-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#71835392
törölt tag
Tud nekem TAPASZTALATOT írni valaki, hogy a Telenor LTE cellái jobbak mint a 3G cellák vagy ugyanolyan szarok? Arra gondolok, hogy utóbbiak rendkívül ótvar módon csak pontszerű lefedettséget biztosítanak, azt is csak a cella pár száz méteres körzetében?
-
#71835392
törölt tag
Nem egészen egy évvel a hírközlési hatóság sikeres 4G/LTE frekvenciapályázata után a hazai szélessávú mobilnet-hálózatokon végképp lezajlani látszik a generációváltás, mely felveti a kérdést, hogy a 3G-s hálózatokra milyen szerep vár a továbbiakban.
-
#71835392
törölt tag
ZTE hálózat rejtelmeiben!
Már ne is haragudj, de a DIGI miért tud a vezetékes hálózatán normális szolgáltatást adni, ami szintén ZTE eszközökből épül fel? A DIGI Mobilról (román) se hallottam rosszat, az is ZTE. Vagy az osztrák drei mobile, az is ZTE.
Semmi közöm a ZTEhez, de kár lenne rájuk kenni azt, hogy a Telenornál az illetékesek hülyék a hálózat tervezéshez és üzemeltetéshez! Nem mellesleg a régi Nokia hálózatuk is tele volt hibákkal, akkor a NSN is sz.r?
-
#71835392
törölt tag
válasz apaszka #36065 üzenetére
Igazából nem értem a válaszodat, mert a Telenornál (és a Vodafonnál is) kb 2 éve cserélték le az egész rendszert szoftverestől, hardverestől, minden régi eszköz ment a kukába.
Szóval nem igazán értem, hogy mivel vannak elmaradva a szolgáltatók, és milyen ezer éves hardverekről írsz a Telenorral kapcsolatban. És hogy ennek mi köze ahhoz, hogy láthatóan a Telenornál az illetékes "szakemberek" nem értenek a hálózattervezéshez és üzemeltetéshez.
-
#71835392
törölt tag
Kérdésem, hogy a megújult My Telenor rendszerben hol látom, hogy tájékoztató forgalmi adatokat (pl. a beszédforgalomnál mennyi maradt a havi keretből) mikor frissítették? A régi rendszerben oda volt az adat mögé írva órára, percre pontosan.
-
#71835392
törölt tag
Olyan jól néz ki, ahogy éjfél óta megháromszorozódott a terheltség: [link]
És ez CSAK a BIX, ebben nincsenek benne a private peering kapcsolatok és a nemzetközi forgalom, ott is szép növekedés lehet. -
#71835392
törölt tag
válasz aprokaroka87 #36549 üzenetére
Szerintem felesleges a SIM cserebere, valami megpusztult ott a környéken, amíg azt normálisan nem javítják nem fog változni semmi. Kérdés, hogy hányszor kell rájuk borítanod az asztalt, mire érdemi segítséget kapsz. Mondjuk ebben a Telenor nem különbözik a másik kettőtől semmiben, ha valami egyedi probléma van az ügyfélszolgálat leráz hogy nálad a hiba, aki meg érdemben tudna lépni, azzal meg esélyed nincs kapcsolatba lépni...
-
-
#71835392
törölt tag
válasz aprokaroka87 #36568 üzenetére
Leálhatott ott sok minden, ezt csak az tudja megmondani aki rálát a hálózatra, de a NOC-ban dolgozóval te ügyfélként soha nem kerülsz. A baj, hogy az ügyfélszolgálat sem. A baj, hogy újraindítást követően nem jött helyre valami, amit javítaniuk, cserélniük kell, de egy előfizető "siráma" nem jut el a megfelelő helyre, kivéve ha nagyon veri a tamtamot vagy ha megfelelő helyen ismerőse van a cégnél. És ez nemcsak a Telenorra igaz sajnos.
-
#71835392
törölt tag
Vodafone MiniBázis néven létezik. Üzleti előfizető az aktuális díjért megvásárolhatja indok nélkül, de megalapozott és folyamatos panaszkodás esetén magánszemélynek is elérhető(azt nemtom hogy mennyiért).
