyon jo lesz. Es ugy tunik, ez a legmegbizhatobb is, az arany kozeput fogyasztas / teljesitmeny tekinteteben. Mondjuk nekem a 150LE nem kell... de talan egyszer-egyszer jo lesz odalepni neki. De en a kulso (es majd ha atcsereltetem) a belso miatt veszem meg a kocsit, nem azert, hogy kilinccsel elore kozlekedjek.

    Ezekben a sztereotipiakban pedig nem nagyon hiszek: Az en kocsim is elado, pedig nem hajtom szet, nincs igazabol baja, nem megszabadulni akarok tole, csak atulni egy masik kocsiba.

    Van olyan is, hogy valaki vigyaz a kocsirajara, minden torodest megadni neki, megis elektronika hibas, vagy tobb szazezret ra kell kolteni a motorra, mert vacak az uzemanyag minosege (mindenhol!)..

    Az is furcsa, hogy elobb irta valaki, hogy a 320d-be taknyot tankolnak. Azert ne mondjatok mar, hogy a tiz-husz millio Ft-os kocsiba teszik pont a legszarabb uzemanyagot, meg semmit nem koltenek ra.

    Azt mar elhinnem hogy 10 evesen megveszi valaki, es szethajtja. De ennek - ha a papiroknak lehet hinni - csak egy tulaja volt.

Új hozzászólás Aktív témák