Mondjuk az egy klassz termék, a saját otthoni netedet használva, saját villanyszámlád terhére fogyasztod a mobilnet keretedet, fizeted a percdíjat...mindenféle kompenzáció nélkül...és van képük hozzá.[ Szerkesztve ]
-
#71835392
törölt tag
válasz Viktor0610 #36646 üzenetére
Ja ez egy ilyen szép marketing rizsa, de emögött simán állhat kapacitás tesztelés is. Azt mégse írhatják oda, hogy netezzé paraszt ahogy bírsz, mer tesztelünk. Mondjuk így még mindig jobb, mint anno amit a Voda művelt anno, mikor bevezették a korlátlan GPRSt, utána a korlátlan UMTSt, azt rájöttek, hogy nem bírja a hálózat és aljas szemét módon visszavonták hűségnyilatkozat alatt.
-
#71835392
törölt tag
Az emberek nagy része, azt se tudja milyen tarifacsomagban van és mennyit fizet egy percért, mert lusta mint a dög utánanézni a kedvezőbb lehetőségeknek. A szolgáltatók meg ezt ki is használják rendesen. Ezért nincs mindenki flottában, pedig van jópár flotta, ahova szinte bárki beléphet. A DPI sem túl bonyolult, ugyanis a flotta gazdájának érdeke is, hogy minél többen legyenek tagok, annál jobb konstrukciót tud kiharcolni egy következő tárgyalás során.
-
#71835392
törölt tag
válasz #79335424 #36714 üzenetére
DPInél semmilyen túrós ló nincs, ugyanis közvetlenül szerződsz a szolgáltatóval, a számlázás is így történik, csak egy engedélyező kell, akik beléptet, a tiéd marad a szám, nincs tagdíj, stb. A DPI egyetlen hátránya, hogy a Telenor hálózatot használja ami a pénzéhes vezetőségnek hála a felújítás után is ugyanúgy rosszul/alultervezett (leginkább cellateljesítményben), pedig a kínaiak most tényleg fillérekért megcsinálták volna patentra, de ezen is spórolni kellett, úgyhogy maradt amilyen volt.
[ Szerkesztve ]
-
#71835392
törölt tag
válasz vasi89 #37465 üzenetére
Hát amennyi pénzért, meg amilyen feltételekkel dolgoztatják ezek a cégek az ügyfélszolgálatosokat, ne csodáld, hogy csak ilyen kvalitású embereket kapnak. A viszonteladóknál meg még ennél is szarabb a helyzet.
Általános probléma, hogy azt hiszik, ha odarakják a plázacicát mer jól néz ki, az majd helyettesíti a szakértelmet... -
#71835392
törölt tag
válasz Viktor0610 #37704 üzenetére
Azért én ezek után kiváncsi lennék a főnökeid álláspontjára, hogy ha napokig szépen, hiba nélkül elviszi a terhelést ez a hálózat, és ez TÉNY, akkor miért nincs publikus korlátlan mobilnetes csomag nálatok?
-
#71835392
törölt tag
válasz #65388800 #37709 üzenetére
Ez csak a BIX, ebben nincsen benne a nemzetközi forgalom és a közvetlen kapcsolat a Telenor és más szolgáltatók között. De hidd el, a 4g hálózat röccenés nélkül elviszi ezeket a korlátlan napokat, ellenben a 3gn nem kellene erőltetni, az gyenge itt anélkül is, hogy ráeresztenék a túlterhelést.
-
#71835392
törölt tag
Azt valaki meg tudná magyarázni, hogy Telenor-Telenor telefonhívásban hogyan kerül a vonalba analóg zaj és áthallás? Tisztára az a feeling volt, mint mikor régen beáztak a telefonvonalak a Matávnál...
-
#71835392
törölt tag
válasz Viktor0610 #38212 üzenetére
Miért, szerinted attól jobb lesz, ha ír egy levelet az ügyfélszolgálatnak, azok meg visszaböfögnek valami "úgyis nekünk van igazunk" sablonlevelet? Nem mintha a másik két cég ebből a szempontból más lenne Itt legalább kiirhajta magából és visszajelzést kap, ha nem egyedül van így.
-
#71835392
törölt tag
A hálózat csapnivaló volt
Ezt úgy mondod, mintha valami mellékes, elhanyagolható, huszadrangú dologról lenne szó... A hálózat egy olyan dolog ennél a cégnél amit 21 éve képtelenek rendbe rakni. Igazgatók jöttek-mentek, beszállítók cserélődtek, de a hálózat az stabilan tartja a "színvonalat". Ez ami tragédia, mivel emiatt rengeteg ügyfelet vesztenek, mivel a magentáéknál mindig is rendben volt, a piroskánál meg felhozták a magenta szintjére.
[ Szerkesztve ]
-
-
#71835392
törölt tag
válasz Viktor77 #38594 üzenetére
HITELTELEN. Ha egy független szervezet, hatóság mér azonos körülmények között dokumentáltan, akkor más a helyzet, de itt egy mobilapp által szolgáltatott ki tudja milyen minőségű adatokból lett egy fércmű, ráadásul pl Szlovákiánál csak 2 szolgáltató szerepel a 4 helyett a listában, Ausztriában 5ből 3 és így tovább.
Vicc az egész. -
#71835392
törölt tag
válasz hardline #38596 üzenetére
bementem személyesen
MIKOR tanulják meg már végre az emberek, hogy személyes ügyintézést csak végső esetben és ha nincs más lehetőség akkor szabad választani, mert ott bárki bármit mond, nincs nyoma, nincs következménye semmit nem lehet bizonyítani hogy ki mit mondott???? Mi ez a bemászkálási mánia? Ráadásul elmegy egy csomó időd míg odamész, vársz, stb
-
#71835392
törölt tag
-
#71835392
törölt tag
válasz donmackó #38965 üzenetére
ATM-számlabefizetés
Telenor-számládat bármely napszakban befizetheted bankautomatán keresztül is, egyszerűen és gyorsan. Bármilyen bankkártyával vagy hitelkártyával fizethetsz, amelyet elfogadnak a bankautomaták - országszerte több mint 1500 OTP automatán, több mint 750 K&H Bank automatán és a Takarékszövetkezetek bankautomatáin teljesíthető így számlafizetés!
Írd be bankkártyád PIN kódját!
Válaszd a Telenor-számlabefizetés menüpontot!
Ha nem tudod, hogy éppen mennyi a számládon szereplő befizetendő összeg, akkor a PIN kódod és a telefonszámod megadása után SMS-ben elküldjük neked az érintett előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem befizetett számláinak összegét. A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, amelyet te adsz meg az automatánál,de ez nem lehet több, mint az ATM-en megjelenített tényleges tartozás összege.Fontos tudni az ATM-számlabefizetésről:
Ha így fizeted a számlád, a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül, megjelenik a Telenor rendszerében, amint a bank sikeresen zárolja a számládon a fizetni kívánt összeget.
Az ATM-es befizetés bankkártyás vásárlásnak számít, így annak költségét a bankkártyát kibocsátó bank határozza meg. A szolgáltatásért a Telenor nem számít fel díjat.
Az OTP Bank, a K&H Bank és a Takarékszövetkezetek ügyfelein túl minden olyan bankkártya-tulajdonos igénybe veheti a szolgáltatást, akinek bankkártyáját az OTP, K&H valamint a Takarékszövetkezeti ATM- automata elfogadja.
A szolgáltatást a következő bankautomatákon érheted el: OTP automaták; Takarékszövetkezet automaták; K&H Bank minden bankautomatáján -
#71835392
törölt tag
-
#71835392
törölt tag
-
#71835392
törölt tag
-
#71835392
törölt tag
Tudom, hogy esett róla szó, de a közlemény még nem volt:
-
#71835392
törölt tag
Egész jó kis szolgáltató lett a Telenorból mostanra. Beszélgetésre pont olyan drága, mint a másik kettő, de net esetén jó árértékű csomagjaik vannak feltöltősben is, nem is beszélve a félpublikus minden szempontból korlátlan netről, ami csak itt van. A hálózatukat egész jól kikupálták 2gben és 4gben ugyanazt tudja, mint a Telekom, 3gben valamivel nagyobb lefedettségű, de rosszabb minőségű annál. Tök jó még, hogy a MyTv és a Speedtest adatforgalma nem számít bele az adatkeretbe, az is valahol az ő érdemük, hogy sajnálták a pénzt normális hálózatmenedzselő rendszerre emiatt sokszor az adatkeret elérésekor nem korlátoz/tilt a rendszer. A számlázásnál korrekt, hogy bevezetik a törthavi számlázást, az ügyfélszolgálat meg változó minőségű épp mint a másik kettőnél, de a Vodáénál mindenképp jobb.
[ Szerkesztve ]
-
#71835392
törölt tag
Amíg a kinézet az elsődleges szempont a személyes ügyfélszolgálaton dolgozók felvételekor, nem pedig a motiváció, a tudás és az érdeklődés, valamint amíg nettó 80-100 ezer forintot keresnek, addig ne csodálkozzon senki, hogy ilyen "színvonalas" kiszolgálásban részesül. (és a cég se csodálkozzon, hogy ennyi pénzért nem kap normális embert)
Nem mellesleg nem Telenor specifikus sajnos, a szolgáltatók 95%-a így akar ügyfélszolgálatost játszani, aztán meg csodálkoznak, hogy őrjöngenek az ügyfelek, mert mindenhonnan a sablondumát kapják vissza...[ Szerkesztve ]
-
#71835392
törölt tag
válasz Handball94 #40281 üzenetére
A különbség annyi, hogy regisztráció nélkül csak az SD stream érhető el, míg regisztrálva és belépve a HD is.
-
-
#71835392
törölt tag
A Balatonnál gyorsít a Telenor
A Telenor idén 8,6 milliárd forintot fordít mobilhálózatának fejlesztésére, folyamatosan bővíti a 4G-nél is gyorsabb Hipernetet biztosító LTE Advanced technológiát már: Siófokon és Balatonfüreden is elérhetővé tette
-
#71835392
törölt tag
válasz DarkByte #40810 üzenetére
Sajnos a Telenor az egyetlen szolgáltató a három közül, amelyik ilyen esetben semmilyen segítséget nem nyújt, még pénzért sem. Persze jelezheted a problémát náluk, de értelme nem sok van, ha ennyire rossz a helyzet akkor a szolgáltató váltáson kívül más megoldás nem nagyon van, házilag ezt te használhatóra nem fogod tudni megcsinálni.
A 4g miatt sokat babráltak a hálózattal, rendeztek át cellákat és antennákat is telepítettek át, simán lehet hogy ennek az eredménye hogy ahol régen működött ott most nem fog.
[ Szerkesztve ]
-
#71835392
törölt tag
válasz bollokcs80 #41053 üzenetére
A MyTV korlátlan adatforgalmi akcióját is vagy egy éve folyamatosan hosszabbítgatják, és akkor itt a MyMusic is.
Vélhetően rájöttek, hogy a hálózatot ígyis-úgyis üzemeltetni kell, annak fix költsége van és ilyen korlátlan opciókkal legalább fogják használni az emberek, ők meg közben sok pénzt keresnek vele. -
#71835392
törölt tag
válasz bollokcs80 #41055 üzenetére
Figyelmedbe ajánlom a szó minden értelmében korlátlan Alfa11/DPI 42 félpublikus mobilnet csomagokat, amikre csak az nem tud előfizetni aki nem akar. A mobilflottás topikban kérdezz utána ha érdekel.
-
#71835392
törölt tag
-
#71835392
törölt tag
válasz SUPREME7 #41450 üzenetére
vázoltam neki a telenoros csomagot, és rendesen megdöbbent
És akkor csak egy netes csomagról beszélünk, arról nem, hogy a Telenor az utóbbi időben mennyire belehúzott termék és szolgáltatásfejlesztés terén, valamint a 4gjük már 98%os kültéri lefedettséget tud, miközben a Voda még mindig a 3gje lefedettségével próbál meg kitűnni. Igazából az utóbbi időben semmi olyan nincs a Vodánál amiért érdemes lenne odamenni, viszont csomó dolog lett itt amiért érdemes idejönni.
-
#71835392
törölt tag
Ezek után lehet elbúcsúzni a forgalmidíj mentes MyTvtől és Deezertől. Mert hogy a Telenort is elmarasztalják hamarosan az tuti.
Azért ez a drágaságos hatóság is kérdés kinek az érdekeit védi és nézi, mert hogy nem a fogyasztóét az is ziher...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen